ارز بیبی دوج کوین BabyDoge چیست؟

ارز بیبی دوج کوین BabyDoge چیست؟

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین با نماد BabyDoge ، توکن کریپتوکارنسی نوپای ساخته شده توسط جامعه آنلاین طرفداران ارز محبوب دوج کوین است.بعد از ظهور بیت کوین در سال ۲۰۰۹ ارزهای دیجیتال دیگری برای رقابت با آن آمدند که آن‌ها را به نام آلت کوین

می‌شناسیم. معمولاً آلت کوین‌ها قابلیت‌های جدیدتر یا امکانات اضافی نسبت به بیت کوین را ارائه می‌دهند، همانند پردازش‌های سریع‌تر، قراردادهای هوشمند یا یک کاربرد جدید. آلت کوینی ارز دیجیتال بیبی دوج کوین با نماد BabyDoge ، یک توکن کریپتوکارنسی نوپا که توسط جامعه آنلاین طرفداران ارز محبوب دوج کوین ساخته شده است. احتمالاً اسم این رمز ارز تلاشی برای سوار شدن بر موج طرفداران پدر خود، یعنی دوج کوین است؛ اما شباهت این دو به همین جا ختم می‌شود. برخلاف دوج کوین که توکن بومی شبکه خودش است، بیبی دوج یک توکن است که هیچ تکنولوژی اساسی یا هیچ‌گونه کاربردی ندارد و روی شبکه بایننس اسمارت چین اجرا می‌شود. سیستم استیکینگ بیبی دوج BabyDoge طوری طراحی شده تا از کارمزد هر تراکنشی که کاربرهای این ارز دیجیتال انجام می‌دهند، پاداشی به کیف پول هولدرهای آن واریز شود. ارز دیجیتال بیبی دوج BabyDoge هیچ استفاده‌ای در دنیای واقعی ندارد اگرچه که درخواست برای این رمز ارز، از تمرکز آن بر امور خیریه نشأت می‌گیرد. در وایت پیپیر بیبی دوج BabyDoge ذکر شده که این ارز دیجیتال به دنبال تحقق مأموریت «نجات سگ‌های نیازمند» است. یک کیف پول با موجودی ۲.۲ درصد از عرضه کل بیبی دوج BabyDoge به امور خیریه اختصاص پیدا کرده است. هر تراکنش بیبی دوج BabyDoge ۵% کارمز د دارد که به کیف پول هولدرها اختصاص دارد و از این مبلغ، ۲.۲% به والت امور خیریه تخصیص می‌یابد. ولت ذکر شده کاملاً به شرکای خیریه Baby Doge Coin وقف شده است. این تیم تاکنون مبلغ ۷۵ هزار دلار را به یک سازمان غیرانتفاعی واقع در واشنگتن، به نام Paws With Cause، اختصاص داده است که این سازمان پناهگاه‌های محلی برای کمک به سگ‌ها را اداره می‌کند. ارز بیبی دوج کوین، نوع دیگری از میم کوین های در حال رشد است که هدف از ایجاد آن، تحت تاثیر قرار دادن دوج کوین برای افزایش سرعت تراکنش است. بیبی دوج کوین، یک توکن بیش از حد کاهش تورم است که ادعا می‌کند نوعی از شکل بهبود یافته از دوج کوین است که هدف آن، افزایش سرعت تراکنش است. هدف این پروژه میم کوین، شادی است و ماموریتی که در پیش دارد، نجات سگ های نیازمند و بازگشت ارزهای دیجیتال به پروژه های اصلی است.

ارز بیبی دوج کوین BabyDoge یکی از ارزهای دیجیتال است که برای تشویق سرمایه گذاری، کارمزد تراکنش دریافت می کند. پس از هر تراکنش، با افزودن توکن های بیبی دوج کوین به کیف پول آنها به کاربران خود جایزه می دهد. 5% از هر تراکنش به طور خودکار به دارندگان توکن بیبی دوج کوین اختصاص می‌یابد و تنها با نگه داشتن دارایی های دوج کوین BabyDoge در کیف پول خود، دوج کوین اضافی کسب خواهید کرد که بلافاصله به کیف پول شما منتقل می‌شود.

بنیان‌گذاران رمز ارز بیبی دوج BabyDoge

بر اساس وب سایت بیبی دوج BabyDoge ، جامعه آنلاین هواداران ارز دیجیتال دوج کوین BabyDoge ، این رمز ارز دوست داشتنی را پایه‌گذاری کرده‌اند. اما واقعاً این طرفداران چه کسانی هستند؟ منابع غیر رسمی ادعا می‌کنند مؤسس این میم کوین Christian Campisi، یک طرفدار محیط زیست و انسان دوست است که حامی سگ‌ها هم هست. البته در طی تحقیقات ما این ادعا در سایت‌های زیادی دیده شد و تقریباً تمام منابع معتبر تأیید می‌کنند که کریستین کامپیسی خیرخواه، این ارز دیجیتال را ساخته است. ولی از آنجایی که در وب‌سایت رسمی بیبی دوج BabyDoge ، اسمی از این شخص نیست، ما هم نمی‌توانیم به‌صورت قاطعانه کریستین را مؤسس BabyDoge اعلام کنیم.

وجه تمایز بیبی دوج کوین BabyDoge از دوج کوین چیست؟

توسعه دهندگان این ارز دیجیتال در تلاش هستند که خود را به نوعی تکامل یافته دوج کوین معرفی کنند اما از نظر فنی تفاوت های عمده ای دارد و در صورتی که بخواهیم از نظر فنی آن را بررسی کنیم، ارتباط چندانی با یکدیگر ندارد.

از جمله تفاوت هایی که می توان برای دوج کوین ذکر کرد، تورم بسیار زیاد آن است. چرا که در تلاش است تا با استفاده از یک سیستم هوشمند در معاملات بیبی دوج کوین Baby Doge، مشکل تورمی بودن را به طور قابل ملاحظه ای برطرف کند. بدین ترتیب در مسیر متعادل تری می تواند به مسیر خود ادامه دهد. شبکه بیبی دوج کوین به گونه ای طراحی شده است که کاربران از هر معامله ای که در بستر شبکه انجام می شود، کارمزدی در حدود 5 درصد دریافت می کنند. در صورتی که این ویژگی در مورد دوج کوین وجود ندارد. از دیگر تفاوت هایی که می توان برای بیبی دوج کوین بیان کرد این است که معاملات رمزارز دوج کوین، سرعت بالاتری نسبت به دوج کوین دارد. برای شروع بیبی دوج کوین BabyDoge و DOGE COIN هردو، ارزهای دیجیتالی هستند که بین طرفداران کریپتوکارنسی شهرت خوبی دارند. دوج کوین یکی از ارزهای برتر مارکت از لحاظ حجم بازار و کریپتوی برجسته‌تر از نظر تاریخچه است، چراکه در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است. در حالی که ارز دیجیتال بیبی دوج BabyDoge کوین در ابتدای عرضه خود گرفتار یک بدنامی (به دلیل هویت میم کوین‌ها) شده بود که منجر به یک ریزش سهمگین قیمت شد، اما به خوبی از پس آن شوک ناگهانی برآمد.

هنگامی که این دو ارز دیجیتال را از نظر کاربرد باهم مقایسه کنیم دوج کوین BabyDoge یک ارز پایدار است که با بهره‌مندی از فناوری بلاک چین یک مدل غیر متمرکز را ارائه می‌دهد. در طرف دیگر، رمز ارز بیبی دوج هیچ کاربرد عملی را ارائه نمی‌دهد. اگرچه ارزش اصلی آن توسط عرضه و تقاضای بازار تعیین می‌شود، لذا هنگام مقایسه پدر و فرزند باید چند معیار دیگر هم در نظر گرفته شود. مساله این است که تمام ایراداتی که در مورد دوج کوین وجود دارد، BabyDoge نیز درگیر آن است. بنابراین نیاز است که در مورد سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال، با احتیاط بیشتری اقدام کرد. نمی توان تحلیل دقیقی از بیبی دوج کوین در آینده داشت. اما باید این مساله را در نظر داشت که سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال با مشکلات اساسی متوجه آن است. پس در صورتی قصد سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال را دارید، به نکات زیر دقت کنید:

تمام سرمایه خود را برای خرید این ارز دیجیتال صرف نکنید و تنها بخش محدودی از سرمایه خود را برای خرید این ارز در نظر بگیرید. تلاش کنید که سرمایه گذاری بلند مدت نداشته باشید و با تعیین هدف های قیمتی اقدام به معامله کنید. با توجه به مزایایی که این ارز دیجیتال همانند دوج کوین BabyDoge دارد، امکان کسب سود از طریق معاملات نیز فراهم است.

در نظر داشته باشید رشد اولیه بیبی دوج BabyDoge از توئیت ایلان ماسک نشأت گرفته بود. در حالی که برای حفظ ارزش یک ارز دیجیتال توییت‌ها کفایت نمی‌کنند، یک جامعه قدرتمند، یک سازمان در راستای حفظ امنیت دیجیتالی رده بالا، شکل می‌دهد. برای سرمایه گذاری مبلغی را به بیبی دوج اختصاص دهید که از دست دادن آن، برای شما مشکلی ایجاد نکند. به بیان ساده‌تر یک سرمایه گذاری در بیبی دوج می‌تواند با ریسک همراه باشد. البته با توجه به این‌که توکن تقریباً جدید و تازه وارد است. بازار صعودی همان چیزی است که بیبی دوج BabyDoge هنوز خود را در آن اثبات نکرده، بازار صعودی پیش رو همان زمانی است که فرزند دوج کوین می‌تواند خود را نشان دهد.

ارز بیبی دوج کوین BabyDoge که اخیرا وارد بازار ارز دیجیتال شده است و احتمالا در آینده دستخوش تغییر خواهد شد. چنانچه می خواهید در مورد این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید، سعی کنید که سرمایه گذاری بلند مدت بر روی این ارز دیجیتال نداشته باشید و با کسب سودهای کوچک در معاملات این ارزهای دیجیتال شرکت کنید تا درگیر نوسانات منفی در بازار نشوید.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.