شروع استخراج بیت کوین در شهر Fort Worth تگزاس

شروع استخراج بیت کوین در شهر Fort Worth تگزاس

از امروز، شهر فورت ورث در تگزاس در حال استخراج بیت کوین بصورت 24 ساعته در هفت روزه هفته در مرکز داده بخش راه حل های فناوری اطلاعات است. این خبر توسط شهردار، متی پارکر (Mattie Parker) اعلام شد. نمایندگان فورت ورث توضیح دادند که ماینرها

به صورت خصوصی میزبانی خواهند شد تا آسیب پذیری های امنیتی را مهار کنند.

فورت ورث گفت دستگاه های استخراج بیت‌کوین S9 با نام تجاری Bitmain توسط انجمن غیرانتفاعی، شورای بلاکچین تگزاس اهدا شده است. سه ریگ ASIC توسط شورای بلاکچین تگزاس اهدا شد و اگر شهر به “اهداف ارزیابی مسئولانه و اجرای برنامه استخراج بیت کوین شهرداری دست یابد”، قصد دارد برنامه را پس از آن بیشتر “ارزیابی کند”.

پارکر در بیانیه‌ای که به Bitcoin.com News ارسال شده است، توضیح داد: “با فناوری بلاکچین و رمزارزها که چشم‌انداز مالی را متحول کردند، می‌خواهیم فورت ورث را به شهری دوستدار فناوری تبدیل کنیم.” “امروز، با حمایت و مشارکت شورای بلاکچین تگزاس، ما در مقیاس کوچک به آن جهان قدم می گذاریم و در عین حال پیام بزرگی را ارسال می کنیم: فورت ورث جایی است که آینده از آن آغاز می شود.”

شهردار فورت ورث افزود:

“این دستگاه های کوچک اما قدرتمند نشان دهنده تعهد بزرگتر فورت ورث برای تبدیل شدن به قطبی پیشرو در جهت فناوری و نوآوری است.”

دو غول استخراج بیت کوین (BTC) برای برق ارزان در یک شهر کوچک در تگزاس مستقر شدند.

هم Bitdeer، یک شرکت ماینینگ که از غول چینی Bitmain منشعب شده است، و هم Riot Blockchain، یکی از شرکت‌های استخراج بیت کوین پیشرو در ایالات متحده، مراکز داده ای را اداره می‌کنند که در یک کارخانه سابق ذوب آلومینیوم در شهر Rockdale تگزاس میزبانی می‌شوند.

کارخانه ذوب آلومینیوم این شهر قبلاً بزرگترین کارخانه در جهان بود توسط Aloca اداره می‌شد. Aloca از سال 2008 روند تعطیلی شرکت را آغاز کرد. به گفته لی‌براچر، رئیس شورای بلاک‌چین تگزاس، ظرفیت انرژی این مجموعه از زمان خروج Alcoa تا استقرار ماینرها هدر رفت.

راکدیل یک شهر کوچک روستایی با تنها 5600 نفر جمعیت است. با این حال تمام مزایایی را که ماینرها در مقیاس صنعتی به دنبال آن هستند، در اختیار دارد. سیاستمداران دوستدار رمزارز، زمین‌های بزرگی که میزبان زیرساخت‌های صنعتی متروکه است و قیمت‌ ارزان الکتریسیته به لطف بازار غیرقانونی تگزاس را برای تغییر کاربری آماده کرده اند.

جان کینگ، شهردار راکدیل، رابطه بین اپراتور شبکه برق محلی و ماینرها را برای دو طرف سودمند توصیف می‌کند. وی تاکید کرد که ماینرها به طور منظم برق مصرف می‌کنند. در صورت عدم استفاده انرژی تولید شده هدر می رود. آنها همچنین می‌توانند در صورت نیاز به برق در جاهای دیگر، فوراً عملیات خود را متوقف کنند. او اضافه کرد:

ماینرها متعهد به خرید مقدار مشخصی از انرژی برق هستند و کاری که انجام می‌دهند این است که آن را به [ارزش] بازار می‌فروشند و سود می‌برند. آنها یک قرارداد 2سنت یا 3سنت دارند و می‌توانند آن را به قیمت 9 دلار در هر کیلووات ساعت بفروشند. Riot Blockchain تولید بیت کوین خود را در سال جاری بیش از سه برابر کرده است.

این شرکت اکنون تخمین می‌زند که این مرکز بیش از 500 بیت کوین در ماه از تأسیسات خود در Rockdale تولید می‌کند. در قیمت‌های فعلی، سکه‌های استخراج شده معادل 30 میلیون دلار در ماه است. Riot گفت که این سایت میزبان 100000 ریگ ماینینگ است.

قانونگذاران تگزاس برای گسترش بیشتر استخراج بیت کوین در این ایالت تلاش میکنند. سناتور تد کروز استخراج را به عنوان وسیله ای برای جذب گاز طبیعی توصیف می‌کند که در حال حاضر در ایالت هدر می‌شود.

کروز در جریان اجلاس بلاک چین در تگزاس در 10 اکتبر گفت که گاز طبیعی در حال حاضر در غرب تگزاس هدر می‌رود. زیرا هیچ تجهیزات انتقالی برای دریافت آن گاز طبیعی وجود ندارد که بتوان از آن استفاده کرد.

از این انرژی برای استخراج بیت کوین استفاده کنید. بخشی از زیبایی آن این است که در لحظه ای که آن را انجام می‌دهید، به محیط زیست کمک زیادی می‌کنید. زیرا به جای شعله ور کردن گاز طبیعی، از آن استفاده مفیدی می‌کنید.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.