معرفی ارز flux چیست؟

معرفی ارز flux چیست؟

ارز فلاکس Flux نسل بعدی شبکه محاسباتی، وب ۳٫۰ غیرمتمرکز است. فلاکس Flux زیرساخت مهم با دسترسی بالا را برای اینترنت جدید فراهم می‌کند. سرویس فلاکس Flux با حفظ قیمت رقابتی، جایگزینی برای سایر ارائه دهندگان خدمات ابری ارائه می‌دهد.

رمز ارز فلاکس flux به‌عنوان توکن بومی به شبکه فلاکس flux قدرت می‌دهد و برای خرید منابع، وثیقه‌سازی گره‌ها و کارمزد به تراکنش‌ها در FluxOS استفاده می‌شود و به ماینرها برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها و اپراتورهای FluxNode برای ارائه منابع محاسباتی پاداش می‌دهد.

شبکه ارز دیجیتال فلاکس flux که در ۳۱ ژانویه ۲۰۱۸ راه اندازی شد، برای ارائه راه حل‌های مبتنی بر بلاک چین و خدمات محاسباتی غیرمتمرکز با پشتیبانی از یک محیط توسعه یکنواخت طراحی شده است؛ توکن بومی این اکسیستم رمز ارز فلاکس flux است که با استفاده از الگوریتم اثبات کار یک شبکه محاسباتی غیرمتمرکز که در حال حاضر از حدود ۲۳۰۰ گره فلاکس Flux، سیستم عامل مبتنی بر لینوکس (FluxOS) و آن تشکیل شده است، کار می‌کند. ارز فلاکس flux یکی از جدیدترین امکانات حاضر در شبکه بلاکچین به حساب می‌آید.

پردازش و ذخیره‌سازی غیر متمرکز از جمله مهم‌ترین خدمات مربوط به شبکه بلاکچین و رمز ارزها است که ارز دیجیتال فلاکس flux به خوبی از پس این فرآیند برمی‌آید. همچنین این رمز ارز در پرداخت پاداش ماینرها نیز نقش بسزایی دارد. فلاکس flux یک ارزدیجیتال با بلاک چین خاص خود است. با این حال، “دارایی‌های موازی” در این شبکه وجود دارد که ارز حاکمیتی فلاکس را قادر می‌سازد تا روی تمام پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) مانند کادنا (KDA)، زنجیره هوشمند بایننس (BSC)، اتریوم (ETH)، ترون (TRX) و سولانا (SOL) کار کند.

فلاکس flux ارزدیجیتال بومی ‌اکوسیستم FLUX است که در بلاک چین فلاکس Flux و چندین زنجیره برتر دیگر قابل دسترسی است و برای انجام عملیات و عملکرد این پروژه حیاتی است.

فلاکس flux به عنوان یک دارایی چندکاربری، FluxNodes را مشوق و وثیقه می‌کند. فلاکس همچنین واحد مبادله برای تراکنش‌های شبکه است. در ۳۱ ژوئن ۲۰۲۲، Flux به ۱۰۰ میلیون عرضه قفل شده رسید. تا ۱۸ آگوست، شبکه دارای ۱۰۶.۴ میلیون کوین قفل شده فلاکس و ۱۲۹۲۹ گره فعال بود. دنیای رمز ارزها بی‌ثبات و غیرقابل پیش‌بینی است. با این وجود شبکه و فناوری بلاکچین (زیربنای تمامی ارزهای دیجیتال) تا حد زیادی مورد استقبال همگان قرار گرفته است. با وجود این شبکه امکان ایجاد انواع برنامه‌ها و امکانات پیشرفته نیز فراهم شد.

البته علاوه بر شبکه بلاکچین، کاربران نیز نقش مهمی در اداره این برنامه‌ها و امکانات دارند. یکی از همین برنامه‌ها و امکانات جدید که به تازگی بر روی شبکه بلاکچین پیاده شده است ارز فلاکس flux نامیده می‌شود. FLUX نشان و علامت اصلی رمز ارز فلاکس است.

این ارز دیجیتال در سال 2021 به اوج خود رسید. این پروژه جدید در واقع می‌تواند سایر پروژه‌های حاضر در شبکه بلاکچین را پشتیبانی کند. برای مثال فلاکس در سیستم وام‌دهی، پاداش ماینرها، ارائه وثیقه، و حتی نودهای موجود در شبکه رمز ارزها نقش مهمی دارد.

بدین‌ترتیب می‌توان گفت فلاکس بهترین خدمات محاسباتی غیر متمرکز را فراهم می‌کند. در ضمن این رمز ارز در توسعه ساخت و استقرار سایر برنامه‌های غیر متمرکز فضای رمز ارزها کارایی دارد.

موسسان رمز ارز فلاکس چه کسانی هستند؟

بعد روی کار آمدن شرکت‌های مالی پرقدرت هیچ سیستمی به وجود نیامد که بتواند کارمزدهای گزاف و همچنین زمان ارسال سپرده‌ را کاهش دهد. برای مثال اگر شخصی قصد انتقال پولی از آمریکا به نیجریه را داشت، این نقل و انتقال روزها تا هفته‌ها طول می‌کشید.

خبر خوب اینکه این مشکل در روند بازار ارزهای دیجیتال رفع شد. بن الون (Ben Eluan) و اوسزله اوروکپه (OsezeleOrukpe)2 مهندس نرم‌افزار مستقر در نیجریه بودند که در سال 2019 با چنین مشکلاتی روبه‌رو شدند.

آنها به هنگام تسویه حساب پول پروژه‌ای که بر روی آن کار می‌کردند به مشکل برخوردند. به عبارت دیگر یک هفته طول کشید تا آنها پول خود را بگیرند و حتی بخشی از آن را از دست دادند. از این‌رو این 2 مهندس به تعبیه روشی برای نقل و انتقالات سریع‌تر و البته کم‌هزینه‌تر فکر کردند و توانستند اکوسیستم فلاکس را راه‌اندازی کنند. تجربه تلخ آنها سبب شد بیشتر از سایرین به نقل و انتقالات برون مرزی فکر کنند. به منظور نقل و انتقال سریع‌تر افراد می‌توانند وارد حوزه رمز ارزها شوند و از این طریق پول خود را دریافت کنند.

ویژگی‌های اصلی ارز فلاکس flux چیست؟

در زیر برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد پلتفرم کوین FLUX آورده شده است:

گره‌های PlFlux را می‌توان بر روی سخت‌افزار Raspberry Pi، PC، Server و VPS در سرتاسر جهان اجرا کرد. این امکان برای اپراتورهای گره‌های فلاکس وجود دارد که علاوه بر کوین های فلاکسی که برای تکمیل بلوک‌ها دریافت می‌کنند، با میزبانی برخی از برنامه‌های خاص، فلاکس بیشتری کسب کنند. فلاکس یک ارزدیجیتال POW قابل استخراج با پردازنده گرافیکی است که مدیریت DAO روی زنجیره و همچنین الزامات استیکینگ برای محافظت از شبکه در برابر احزاب مخرب را ممکن می‌کند.

فلاکس نسل بعدی محاسبات غیرمتمرکز Web3 است. فلاکس با بیش از ۱۰۰۰۰ گره در سراسر جهان ۷۵۰۰۰ vCore، ۲۲۸.۱۹ ترابایت RAM و ۵.۱۱ پتابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می‌دهد. این مشخصات، مشخصات بی سابقه‌ای برای یک شبکه محاسباتی غیرمتمرکز وب ۳ است.

وایت پیپر ارز فلاکس flux وایت پیپر شبکه محاسباتی غیرمتمرکز فلاکس flux در آوریل ۲۰۲۱ منتشر شد. این وایت پیپر شامل ۱۲ صفحه است. در این وایت پیپر آمده است: «اکوسیستم Flux مجموعه‌ای از خدمات محاسباتی غیرمتمرکز و راه‌حل‌های «بلاک ‌چین به‌ عنوان یک سرویس (BaaS)» است که یک محیط توسعه غیرمتمرکز و شبیه به AWS را ارائه می‌دهد. فلاکس از یک کوین بومی مبتنی بر اثبات کار (POW) برای نیرو بخشیدن به این اکوسیستم استفاده می‌کند که انگیزه‌ای برای میزبان‌های سخت‌افزار، حاکمیت در زنجیره و کاهش بازیگران مخرب از طریق الزامات استیکینگ برای اجرای سخت‌افزار را فراهم می‌‌سازد». در حالی که به نظر می‌رسد اکوسیستم فلاکس دارای برخی ویژگی‌های مثبت است، اما تنها پلتفرمی ‌نیست که آنها را ارائه می‌دهد. فلاکس باید پایگاه کاربری خود را حفظ کند و حتی در ماه‌ها و سال‌های آینده گسترش یابد. هیچ تضمینی وجود ندارد که بتواند این کار را انجام دهد، بنابراین باید مراقب سرمایه گذاری در آن باشید.

ارز فلاکس flux چگونه کار می‌کند؟

به خاطر داشته باشید ارز دیجیتال فلاکس flux خدمات خوبی در جهت محاسبات غیر متمرکز ارائه می‌دهد. به عبارت دیگر این رمز ارز به شکلی فعالیت دارد که سبب ساخت و استقرار بیشتر برنامه‌های غیر متمرکز شود. همچنین فلاکس مدعی ارائه‌ بهترین خدمات در سطح سازمانی است که بهترین ویژگی‌ها را شامل می‌شود.

با توسعه روش‌های متکی به شبکه بلاکچین، این رمز ارز نیز به صورت کارآمدتری می‌تواند حضور خود را حفظ کند. فلاکس flux بیش از هر چیزی بر روی امنیت و ثبات شبکه بلاکچین تمرکز دارد. همچنین در توسعه زیرساخت ایده‌آل برای برنامه‌های غیر متمرکز مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کند.

نود‌های فلاکس flux را نادیده نگیرید زیرا این نودها در پیش بردن روند فعالیت فلاکس flux نقش مهمی دارند. همچنین ارز دیجیتال فلاکس Flux برای تکمیل تراکنش‌ها و پردازش قراردادهای هوشمند به سایر نود‌های حاضر در شبکه رمز ارزها متصل می‌شود.

فراموش نکنید فلاکس flux برای ایمن نگه‌داشتن تراکنش‌های موجود در شبکه بلاکچین تمام تلاش خود را به کار می‌برد. پس می‌توان گفت نود‌های فلاکس flux از مهم‌ترین اجزای این مجموعه به حساب می‌آیند. ارز فلاکس flux نقش مهمی در بازار ارزهای دیجیتال دارد. اکوسیستم فلاکس خدماتی مشابه سایر زیرساخت‌های رمز ارزها ارائه می‌دهد. در نظر داشته باشید این ارز دیجیتال با ادعاهای خود توانست کاربران زیادی را به خود علاقه‌مند و جذب کند. ناگفته نماند این توکن بومی تنها درون شبکه ارزهای دیجیتال قابل استفاده است.

با وجود اینکه فلاکس مدعی حضور پررنگ خود در شبکه‌های دیفای و اتریوم است، ولی به تازگی به دلیل ترس کاربران از خالی شدن ذخایر، قیمت و ارزش فلاکس flux کاهش پیدا کرده است. البته پیش‌بینی شد که نرخ این ارز دیجیتال بالا می‌رود زیرا تقاضا برای آن زیاد خواهد بود. افزایش قیمت و افزایش تقاضا با یکدیگر ارتباط مستقیمی دارند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.