توکن ناکاموتو NAKA چیست؟

توکن ناکاموتو NAKA چیست؟

توکن ناکاموتو NAKA در اکوسیستم ناکاموتو ضروری است. توکن‌ ناکاموتو NAKA به عنوان اعتبار بازی استفاده می‌شود. برای مثال، اولین بازی تیراندازی «شکار اردک» بازیکنان را ملزم به خرید مهمات با استفاده از توکن‌ ناکاموتو NAKA می‌کند.

استخرهای جایزه: توکن‌های ناکاموتو NAKA که در بازی خرج می‌شوند، در حال سوختن هستند یا برای استخرهای جایزه هفتگی استفاده خواهند شد. گیمرهای برتری که در جدول امتیازات رتبه بالایی دارند، توسط این استخرها پاداش خواهند گرفت.

حاکمیت: توکن ناکاموتو NAKA به عنوان نشانه‌های حاکمیتی عمل می‌کنند، جایی که دارندگان توکن می‌توانند ساختار جوایز هفتگی یا سوزاندن توکن را پیشنهاد یا رأی دهند.

انگیزه: توکن ناکاموتو NAKA همچنین به عنوان مکانیزم تشویقی برای ایجاد انگیزه در توسعه‌دهندگان برای ایجاد اکوسیستم ناکاموتو عمل می‌کنند.ناکاموتو NAKA گیمز یک اکوسیستم متمرکز بر بازی بوده که هدف آن این است که به مردم سراسر جهان این فرصت را بدهد که از طریق بازی‌های بلاک چین درآمد کسب کنند. ویژگی‌های بازی‌های مبتنی بر رمزنگاری باعث هجوم عظیم افراد علاقه‌مند جدیدی به بازی‌ها برای کسب درآمد می‌شود. با این وجود، پیشنهاد این شکل از بازی هنوز کاملاً محدود است و قابلیت استفاده همچنان برای همه بهینه نیست.علاوه‌بر این، هنوز جایی برای توسعه‌دهندگان وجود ندارد که به عموم علاقه‌مندان به بازی‌های بلاک چین دسترسی پیدا کنند. شبکه ناکاموتو می‌خواهد این دو نیاز را با راه‌اندازی پلاتف خود برطرف کند.

ناکاموتو گیمز (NAKA) چیست؟

سکه ارز دیجیتال Nakamoto Games یک ارز دیجیتال جدید است که در اوایل سال 2018 ایجاد شد. این ارز مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و از استاندارد توکن ERC20 استفاده می کند. هدف این سکه فراهم کردن بستری برای گیمرها برای تبادل کالا و خدمات و همچنین تامین مالی محتوا و مسابقات درون بازی است. سکه Nakamoto Games (NAKA) توسط گروهی از توسعه دهندگان که علاقه زیادی به بازی و فناوری بلاک چین دارند تأسیس شد. ساتوشی ناکاموتو بنیانگذار بازی‌های ناکاموتو، نوع جدیدی از پلتفرم بازی آنلاین است که از فناوری بلاک چین استفاده می‌کند. او همچنین خالق بیت کوین، اولین و شناخته شده ترین ارز دیجیتال است. Nakamoto Games (NAKA) با ارزش است زیرا پلتفرمی است که به گیمرها اجازه می دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و تجربیات بازی را به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، Nakamoto Games (NAKA) ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌کند که آن را به گزینه‌ای جذاب برای گیمرها تبدیل می‌کند.

سرمایه گذاران

ناکاموتو NAKA گیمز (به انگلیسی: Nakamoto Games) یک استودیوی سازنده بازی‌های ویدیویی است که در لس آنجلس، کالیفرنیا واقع شده است. این شرکت توسط کارمندان سابق Riot Games، مایکل لوئیس و استیو کاپلان در اوایل سال 2018 تاسیس شد.

تا سپتامبر 2018، این شرکت هیچ بازی منتشر نکرده است.

در فوریه 2019، اعلام شد که این شرکت تمام کارکنان خود را اخراج کرده است.

چرا در بازی های ناکاموتو (NAKA) سرمایه گذاری کنید

هیچ پاسخ یکسانی برای این سوال وجود ندارد، زیرا بهترین راه برای سرمایه گذاری در بازی های ناکاموتو (NAKA) بسته به شرایط فردی شما متفاوت است. با این حال، برخی از دلایل بالقوه برای سرمایه گذاری در بازی های ناکاموتو (NAKA) عبارتند از:

  1. شرکت دارای سابقه موفقیت آمیز قوی است.

  2. شرکت به سرعت در حال رشد است و پتانسیل زیادی برای رشد آینده دارد.

  3. این شرکت دارای یک تیم مدیریت قوی با تجربه در صنعت بازی است.

شبکه ناکاموتو NAKA گیمز چیست؟

ناکاموتو گیمز در حال ساخت پلتفرمی است که دو محدودیت فعلی بخش بازی برای کسب درآمد را هدف قرار می‌دهد.

اولا، به هر کسی که کیف پول رمزنگاری و اتصال اینترنت دارد، اجازه می‌دهد تا به طیف گسترده‌ای از بازی‌های بازی برای کسب درآمد دسترسی داشته باشد.

ثانیاً، یک کیت توسعه نرم‌افزار – SDK را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد تا بازی‌ها را برای کسب درآمد خود را روی پلتفرم توسعه و استقرار دهند. SDK برای توسعه‌دهندگان هم روی دسکتاپ و هم برای موبایل در دسترس خواهد بود.

تیم Nakamoto Games متشکل از متخصصان بسیار ماهر با تجربه از صنایع مختلف است. تیمی که تلاش خود را در بازارهای شرقی و غربی متمرکز خواهد کرد، توسط Chawalit Rugsasri، مدیر عامل ناکاموتو هدایت خواهد شد. او به عنوان مدیر پروژه در Sublime Solidity Inc تجربه داشته است.

با نگاهی به نقشه راه ناکاموتو گیمز، دو هدف برای آینده نزدیک بلافاصله برجسته می‌شوند. یک نقطه عطف مهم، راه اندازی توکن ناکاموتو در صرافی‌های غیرمتمرکز Uniswap و صرافی متمرکز Kucoin خواهد بود. در سه ماهه آخر سال 2021، ناکاموتو اولین بازی خود را با نام «شکار اردک» عرضه خواهد کرد.

توکن ناکاموتو NAKA چیست؟

توکن ناکاموتو در اکوسیستم ناکاموتو ضروری است. این توکن چندین مورد کاربرد دارد، از جمله :

ارز درون بازی: توکن‌ ناکاموتو NAKA به عنوان اعتبار بازی استفاده می‌شود. برای مثال، اولین بازی تیراندازی «شکار اردک» بازیکنان را ملزم به خرید مهمات با استفاده از توکن‌ ناکاموتو می‌کند.

استخرهای جایزه: توکن‌های ناکاموتو NAKA که در بازی خرج می‌شوند، در حال سوختن هستند یا برای استخرهای جایزه هفتگی استفاده خواهند شد. گیمرهای برتری که در جدول امتیازات رتبه بالایی دارند، توسط این استخرها پاداش خواهند گرفت.

حاکمیت: توکن ناکاموتو به عنوان نشانه‌های حاکمیتی عمل می‌کنند، جایی که دارندگان توکن می‌توانند ساختار جوایز هفتگی یا سوزاندن توکن را پیشنهاد یا رأی دهند.

انگیزه: توکن ناکاموتو همچنین به عنوان مکانیزم تشویقی برای ایجاد انگیزه در توسعه‌دهندگان برای ایجاد اکوسیستم ناکاموتو عمل می‌کنند.

ویژگی های خوب بازی ناکاموتو (NAKA)

  1. Nakamoto Games یک پلتفرم بازی بلاک چین جدید و آینده است که تجربه بازی منحصر به فردی را به گیمرها ارائه می دهد.

  2. این پلتفرم به گیمرها این امکان را می دهد که برای انجام بازی های مورد علاقه خود جوایزی کسب کنند که می توان از آن برای خرید محتوای جدید یا ارتقاء شخصیت هایشان استفاده کرد.

  3. Nakamoto Games همچنین ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌کند که ارتباط بازیکنان با یکدیگر و به اشتراک گذاشتن نکات و ترفندهایی را برای انجام بازی‌هایی که دوست دارند آسان می‌کند.

NAKA ناکاموتو یک پلتفرم غیرمتمرکز است که به گیمرها اجازه می دهد روی آیتم ها و جوایز درون بازی شرط بندی کنند. این پلتفرم همچنین به گیمرها اجازه می دهد تا آیتم ها و جوایز درون بازی را بفروشند.

چگونه با بازی ناکاموتو (NAKA) شروع کنیم هیچ پاسخ یکسانی برای این سوال وجود ندارد، زیرا بهترین راه برای شروع سرمایه گذاری در Nakamoto Games بسته به اهداف سرمایه گذاری و سطح تجربه شما متفاوت است. با این حال، برخی از نکات در مورد نحوه شروع کار با ناکاموتو NAKA شامل خواندن وایت پیپر و اخبار ارزهای دیجیتال این شرکت، دنبال کردن شرکت در رسانه های اجتماعی و انجام برخی تحقیقات در مورد بازار ارزهای دیجیتال است.

توکن ناکاموتو NAKA دارای برخی ویژگی‌های کاهش تورم است. به عنوان مثال، بخشی از توکن‌های ناکاموتو NAKA برای جایزه هفتگی و سوزاندن توکن استفاده می‌شود. با رشد پلت فرم، تقاضا برای توکن ناکاموتو NAKA افزایش خواهد یافت. همچنین چندین برنامه جایزه به جذب کاربران جدید کمک می‌کند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.