تفاوت شبکه bep2 و bep20 یا بایننس اسمارت چین (BSC)

تفاوت شبکه bep2 و bep20 یا بایننس اسمارت چین (BSC)

شبکه اسمارت چین بایننس چیست؟ | BSC یا Bep20 چیست؟ توسعه‌دهندگان صرافی بایننس (Binance) در اوایل سال ۲۰۲۰ برای حل مشکلات مقیاس‌پذیری و افزایش سرعت انجام تراکنش‌های ارز دیجیتال اقدام به راه‌اندازی یک زنجیره موازی با زنجیره اصلی

بایننس (bep2) کردند. این شبکه بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain یا BSC) یا زنجیره هوشمند بایننس نام گرفت که البته تحت عنوان شبکه bep20 نیز شناخته می‌شود.. توسعه‌دهندگان این شبکه به‌خوبی دریافتند که برای حل مشکل مقیاس‌پذیری یک بلاکچین باید میزان غیر‌متمرکز بودن آن کاهش پیدا کند، بنابراین با تغییراتی در ساز‌وکار اجماع این زنجیره، نسبت به زنجیره اصلی بایننس یک شبکه نیمه‌متمرکز راه‌اندازی کردند.

بایننس اسمارت چین (BSC)

با هدف تسریع و تسهیل تراکنش‌ها و بهبود میزان مقیاس پذیری و با هدف رقابت با اتریوم راه‌اندازی شد. فرایند خرید و فروش ارزهای دیجیتال از طریق شبکه اسمارت چین برای کاربران ساده‌تر شده و آن‌ها می‌توانند با سرعت بیشتری تراکنش‌های خود را انجام دهند.

تراکنش‌های فروش یا خرید اسمارت چین به مراتب سریع‌تر و ارزان‌تر از شبکه‌های اتریوم و ترون انجام می‌شود. در کنار این‌ها، BSC امکان اجرای قراردادهای هوشمند، سازگاری با ماشین مجازی اتریوم و برنامه‌های غیر‌متمرکز (DApp) را نیز فراهم کرده است.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.