خرید ماینرهای ورژن جدید بیت مین توسط شرکت مرکل استاندارد

خرید ماینرهای ورژن جدید بیت مین توسط شرکت مرکل استاندارد

شرکت ماینر خصوصی Merkle Standard یکی از اولین ماینرهای رمزارزی در ایالات متحده خواهد بود که جدیدترین دستگاه ماینینگ بیت مین، S19 Pro+ Hydro را دریافت می کند که از فناوری خنک کننده مایع استفاده می کند. فناوری خنک کننده جدید

می تواند گرما، مصرف برق و صدا را کاهش دهد و همچنین طول عمر ماینرها را افزایش دهد.

مرکل مستقر:

در کالیفرنیا قراردادی را با بیت مین، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه استخراج بیت کوین در جهان، امضا کرده است تا محموله ای از 4449 دستگاه از جدیدترین ماینرها را در ماه می (اردیبهشت 1401) دریافت کند و بر اساس بیانیه ای که به طور انحصاری با CoinDesk به اشتراک گذاشته شده است، انتظار دارد این دستگاه ها حدود 840 پتاهش در ثانیه قدرت ماینینگ به شرکت اضافه کنند.

ماینرهای S19 پروپلاس هیدرو :

در 17 ژانویه (27 دی 1400) رونمایی شدند و بیشترین قدرت استخراج را در میان تولیدات فعلی این شرکت از دستگاه‌های استخراج تخصصی بیت‌کوین معروف به ASIC دارند.

روسلان زینوروف (Ruslan Zinurov):

مدیرعامل مرکل استاندارد در بیانیه ای گفت: “این سفارش نقطه عطفی در رشد تصاعدی مرکل استاندارد است و مشارکت ما با بیت مین نشان دهنده مأموریت ما برای توسعه عملیات پایدار و کارآمد، اولویت دادن به خرید ماینرهایی با کارایی بالا و پذیرش آخرین فناوری‌های تولید شده توسط شریک استراتژیک بیت مین است.”

مرکل قبلاً در 21 ژانویه (1 بهمن) گفته بود که یک قرارداد خرید با بیت مین برای 13500 ماینر ASIC، متشکل از هر دو مدل S19 XP و S19J Pro، منعقد کرده است. مرکل تمام ماینرهای بیت مین را در مرکز داده خود در شرق واشنگتن مستقر خواهد کرد که دارای ظرفیت 225 مگاوات (مگاوات) با قابلیت گسترش بالقوه تا 500 مگاوات است. این شرکت انتظار دارد که نمودار انتشار کربن خالص منفی باشد و تا پایان سال جاری قدرت ماینینگ به 4.6 اگزاهش در ثانیه (EH/s) برسد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.