بازی ژنوپتس (Genopets)

بازی ژنوپتس (Genopets)

متاورس یکی از فضاهایی است که رشد خود را مدیون بلاک چین و فناوری های نوین مانند وب3 است. یکی از بازی های جذاب متاورس که فراتر از حد معمول پیشرفت کرده، بازی Genopets (ژنوپتس) است.

علاوه بر فناوری های گفته شده یکی دیگر از عوامل رشد متاورس امکان استفاده از اقتصاد توکن به واسطه رمز ارزها در بازی هاست. مصداق بازی های متاورسی که با کمک رمز ارزها اوج گرفته اند بازی هایی مانند اکسی اینفینیتی و دیسنترالند است. بازی های متاورسی علاوه بر امکان بازی و کسب درآمد امکانات دیگری مانند امکان برگزاری جلسات و فروش اقلام را فراهم می کنند. ژنوپتسGenopets می توان آن را تلاقی کامل بین دو نوع بازی متاورسی یعنی «حرکت برای بازی» و «بازی برای کسب درآمد» دانست.

ژنوپتس Genopets در واقع اولین بازی NFT رایگان برای بازی و حرکت برای کسب درآمد در جهان است. این بازی که بر روی بلاک چین سولانا ساخته شده، داشتن یک سبک زندگی فعال را سرگرم کننده و لذت بخش می کند. ژنوپتس Genopets داده‌های مرحله‌ای کاربران را از دستگاه‌های تلفن همراه انها با اقتصاد بازی برای کسب درآمد در بلاک چین ترکیب می‌کند تا بازیکنان بتوانند برای انجام فعالیت‌های واقعی در زندگی واقعی و در کنار ژنوپتس Genopet خود، ارز دیجیتال کسب کنند. بازی متاورسی ژنوپتس بازیکنان را تشویق می کند و به آنها پاداش می دهد تا با مراقبت از ژنوپت های خود در حین بازی از خود مراقبت کنند. Genopets ژنوپتس یک بازی برای کسب درآمد به واسطه بازی ، Play to Earn یا P2E است که در آینده نه چندان دور بر روی بلاک چین Solana ساخته می‌شود. هدف این بازی تشویق بازیکنان به مراقبت بهتر از ذهن و بدن خود از طریق استفاده هوشمندانه از فناوری بلاک چین و مکانیک‌های پیشروی بازی‌های کامپیوتری است.

این بازی اولین بازی است که از ویژگی‌های منحصربه‌فرد فناوری بلاک چین و توکن‌‌های غیرقابل تعویض (NFT) برای پاداش دادن به بازیکنان برای تشویق به فعالیت استفاده می‌کند. این بازی دارای دو توکن متمایز است؛ $GENE که در درجه اول برای حاکمیت و سهام استفاده می‌شود و $KI که به عنوان ارز درون بازی کاربرد دارد. فراتر از این، بیشتر دارایی‌ها به ‌عنوان NFT معرفی می‌‌شوند که به طور کامل متعلق به بازیکن‌ها و قابل معامله هستند. این بازی ژنوپتس Genopets توسط آلبرت چن و بنجامین تسه تأسیس شد. چن یک کارآفرین سریالی است که در مهندسی، اقتصاد و بازاریابی تخصص دارد. از سوی دیگر، تسه از سال ۲۰۱۶ در فضای بلاک چین کار می‌کند و بیش از ۱۶ سال تجربه در طراحی محصول، UI/UX و SaaS دارد. او برای مدت کوتاهی در اوایل سال ۲۰۲۱ به عنوان مشاور در بازار چند زنجیره ای NFT مشغول به کار شد.

Genopetsژنوپتس چطور کار می کند؟

Genopets حول موجودات دیجیتالی منحصربه‌فردی متمرکز شده است که رشد و تکامل‌شان بر اساس تصمیمات صاحب آن‌ها در دنیای واقعی طراحی شده‌اند. با به اشتراک گذاری داده‌های شخصی و تکمیل چالش‌ها، می‌توان پتانسیل هر ژنوپت را توسعه داد، به جایگاه آن ترفیع بخشید و آن را برای به سر انجام رساندن هر چه بهتر نبردها آماده کرد.

Genopets ژنوپتس مفهوم “Move to Earn” را معرفی می‌کند، که تکاملی از پارادایم Play to Earn است که در آن بازیکنان برای تمرین ذهن و بدن خود پاداش دریافت می‌کنند. این بازی در نهایت انواع مختلفی از داده‌های بیومتریک مانند ضربان قلب، خواب و فعالیت را از چندین برنامه مرتبط محبوب از جمله Google Fit، Fitbit، Oura و غیره دریافت می‌کند. این‌ اطلاعات در بازی اعمال می‌شوند و به شرکت‌‌کنندگان این امکان را می‌‌دهند که با فعال بودن، KI کسب کنند.

هر ژنوپت با داده‌های شخصیتی و تناسب اندام بازیکن کد گذاری می‌شود و از طریق شکل‌گیری آن از طریق پرورش و نبرد صورت می‌گیرد. ایده‌های پرورش برای به چالش کشیدن فیزیکی کاربران طراحی شده‌اند، در حالی که سیاست‌های جنگ برای به چالش کشیدن ذهن آن‌ها به کار گرفته می‌شوند. علاوه‌بر مفهوم کلی Move to Earn که به بازیکنان با توکن‌‌های $KI برای فعالیت در دنیای واقعی پاداش می‌‌دهد، این بازی به کاربران اجازه می‌‌دهد تا پتانسیل درآمدزایی خود را با سه روش دیگر بهبود ببخشند:

مربی: مربیان ممکن است ژنوپتس  Genopets را با تمرکز بر ارتقا و تکامل Genopets ژنوپتس  خود بازی کنند تا آن‌ها را در یک بازار آزاد بفروشند و از طریق آن کسب درآمد کنند.
بازرگان: بازرگانان می توانند زیستگاه‌ها را خریداری کرده، به منظور کشاورزی و اصلاح کریستال‌های کمیاب و ارزشمند آماده کنند و آن‌ها را در بازار آزاد برای تجارت به کار بگیرند.
صاحب‌خانه: مالکان می‌توانند زیستگاه‌ها را به منظور اجاره دادن آن‌ها به سایر بازیکنان خریداری کنند. این زمین‌ها نیز می‌توانند در قالب‌های مختلف برای اجاره‌کنندگان ایجاد درآمد کنند.

سیستم نبرد ژنوپتس Genopets به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در چندین نبرد به صورت غیر همزمان شرکت کنند و همچنین دارای یک بازار پیش‌بینی نا‌متمرکز است که به تماشاگران اجازه می‌دهد شانس خود را برای پیش‌بینی برندگان نبرد‌ها در ازای کسب $KI بسنجند. نبرد‌ها نوبتی هستند و موفقیت در آن تا حد زیادی به عملکرد کاربر در مجموعه‌ای از مینی بازی‌های چالش برانگیز بستگی دارد.

کاربران می‌‌توانند از KI ای که به دست می‌‌آورند برای خرید اقلام مختلف مانند غذا، لباس و لوازم جانبی برای ژنوپتس Genopet خود استفاده کنند. همچنین با ارتقا مجموعه حرکتی و درخت مهارت ژنوپتس Genopet خود آن را شخصی سازی کنند تا به بهترین وجه با شخصیت و سبک‌شان هماهنگ شوند.

این بازی دارای طیف گسترده‌ای از آیتم‌های متعلق به بازیکنان است که همه آن‌ها را می‌توان در بازار داخلی ژنوپتس Genopets یا هر پلتفرم خارجی پشتیبانی شده NFT معامله کرد. دارایی‌‌های جدید NFT به صورت دوره‌‌ای با نرخی فروخته می‌‌شوند که ساختار اقتصادی را حفظ کند، این دارایی‌‌ها شامل مواد مصرفی (مانند غذا، معجون و محصولات کشاورزی) و غیر قابل مصرف (مانند عتیقه جات، تجهیزات، زمین و خانه‌ها) می‌شود.

برخی از مهم‌ترین انواع NFT عبارتند از:

کریستال‌های تصفیه شده: این کریستال‌ها برای تغییر تکامل ژنوپت یا تقویت ظاهر و حرکت آن استفاده می‌شوند.
زیستگاه‌ها: این مکان‌ها جایی است که Genopets ژنوپتس   زندگی می‌کنند، تکامل می‌یابند و پاداش‌های روزانه KI به دست می‌آورد. همچنین می‌توانند برای ساخت کریستال ژن‌ها و موارد دیگر استفاده شوند.

توکن بومی حاکمیت این پلتفرم که به نام $GENE شناخته می‌‌شود، به دارندگان اجازه می‌دهد تا از طریق یک سیستم پیشنهادی و رأی‌گیری نامتمرکز بر توسعه و جهت‌ گیری بازی تأثیر بگذارند. $GENE همچنین در بازی برای ساخت و اصلاح NFT‌های کریستالی استفاده می‌شود و می‌توانند به منظور افزایش جوایز روزانه در شرط‌بندی به کار گرفته شوند.

نسخه آزمایشی این بازی هم اکنون برای بازی در دسترس است، که نگاهی اجمالی به کیفیت، و ویژگی‌‌هایی که کاربران می‌توانند در نسخه کامل بازی انتظار داشته باشند ارائه می‌کند. فراتر از این، تیم پشتیباتی ژنوپتس قصد دارد بازی را در چند مرحله اجرا کند که در وایت‌پیپر رسمی توضیح داده شده است.

عملکرد ژنوپتس Genopets در بازی چگونه است؟

یک ژنوپتس Genopet به شکل یک NFT و در ابتدای بازی یک حیوان با روح دیجیتال است که شما می توانید از تخم بیرون بیاورید، پرورش دهید، برای آن بجنگید و تکامل دهید. برای ایجاد ژنوپت خود در ابتدای بازی، ابتدا کمی از شخصیت خود را در Genopet که به بهترین وجه با شما مطابقت دارد ترکیب می کنید، می توان این مرحله را یک ارزیابی شخصیتی در نظر گرفت. به این ترتیب یک ژنوپتس Genopet تولید خواهد شد که مختص شماست. اگر یک ژنوپتس Genopet کافی نیست، می‌توانید مجموعه‌ای از حیوانات خانگی خود را بسازید، آنها را در بازار بخرید یا خودتان تعدادی از آنها را ایجاد کنید و در قالب توکن NFT مینت کرده و به تکامل آنها بپردازید. در طول عمر هر ژنوپت چهار مرحله وجود دارد: نوزاد، جوان، بزرگسال و عارف. از کریستال های ژن می توان برای تسریع رشد ژنوپت استفاده کرد. از آنجایی که فرآیند تکامل غیرخطی است، می توان تعداد نامحدودی از تغییرات ایجاد کرد. با شرکت در چالش‌های گام‌های روزانه، می‌توانید ژنوپتس Genopet خود را برای سفارشی‌سازی ویژگی‌های آن، ارتقاء سطح و تکامل آن و افزایش نادر بودن آن پرورش دهید.

گیم پلی ژنوپتس Genopet

در حالی که برخی بازی‌ها تجربه کاربر را با مانع های پرداخت محدود می‌کنند، ژنوپتس Genopets امکان بازی رایگان را فراهم می کند که می تواند به همان اندازه که به شکل غیررایگان جذاب است، برای کاربران هیجان انگیز و سودده باشد. برای اینکه این ویژگی ژنوپتس را درک کنید بهتر است به عناصر اصلی ژنوپتس ها نگاهی بیندازیم. عنصرهای اصلی در بازی متاورس ژنوپتس شامل ژنوپت ها، کریستال های تصفیه شده و زیستگاه ها است.

بازیکنان می توانند یک ژنوپتس Genopet را با خرید آن از بازار یا مینت کردن (ساختن) یک ژنوپتس Genopet نوزاد به صورت رایگان به دست بیاورند. برای به حداکثر رساندن درآمد درژنوپتس Genopets، ابتدا به یک Habitat نیاز دارید. هر کاربر برای به دست آوردن Habitat می تواند با ساخت کریستال ها و یا مینت NFT های دیگر در بازی، قفل اولین درآمد روزانه خود در قالب KI را باز کند.

هر چه سطح Habitat بالاتر باشد، KI بیشتری کسب می کنید و قادر خواهید بود کریستال های بیشتری تولید کرده و NFT های بیشتری را بفروشید. بازیکنان رایگان با تبدیل گام‌هایشان به امتیاز تجربه (XP) در چالش‌های گام‌های روزانه: دویدن، رقصیدن، دوچرخه‌سواری و غیره، انگیزه خواهند داشت که به بازی بپیوندند. XP برای ارتقاء سطح ژنوپتس Genopet شما استفاده می شود و در نهایت به حالتی می رسد که در صورت تمایل می توانید آن را در بازار بفروشید.

آیا ژنوپتس Genopets ارزش بازی کردن دارد؟

همه‌گیری COVID-19 بسیاری از ما را گاهی اوقات برای روزها یا حتی هفته‌ها در خانه‌های خود نگه داشته، بنابراین ماندن در خانه برای مدت طولانی ممکن است به سلامت روان ما تأثیر بگذارد. ژنوپتس راهکاری برای دوری از بی تحرکی است. بنابراین شما با استفاده از این بازی علاوه بر اینکه با ورزش کردن یا انجام حرکاتی مانند رقص، به سلامت خود کمک کرده اید، همزمان می توانید به کسب درآمد از این بازی مشغول شوید.

مفهوم منحصر به فرد

یکی از بزرگترین نقاط قوت ژنوپتس Genopets، اقتصاد دوگانه آن است. هدف توسعه‌دهندگان این بود که یک بازی رایگان بسازند که همچنان بتواند راه‌هایی برای کسب درآمد در اختیار بازیکنان قرار دهد. ژنوپتس Genopets مدل‌های اقتصادی اثبات‌شده بازی‌های موبایلی رایگان و بازی‌های NFT را با هم ترکیب می‌کند و تجربه‌ای را ارائه می‌دهد که بهترین‌های هر دو جهان را در اختیار دارد.

چه چیزی Genopets ژنوپتس را منحصر به فرد می کند؟

در حوزه پر ازدحامی مثل بازی که به طور فزاینده‌ای شلوغ‌تر هم می‌شود، تعداد کمی از بازی‌های Play to Earn ترکیب مناسبی از انگیزه‌ها، نوآوری‌ها و ابزار‌ها را ارائه می‌کنند تا خود را از توده‌‌ها متمایز کنند. اما Genopets ژنوپتس به دنبال این است که با بازنگری در چندین مکانیک بازی محبوب بلاک چین و معرفی چندین ویژگی جدید، خود را به عنوان یک پیش‌گام معرفی کند. فراتر از همه Genopets ژنوپتس یک تجربه نو در حوزه سرگرمی، و با ارزش، از آن جهت که به سلامت جسمی و ذهنی فرد کمک می‌کند، برای کاربران به ارمغان می‌آورد. برخی از ویژگی‌های متمایز کننده اصلی آن عبارتند از:

بازی رایگان

بر خلاف بسیاری از بازی‌‌های Play to Earn ، برای شروع بازی Genopets ژنوپتس هیچ هزینه ورودی اولیه‌ای وجود ندارد. کاربران می‌توانند Genopet ژنوپتس خود را به صورت رایگان در اختیار داشته باشند و بلافاصله شروع به کسب توکن $KI کنند. با این حال، برخی ممکن است بخواهند NFT‌ها و اقلام اضافی را از بازار یا در طول یک رویداد خریداری کنند تا سریع‌تر پیشرفت کنند.

ساخته شده در سولانا

Genopetsژنوپتس یکی از اولین بازی‌های با کیفیت بالا است که در اکوسیستم Solana ساخته شده است. در نتیجه، از توان عملیاتی و مقیاس پذیری گسترده بلاک چین سولانا و همچنین تراکنش‌های تقریباً فوری و کم هزینه بهره میبرد. این مزایا تضمین می‌کنند که می‌توان به طور بالقوه از صدها و هزاران کاربر هم‌زمان پشتیبانی کرد، بدون این که ازدحام یا چالش‌های مربوط به Gas Fee که گریبان باز‌ی‌های بلاک‌ چین بر پایه اتریوم را گرفته است، مزاحم کار شوند.

فعالیت در ازای کسب درآمد

Genopets اولین بازی است که مفهوم “فعالیت برای کسب درآمد” را معرفی می‌کند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که برای بهبود سلامت و تناسب اندام خود $KI کسب کنند. به نظر می‌‌رسد که با گذشت زمان Genopets از انواع بیشتری از داده‌‌های تناسب اندام پشتیبانی خواهد کرد و تضمین می‌کند که تنها داده‌های واقعی و با بازده بالا برای رشد و توسعه ژنوپتس Genopet کاربر استفاده می‌‌شود.

ژنوپتس Genopets شایسته تبلیغاتی است که در مورد آن مشاهده می کنیم. با این حال اگر فارغ از ایده های اصلی به پروژه نگاه کنیم، هر گونه خطای فنی یا مشکلات سرعت می تواند به طور بالقوه بر تجربه بازی تأثیر بگذارد و کاربران بالقوه را از بازی منحرف کند. امیدواریم استفاده از سولانا به عنوان پایگاه آن، این مشکلات را برطرف کند.

با گنجاندن مکانیزم حرکت برای کسب درآمد، ژنوپتس Genopets یک چرخش تازه‌سازی را در NFTها ایجاد می‌کند. همچنین می توان گفت این بازی متاورسی با این کار یک مسیر موازی را ترسیم می‌کند که به موجب آن کاربران می‌توانند در کنار حیوانات خانگی مجازی خود به سطح های بالاتری در بازی برسند و حیوانات خود را پرورش دهند. به طور کلی، ژنوپتس Genopets یک راه سرگرم کننده برای رسیدن به تناسب اندام و کسب درآمد به طور همزمان است. باید توجه داشته باشید که فروش توکن‌های GENE برای افراد ایالات متحده (همانطور که توسط مقررات S تحت قانون اوراق بهادار 1933 تعریف شده است) یا برای افرادی که در یک کشور تحریم شده توسط OFAC ارائه شده است، در دسترس نیست.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.