شت کوین برتر سال 2022

شت کوین برتر سال 2022

یکی از روش های سرمایه گذاری در زمینه رمز ارزها، خرید شت کوین ها می باشد. این ارزهای دیجیتال به صورت کلی قیمتی به مراتب پایین تر از سایر ارزهای بزرگ نظیر بیت کوین، اتریوم و BNB دارند و می توانند سرمایه گذاری ایده آلی باشند.

به بیان دیگر، شت کوین های می توانند در کمترین زمان ممکن به نتیجه ای بی نظیر دست پیدا کنند و به صورت مداوم قیمت آنها بالا و پایین می شود. در نتیجه سرمایه گذاری روی شت کوین ها در زمان مناسب، یکی از بهترین راهکارها برای سودآوری خواهد بود.

البته باید در نظر داشت که تعداد شت کوین ها روز به روز در حال گسترش است و شناخت بهترین آنها کاری نسبتا دشوار به حساب می آید. به همین منظور در این مقاله قصد معرفی 5 شت کوین بسیار معروف و پربازده را داریم؛ پس تا پایان مقاله همراه اسمونی باشید. همانطور که قبلاً به طور خلاصه توضیح دادیم، شت کوین می تواند به معنای چیزهای مختلفی مانند یک کوین با پشتوانه و پروژه مبهم باشد.

توضیح مختصری در مورد شت کوین:

« شت کوین» می‌تواند برای میم ‌کوین ها مانند Dogecoin و Shia Inu استفاده شود. این نوع شت کوین معمولاً به عنوان جایگزینی ساده برای پروژه‌های جدی تر ایجاد می‌شود. ارزهای دیجیتالی که هیچ هدف مشخصی ندارند نیز در دسته شت کوین قرار می‌گیرند احتمالاً کم ارزش‌ترین ارز‌های دیجیتال یا آنهایی که ارزش بازار پایینی دارند را می‌توان شت‌کوین نامید. بسیاری از شت‌ کوین ‌ها ارزش خود را از افزایش ناگهانی محبوبیت، مثلاً تأیید افراد مشهور، تبلیغات انجمن آنلاین یا یک مشارکت جدید، به دست می‌آورند. اگر نمودار قیمت یک آلتکوین برای سال‌ها ثابت و بی ارزش مانده باشد، ممکن است از آن به عنوان یک شت‌کوین یاد شود. حمایت اجتماعی مناسب از شت کوین ها شت‌ کوین ‌ها دارایی‌های کریپتو با ارزش بازار بسیار پایین و یا بدون مورد استفاده آشکار هستند. علی‌رغم اینکه شت ‌کوین ‌ها را نمی‌توان با برخی از شناخته‌شده‌ترین پروژه‌های ارزهای دیجیتال مقایسه کرد، بسیاری از سرمایه‌گذاران هنوز هم آن‌ها را به سبد سرمایه‌گذاری خود اضافه می‌کنند. برخی از شت کوین ها به لطف حمایت یک جامعه بزرگ و فعال، شاهد رشد قوی هستند

به عنوان مثال، Dogecoin در زمان آغاز به کار، به عنوان یک شوخی و با ارزش کسری از یک سنت ارائه شد. از سوی دیگر، اینفلوئنسرها و افراد مشهور در آغاز سال 2021 علاقه شدیدی به Dogecoin پیدا کردند و هیجان فوق العاده‌ای در مورد آن ایجاد کردند. تنها در چند ماه، قیمت Dogecoin بیش از 12 هزار درصد افزایش یافت.

اساساً، سرمایه‌گذاری‌های مختلف شت‌کوین مانند دوج‌کوین و شیبا اینو وجود داشته‌اند که در مدت زمان کوتاهی بازده بالایی داشته‌اند با این اوصاف، پروژه هایی نیز وجود داشته اند که در عرض یک هفته پس از معرفی بی ارزش شده‌اند. این همان چیزی است که در مورد برخی از میم کوین ها اتفاق افتاده است.

اگرچه ممکن در چنین سرمایه‌گذاری‌هایی سود بالایی وجود داشته باشد، اما همیشه ریسک زیادی نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. با این وجود، می‌توانید قبل از سرمایه گذاری بررسی کنید که جامعه یک شت کوین چقدر پر جنب و جوش و قوی است.

بهترین شت کوین های سال 2022

برای آنکه شت کوین های معتبر و پربازده را انتخاب کنیم، باید جوانب مختلف آن ارز را مورد بررسی قرار داد. اطلاعات تکنیکال پروژه، رویکرد و همچنین احتمال موفقیت و جوامع هدف و شهرت را می توان اصلی ترین معیار برای شناسایی یک ارز دیجیتال پایین رده، معرفی کرد.

شت کوین ها و ارزهای دیجیتال به صورت کلی به یکدیگر متصل هستند. در نتیجه جستجو برای بهترین شت کوین، ممکن است در وهله اول سخت به نظر برسد اما با یک نگاه عمیق تر می توان بهترین شت کوین ها را به صورت زیر در نظر گرفت:

دوج کوین دوج کوین (Dogecoin) را می توان بهترین شت کوین در سال 2022 در جهت سرمایه گذاری در نظر گرفت. این ارز دیجیتال قدیمی ترین شت کوین شناخته شده است که در سال 2013 منتشر شد. این شت کوین دارای نرخ بازگشت سرمایه 25 هزار درصدی می باشد. همچنین از آنجایی که افراد معروف و مشهوری چون ایلان ماسک، مالک تسلا و جدیدا توئیتر، و مارک کوبان از این پروژه حمایت می کنند، می توان انتظار افزایش سودآوری را برای این رمز ارز در نظر گرفت. همانطور که اطلاع دارید، از آنجایی که دوج کوین علاوه بر آن که یک شت کوین به حساب می آید، یک میم کوین نیز می باشد، میزان محبوبیت این ارز دیجیتال بسیار بالا است. توئیت های مختلف ایلان ماسک در توئیتر به صورت مداوم بر ارزش این ارز دیجیتال تاثیر گذار بوده است و جدیدا با منتشر شدن خبر تصاحب توئیتر توسط ایلان ماسک، یک افزایش ارزش نسبتا زیادی را تجربه کرد. طبق پیشبینی های انجام شده، ارزش دوج کوین تا دسامبر 2022، با افزایش 700 درصدی مواجه خواهد شد و قیمت آن بر روی 0.7 دلار خواهد ایستاد.

شیبا اینو شت کوین شیبا اینو (Shiba Inu)، بر مبنای نژاد سگ شیبا اینو طراحی شده است و با همین نام نیز خرید و فروش می شود. اگرچه این نژاد سگ بر روی سکه دوج نیز نقش بسته است، اما تصویر کارتونی آن برای سکه شیبا اینو در نظر گرفته شده است. بسیاری از طرفداران این رمز ارز، شیبا اینو را قاتل دوج کوین می نامند. اگرچه میزان ارزش این سکه بسیار پایین است، اما در حجم خرید بالا، سودآوری فوق العاده ای را به همراه خواهد داشت.

ارز شیبا اینو ارزشی 12.7 میلیارد دلاری در بازار دارد و به همین دلیل می توان آنرا دومین شت کوین معروف دنیا معرفی کرد. ارز شیبا اینو در مقایسه با دوج کوین از حامیان بزرگی چون ایلان ماسک برخوردار نیست و بیشتر به جامعه و کاربران خود وابسته است.

تیم توسعه شیبا اینو طی مدت دو سال از عرضه این ارز دیجیتال، بلندپروازی های جاه طلبانه دیگری را انجام دادند. آنها به منظور سوق دادن این ارز دیجیتال به فاز بعدی پیشرفت، اقدام به راه اندازی صرافی شیبا سواپ (ShibaSwap) کردند. طبق بررسی ها و پیشبینی های انجام شده، ارزش شت کوین شیبا تا پایان سال 2022 با جهش به یک قله جدید، افزایش پیدا خواهد کرد.

به واسطه افزایش علاقه سرمایه گذاران و بازگشت بازار کریپتوکارنسی، شت کوین شیبا می تواند در سال 2022 یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در جهت سرمایه گذاری باشد.

سیف مون در صورتی که علاقه ای به سرمایه گذاری بر روی شت کوین های دوج و شیبا اینو ندارید، می توانید از گزینه سوم، یعنی سیف مون (Safe Moon) استفاده کنید. در بازار شت کوین ها و میم کوین ها، احساست و علایق می تواند به سرعت تغییر کند و سرمایه گذاران به صورت مداوم در حال گشت و گذار و برانداز شت کوین های جدید هستند.

به واسطه همین خصلت سرمایه گذاران، شت کوین سیف مون برای بی ارزش کردن و جلب توجه هواداران شیبا اینو در سال 2021 عرضه شد. به همین واسطه در صورتی که ارزش شیبا و دوج ارزش گذاری شوند، ممکن است انتخاب بعدی سیف مون باشد. اگرچه سیف مون در زمان عرضه با رشد سرسام آوری مواجه شد اما بازار ارزهای دیجیتال به سرعت فروریخت. به صورتی که ارز سیف مون نتوانست توجه سرمایه گذاران بزرگ را به خود جلب کند. با این حال، توسعه دهندگان سیف مون در تلاش اند تا بتوانند این ارز دیجیتال را برای حضور موفق در رقابت های آینده، آماده کنند. به همین دلیل آنها در حال کار برای ایجاد جامعه گسترده از سیف مون هستند.

بنابه نظر برخی از کارشناسان حوزه رمز ارزها، دوج کوین و شیبا اینو با بازگشت بازار رمز ارزها، ارزش گذاری شده اند. در نتیجه تا ماه دسامبر سال 2022، انتظار می رود سیف مون به قله جدیدی از ارزش برسد.

اِیپ کوین سرمایه گذاری بر روی رمز ارز ایپ کوین (Apecoin) یکی از گزینه های مناسب در زمینه شت کوین ها خواهد بود. توکن های ایپ، در ماه مارس 2022 روانه بازار شدند. بسیاری از فعالان حاضر در زمینه رمز ارزها بر این باورند که قیمت ایپ کوین در آینده افزایش چشم گیری پیدا خواهد کرد. به صورتی که ارزش هر عدد ایپ کوین در تاریخ 22 آوریل، میزان 13.82 دلار بوده است اما ارزش آن در تاریخ 26 آوریل، تا 19.44 دلار نیز افزایش یافته است.

این حقیق که ایپ کوین بر روی یک پلتفرم بسیار شناخته شده سوار شده است، یکی دیگر از دلایلی است تا این شت کوین، آینده ای درخشان داشته باشد. با توجه به احیای بازار رمزارزها و سرمایه گذاری ها و قیمت گذاری های انجام شده بر روی دوج و شیبا، می توان در نظر داشت که پروژه ایپ رفته رفته شتابگیری بسیار بیشتری داشته باشد.

باید در نظر داشت که ایپ کوین تاکنون با خرده فروشی های مختلفی همکاری کرده است که معروف ترین آن خرده فروشی Shopping.io می باشد. به واسطه آن، هر خریدی که با رمز ارز ایپ کوین صورت بگیرد، با 2% تخفیف محاسبه خواهد شد.

در صورتی که در آینده این میزان همکاری ها همچنان ادامه داشته باشد، ایپ کوین را می توان یکی از پتانسیل های مطرح در زمینه ارزهای دیجیتال در نظر گرفت. زیرا میزان تقاضا برای دریافت امکانات مختلف ایپ کوین افزایش خواهد یافت و با پامپ ارزش مواجه خواهد شد.

موناکوین آخرین توکن قابل معرفی، رمز ارز موناکوین (Monacoin) می باشد. این رمز ارز در ابتدا به عنوان یک روش پرداخت جانبی توسعه پیدا کرد. این رمز ارز، اولین رمزارز غیرمتمرکز است که در کشور ژاپن در ژانویه 2014 ایجاد شد.

برخلاف آنچه که موناکوین براساس آن معرفی شد، این ارز فعالیت معاملاتی چندانی را به خود ندید. اما رفته رفته قیمت آن بیش از 20 هزار درصد افزایش پیدا کرد. این در حالیست که بعد از سقوط ارزش این سکه، بیش از 95% از ارزش ماکزیمم خود را از دست داد. با این حال همچنان میزان کاربران و طرفداران این رمز ارز، به صورت پایدار افزایش یافته است.

از آنجایی که این ارز دیجیتال قابلیت استفاده شدن در زمینه های مختلف در آینده را دارا است، این ارز را می توان یکی از شت کوین های آینده دار از لحاظ سرمایه گذاری دانست. علاوه بر این از آنجایی که احتمال بازگشت به نقاط اوج ارزش در موناکوین دیده شده است، می توان این ارز دیجیتال را یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری در سال 2022 دانست.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.