خرید املاک مجازی در دسنترالند مانا MANA

خرید املاک مجازی در دسنترالند مانا MANA

دو راه برای خرید زمین در مانا MANA وجود دارد: یکی خرید مستقیم از بازار دسنترالند و دیگری کمک گرفتن از یک پلتفرم شخص ثالث مانند اوپن‌سی (OpenSea).چند اصطلاح رایج در جهان مجازی دسنترالند وجود دارد که قبل از خرید زمین درمانا MANA

باید با آنها آشنا شوید:

زمین (Land)

حضور زمین یا Land باعث شده که دسنترالند به یکی از پروژه‌های دنیای مجازی تبدیل شود. تمام فضاهای موجود در اکوسیستم دسنترالند Decentraland (به استثنای جاده‌ها و میدان‌های متعلق به توسعه‌دهندگان) زمین نامیده می‌شوند. کاربران مجاز به خرید، فروش و حتی توسعه این زمین‌ها هستند. در واقع، شما می‌توانید این زمین‌ها را دارایی‌های مجازی در نظر بگیرید که مالکیت و تراکنش‌های آنها در بلاکچین اتریوم ثبت می‌شوند.

قطعه زمین (Parcel)

هر زمین در اکوسیستم دسنترالند Decentraland به قطعات یا parcelهایی به اندازه ۱۶ متر در ۱۶ متر تقسیم شده که با مختصات x,y مشخص می‌شوند. دنیای مجازی دسنترالند در کل شامل ۹۰ هزار قطعه زمین است. مالکان زمین‌ها می‌توانند چینش و نوع محتوای مورد استفاده در قطعات زمین خود را کنترل کنند. این قطعه زمین‌ها هر کدام یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) مبتنی بر استاندارد ERC-721 هستند که همیشه منحصربه‌فردند و قابل‌تکرار نیستند. اگر هنوز شک دارید که متاورس واقعی است، باید به متاورس دسنترالند مانا Decentraland نگاهی بیاندازید. شما می‌توانید با زمینی که در دسنترالند Decentraland خریداری می‌کنید، هر کاری که می‌خواهید انجام دهید، و از وجود گیمرها و افراد تجاری در همه جا استفاده کنید. این یک تلاش بی نظیر در یک بازار آزمایش نشده است.

دسنترالند مانا (MANA) Decentraland چیست؟

دسنترالند مانا یک بازی متاورس مبتنی بر اتریوم است که یک شبکه جهانی از کاربران را تشویق می کند تا یک دنیای مجازی مشترک را اداره کنند. Meilich و Esteban Ordano، دو متخصص بلاک چین، قراردادهای هوشمند دسنترالند Decentraland را ایجاد می کنند. این پروژه در سال 2020 توسط هر دو سازنده ایجاد شد و توسط یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) اداره می شود.

کاربران دسنترالند Decentraland می توانند در این محیط مجازی در حین خرید و فروش املاک دیجیتال، کاوش، مشارکت و بازی کنند. به لطف تکامل پلتفرم، کاربران اکنون می توانند از برنامه های تعاملی، پرداخت های درون دنیا و ارتباطات همتا به همتا استفاده کنند.

علاوه بر این، دسنترالند Decentraland یک قلمرو مجازی کاملاً فراگیر شبیه به Skyrim و Fallout است. با این حال، به جای بازی روی صفحه نمایش دو بعدی، در یک محیط سه بعدی شرکت خواهید کرد. دنیای مجازی مفاهیم خلاقانه مالکیت دیجیتال را ترویج می‌کند و شامل مکان‌های آنلاین مانند موزه‌ها می‌شود که در آن کاربران می‌توانند قطعات غیرقابل تعویض از هنر دیجیتال به نام ان اف تی NFT را به نمایش بگذارند.

به نظر می رسد دسنترالند Decentraland قدم منطقی بعدی قبل از تولید بازی های کامل مبتنی بر هوش مصنوعی در دنیای واقعی باشد.

مانا (MANA)

قطعه زمین‌های دنیای مجازی دسنترالند را می‌توان از طریق بازار دیسنترالند و با استفاده از توکن مانا (MANA)، ارز دیجیتال بومی این اکوسیستم، خریداری کرد. مانا یک توکن ERC-20 است که عملکردهای زیادی دارد، اما عمدتاً به عنوان ارز اصلی برای خرید مواردی مانند آواتارها، سرزمین‌ها، پوشیدنی‌ها و سایر آیتم‌های درون بازی دسنترالند استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که عرضه این ارز دیجیتال با هر فعالیت در پلتفرم دسنترالند کاهش می‌یابد. عرضه فعلی این توکن برابر با ۱٫۸۲ میلیارد واحد مانا MANA است.

دسنترالند Decentraland چگونه کار می کند؟

دسنترالند Decentraland یک محیط مجازی مانند هر پروژه متاورس دیگری است. می توانید نقشه دسنترالند را کاوش کنید و در یکی از بسیاری از رویدادهای اجتماعی که در حال برگزاری است شرکت کنید. در سراسر بخش دیجیتال، جوامع از کنسرت گرفته تا شب نشینی تا نمایش فیلم که در آن مردم در یک نقطه جمع می شوند و اوقات خوبی را سپری می کنند، انجام می دهند.

همچنین می‌توانید با خرید هنر دیجیتال و یا مبادله آن با سایر بازیکنان روی پلتفرم، در اقتصاد درون‌بازی شرکت کنید. بازیکنان می‌توانند با پلتفرم درگیر شوند و بسته‌های LAND را که بسته‌های املاک و مستغلات هستند، دنبال کنند. این توکن ها توسط کاربران قابل خرید و فروش هستند.

با این حال، برخلاف سایر بازی‌های واقعیت مجازی، شرکت‌کنندگان در دسنترالند Decentraland کنترل مستقیمی بر قوانین پلتفرم دارند. در نتیجه کاربران می توانند مستقیماً از طریق DAO به بازی و خط مشی سازمان رای دهند.

هر مربع کوچک در نقشه دسنترالند Decentraland نشان دهنده یک قطعه زمین است. یک منطقه مجموعه ای از قطعات زمین است. منطقه مجموعه ای از زمین ها با علایق، سبک ها یا جوامع مشترک است. شهر وگاس، منطقه X که قبلاً به عنوان منطقه ردلایت شناخته می شد، خیابان مد، شهر اژدها و بسیاری دیگر وجود دارد. دسنترالند Decentraland همه چیز را دارد، چه بخواهید درباره استارتاپ‌ها بحث کنید، چه بازی‌های کازینویی، تماشای استریم Minecraft، نگاهی به املاک مجازی یا حتی تجزیه و تحلیل آخرین افت NFT Southeby .

راهنمای گام به گام خرید زمین در دیسنترالند Decentraland

مرحله اول: ثبت‌نام در دیسنترالند Decentraland ابتدا باید وارد پلتفرم دیسنترالند Decentraland شوید و ثبت‌نام کنید، سپس شما باید کیف پول دیجیتال خود را به حساب کاربری خود در دیسنترالند متصل کنید. اگر از قبل کیف پول دارید می‌توانید کیف پولتان را متصل کنید پس از وارد شدن باید گزینه Land را انتخاب کنید تا زمین‌های متاورسی موجود در دیسنترالند Decentraland به شما نمایش داده شود. توجه داشته باشید برای دسترسی به زمین‌هایی که برای خرید در دیسنترالند در دسترس هستند، گزینه‌های انتخابی شما باید در حالت (on sale) قرار داشته باشند.

مرحله دوم: انتخاب زمین در دیسنترالند با استفاده از پلتفرم دیسنترالند Decentraland شما امکان مشاهده انواع مختلف زمین یا نقشه کل دیسنترالند Decentraland را خواهید داشت. همچنین شما می‌توانید مختصات زمینی را که در فروشگاه OpenSea مشاهده کرده‌اید در کادر جستجو وارد کنید و در پلتفرم دیسنترالند Decentraland آن را خریداری کنید. با زوم کردن در متاورس دیسنترالند Decentraland شما می‌توانید جزئیات زمین مورد نظرتان را بررسی کنید. اگر بر روی یک زمین کلیک کنید، قیمت و جزئیات مورد نیاز برای خرید شامل محل زمین مجازی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. به این ترتیب با مشاهده جزئیات می‌توانید زمین مورد نظرتان را برای خرید از دیسنترالند Decentraland انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید در این محل زمین خود را برای فروش قرار دهید.

مرحله سوم: خرید زمین در دیسنترالند Decentraland
زمانی که زمین خود را انتخاب کردید، می‌توانید با پیشنهاد یک قیمت یا با قیمتی که در حال حاضر برای زمین ثبت شده اقدام به خرید کنید. شما با انتخاب گزینه Buy می‌توانید زمین خود را در دیسنترالند Decentraland به قیمت موجود خریداری کنید یا اینکه با استفاده از گزینه Bid قیمت پیشنهادی خودتان را ارائه کنید. برای خرید زمین در دیسنترالند Decentraland شما به توکن بومی مانا (MANA) یا اتریوم نیاز دارید. می‌توانید توکن مانا یا ETH خریداری کنید. قبل از اقدام به خرید مطمئن شوید که به اندازه کافی از توکن های مانا MANA یا اتریوم در کیف پول دیجیتال خود دارید. توجه کنید که مقداری از توکن مورد نظر را باید به عنوان گس فی پرداخت کنید.

نکات مهم در انتخاب زمین مجازی در دسنترالند

درست مانند خرید زمین در دنیای واقعی تنها نکته‌ای که باید در خرید زمین مجازی به آن توجه کنید، موقعیت زمین است. خرید زمین در دنیای مجازی با خرید آن در دنیای واقعی، تفاوتی به جز کاغذبازی‌های دنیای واقعی ندارد. شما می‌توانید زمینی نزدیک به جاده‌ها یا مکان‌های مهم دیگر خریداری کنید. وقتی روی نقشه زمین در دسنترالند کلیک کنید می‌توانید ویژگی‌های مهم زمین‌ها رامشاهده کنید.درست مثل دنیای واقعی اندکی در دیسنترالند قدم بزنید و زمین مورد علاقه خودتان را پیدا کنید. مناطقی که در دسنترالند در تعامل هستید، دارایی های دیجیتال غیرقابل تعویض LAND هستند که در بازی خریداری می کنید. هنگامی که یک قطعه زمین را در اختیار دارید، می توانید هر کاری که می خواهید با آن انجام دهید. بازی ها، اپلیکیشن ها، خدمات قمار و حتی صحنه های سه بعدی پویا امکان پذیر است.

اما چرا باید به همین جا ختم شود؟ اگرچه هدف اصلی آن نیست، اما خدمات مبتنی بر LAND را می توان در زمینه های آموزش، توسعه حرفه ای، گردشگری و غیره ایجاد کرد.

آیا Decentraland (MANA) سرمایه گذاری خوبی است؟

هدف اصلی Decentraland این است که به عنوان یک بازی استفاده شود. توسعه تجارت مجازی یکی دیگر از موارد استفاده است. از آنجایی که مانا MANA اساساً به عنوان ارز درون بازی استفاده می شود، MANA به کاربران اجازه می دهد تا کالاها را در بازی بخرند و بفروشند.

با این حال، اگر Decentraland به نوعی از پذیرش دست یابد که مدافعان آن امیدوارند، ممکن است شاهد تولد اکوسیستم کاملاً جدیدی از شرکت ها و تجربیات در مقابل چشمان خود باشیم.

در مقابل، بسیاری از مردم بر این باورند که متاورس در آینده مفیدتر خواهد شد. برای مثال، در یک متاورس، چیزهایی مانند تماس‌های ویدیویی و کنسرت ممکن است اتفاق بیفتد. با این حال، Decentraland می‌خواهد فناوری‌های خود را به مخاطبان بسیار بیشتری برساند و ابتکار عمل را در زندگی روزمره ادغام کند و آن را به یک دارایی سرمایه‌گذاری قابل توجه تبدیل کند.

با این حال، افراطی از صعود و نزول در بازار ارز دیجیتال وجود دارد. ممکن است رونق و در نهایت رکود وجود داشته باشد. بنابراین، خرید یک قطعه زمین در Decentraland باید با احتیاط انجام شود.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.