تبدیل بیت تورنت قدیم به جدید

تبدیل بیت تورنت قدیم به جدید

شاید در مورد بیت تورنت قدیم و جدید و یا BTTOLD و BTT شنیده باشید. در این مقاله آموزش تبدیل بیت تورنت قدیم به جدید را آموزش می‌دهیم. اگر شما هم به دنبال خرید و فروش ارز های دیجیتال هستید و می‌خواهید بیت تورنت خود را تبدیل کنید در این مقاله همراه ما باشید.

در سال 2021 شبکه ترون و بیت تورنت با همکاری هم شبکه ای به نام بیت تورنت چین راه اندازی کردند. هدف آن ها ارائه یک راه حل مقیاس پذیر لایه 2 بود تا بتوانند مشکلات شبکه ترون مثل برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapps) و توکن‌های بی همتا (NFT) را برطرف کنند. از این رو بلاکچین بیت تورنت چین یا BTTC را عرضه کردند. توکن این شبکه همان بیت تورنت بوده با این تفاوت که به شبکه بیت تورنت چین منتقل شده است. در ادامه نحوه تبدیل بیت تورنت‌های قدیمی و انتقال آن‌ها به شبکه جدید را آموزش می‌دهیم.

نحوه تبدیل بیت تورنت قدیم به جدید طبق تغییراتی که در شبکه بیت تورنت ایجاد شده و با انتقال این توکن به شبکه جدید، هر توکن جدید بیت تورنت برابر 1000 توکن قدیمی آن است. توجه داشته باشید که ارزش توکن‌های شما برابر خواهد ماند ولی اگر 1000 توکن BTTOLD داشته باشید یک توکن BTT به شما تعلق می‌گیرد. به بیان دیگر هر بیت تورنت قدیمی یک هزارم بیت تورنت جدید است.

تبدیل BTTOLD به BTT در چند حالت انجام می‌شود که در زیر بررسی خواهیم کرد.

نگهداری بیت تورنت در صرافی اگر توکن‌های بیت تورنت خود را در صرافی نگهداری می‌کنید و این صرافی از تبدیل توکن‌های BTTOLD به BTT پشتیبانی می‌کند (مانند صرافی Gate.io) تمام توکن‌های BTTOLD شما به صورت خودکار به BTT تبدیل خواهد شد. در این حالت نیازی نیست شما کاری انجام دهید و به صورت خودکار توکن‌های بیت تورنت قدیمی شما به بیت تورنت جدید تبدیل می‌شود.

نگهداری بیت تورنت در کیف پول توکن‌های بیت تورنت بر روی دو شبکه ترون و بایننس اسمارت چین قرار دارند. اگر توکن‌های شما در کیف پولتان بر شبکه بایننس اسمارت چین است ابتدا باید آن‌ها را از طریق یک صرافی ارز دیجیتال به شبکه ترون انتقال دهید و بعد تبدیل کنید. در ادامه توکن‌های خود را که بر بستر ترون هستند، به شبکه بیت تورنت چین اننتقال دهید.

نحوه تبدیل توکن های بیت تورنت قدیم به جدید ابتدا باید کیف پول ترون لینک را نصب کنید و افزونه آن را به مرورگر خود اضافه کنید.

BTT.jpg

در اینجا توکن‌های خود را به این کیف پول واریز کنید. سپس وارد لینک bt.io شوید و بر روی گزینه Swap BTT کلیک کنید.

1_gjado0oebLUB83LCkzSuJg.png

در اینجا بر روی گزینه connect to wallet کلیک کنید و کیف پول خود را متصل کنید. سپس گزینه Connect to tron network را انتخاب کنید.

1_Z6zrPR-eSnYb_IAKelh-WA-1.png

اکنون وارد قسمت Swap BTT می‌شوید. در اینجا مقدار توکن‌های BTTOLD خود را که می‌خواهید تبدیل کنید، وارد نمایید. بعد از وارد کردن مشخصات بر روی گزینه confirm swap کلیک کنید.

1_28uezqbCJYNUz3B9uANapw-1.png

یک رسید به شما داده می‌شود که باید با کلیک بر روی گزینه sign آن را امضا و تایید کنید. در نظر داشته باشید که برای انجام این تراکنش نیاز به توکن‌های TRX برای پرداخت کارمزد شبکه دارید.

اکنون توکن‌های شما به شبکه بیت تورنت چین انتقال پیدا کرده است.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.