اولین پلتفرم متاورسی کاردانو، پاویا (Pavia) چیست؟

اولین پلتفرم متاورسی کاردانو، پاویا (Pavia) چیست؟

پاویا (Pavia)، یک بازی غیرمتمرکز NFT است که بر روی بلاک چین کاردانو ساخته شده است. آغاز به کار این پروژه در سپتامبر 2021 بوده و در مراحل ابتدایی و آغاز راه می باشد. پروژه ای که با حمایت جامعه کاردانو توسعه خواهد یافت.

بازار بازی متاورس هر روز رونق بیشتری می گیرد و کاردانو (آدا) با عرضه وایلد کارت خود به نام پاویا Pavia ورود خود را به این رقابت نفس گیر اعلام کرده است. Pavia Crypto یک بازی NFT متاورس است که غول‌های متاورس مانند ارز سند باکس (Sandbox) و دسنترالند (Decentraland) را به چالش می کشد. در اکتبر سال 2021 اولین قطعات زمین در آن فروخته شد. یک ماه بعد، میزان تقاضای آن زیاد شد و در 24 نوامبر 2021، با رونق گرفتن بازی متاورس، کاردانو اولین پلتفرم متاورسی خود را تحت عنوان پاویا (Pavia) ارائه کرده است. Pavia Crypto یک بازی NFT Metaverse می باشد که به دنبال به چالش کشیدن غول های متاورس کریپتو مانند Sandbox Crypto و Decentraland است. پلتفرم پاویا Pavia به عنوان پلتفرم متاورسی کاردانو است که در سال 2021 بر روی بلاک چین کاردانو ساخته شده است. این پروژه در اکتبر 2021 اولین مرحله فروش قطعات زمین را با رعایت توزیع عادلانه به صورت تصادفی اعلام کرد. یک ماه بعد، به دلیل تقاضای بالای جامعه، دومین فروش LAND را راه اندازی کرد و تمام قطعات زمین فهرست شده را به فروش رساند. افرادی که با کاردانو سر و کار دارند، احتمالا ریاضی دان بزرگ قرن 15، ریجرولامو کاردانو را که بلاک چین کاردانو از نام او الهام گرفته شده است، را می شناسند. او در پاویا ایتالیا و در سال 1501 متولد شده است. محل و تاریخ تولد او الهام بخش نام پروژه یعنی پاویا Pavia و تاریخ ادغام آن می باشد. یک ماه پس از ادغام شرکت پاویاPavia ، اولین فروش LAND انجام شد. در اکتبر 2021، این وب سایت راه اندازی شد و فروش LAND صورت گرفت. دومین فروش LAND را پس از درخواست‌های مکرر اعضای جامعه، انجام دهد. پلتفرم پاویا به عنوان پلتفرم متاورسی کاردانو، دارای یک توکن بومی تحت عنوان پاویا PAVIA می باشد که به محض فعال شدن این شبکه در سال 2022، تبدیل به رمز ارز آن خواهد شد. کاربردهای این کوین عبارتند از استفاده برای خرید قطعات زمین، آیتم های دیجیتال درون متاورس و NFT.

همچنین این احتمال نیز وجود دارد از این کوین، به عنوان یک روش پرداخت در بازار CNFT.io یا همان بازار NFT کاردانو استفاده شود.

ایردراپ پاویا PAVIA

بین افرادی که اقدام به مشارکت و یا خرید قطعه زمین در فازهای فروش کرده اند، ایردراپ پاویا PAVIA توزیع خواهد شد. این ایرداپ دو مرحله ای می باشد و به مالک های زمین که این ارز دیجیتال را دریافت کرده اند، پیشنهاد می شود که تا راه اندازی این پلتفرم، پاویا PAVIA را هولد کنند. در پاویا، مالک های زمین می توانند در ازای هر قطعه، ارز دیجیتال پاویا Pavia را دریافت کنند.

تاریخچه پروژه پاویا Pavia

کسانی که با پروژه کاردانو آشنایی کامل دارند، “جرولامو کاردانو“، ریاضی‌دان بزرگ قرن پانزدهم را که بلاک چین کاردانو از او نامگذاری شده است، می‌شناسند. در سپتامبر 1501، جرولامو (جروم) کاردانو در شهر پاویا و در کشور ایتالیا متولد شد.

در سال 2021 پروژه Pavia.io راه اندازی شد. این پروژه یک متاورس است که در کاردانو ساخته است. به نظر می رسد که نامگذاری دنیای مجازی به اسم پاویا Pavia کار درستی باشد. پاویا Pavia به عنوان اولین پلتفرم متاورسی کاردانو، ویژگی های منحصر به فرد و متمایز کننده ای دارد که باعث رشد آن در آینده می شود. آواتار در پاویا Pavia ظاهر کاربران در بازی یا همان تصویری که کاربران خود را در بازی می بینند، آواتار نام دارد. پلتفرم پاویا Pavia همانند دیسنترالند به کاربران خود این امکان را می دهد که با استفاده از ترکیب آناتومی بدن، سر، مو، پوست و لباس، بتوانند آواتار خود را ایجاد کنند. این تیم به دنبال این است که با ایجاد قابلیت تعامل آواتارها، این امکان را در اختیار کاربران قرار دهد تا بتوانند در چندین بازی و برنامه از جمله متاورس پاویاPavia ، از یک آواتار استفاده کنند. در پلتفرم پاویاPavia یک کلید امن برای شناسایی اصالت قطعات زمین وجود دارد که همان شناسه پاویا Pavia می باشد. کاربران باید پیش از خرید در بازار CNFT، اقدام به چک کردن شماره شناسه قطعه زمین پاویا Pavia کنند. این پلتفرم دارای نقشه متاورس خاص خود می باشد که به مالکان برای شناسایی مکان خود در بازی کمک می کند. کاربران می توانند پس از پیدا کردن محل مورد نظر خود، به آن محل برسند. صاحبان زمین های مربوطه به صورت برجسته، در این نقشه ها نمایش داده می شوند. پاویا نیز مانند هر متاورس دیگری دارای بازار مخصوص به خود است. بازار CNFT از پاویا پشتیبانی می کند. در این بازار می توان آیتم های بازی را خرید و فروش کرد. افرادی که فرصت سرمایه گذاری در پروژه های متاورس مانند سند باکس و دیسنترالند را از دست داده اند، می توانند از فرصتی که این پلتفرم متاورسی کاردانو در اختیار آنها قرار داده است، استفاده کنند و با قیمت نسبتا پایینی در مقایسه با دیسنترالند زمین هایی را در بازار کاردانو خریداری کنند. بنابراین پاویا به عنوان پلتفرم متاورسی کاردانو راهی برای سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال می باشد.

کاربرد ارز پاویا (PAVIA)

ارز پاویا (PAVIA)، توکن بومی متاورس پاویا است. به محض اینکه در سال 2022 این پروژه فعالیت خود را آغاز کند، ارز پاویا واحد پولی شبکه خواهد بود. در آینده و با رشد پلتفرم در شبکه، از ارز پاویا برای خرید زمین ها، NFT و اقلام دیجیتالی داخلی استفاده می شود. علاوه بر این، احتمال دارد که از ارزپاویا PAVIA به عنوان یک روش پرداخت در بازار توکن های ان اف تی کاردانو یعنی CNFT.io استفاده شود. ایر دراپ ارز پاویا ارز پاویا PAVIA به کسانی فروخته می شود که در فروش زمین شرکت کرده و قطعه زمین را خریداری کرده اند. ایردراپ در دو مرحله انجام شده است. مرحله اول در نوامبر 2021 و مرحله دوم در دسامبر 2021.

به مالکان زمین های PAVIA پیشنهاد می شود که تا زمانی که پلتفرم جان بگیرد، ارز های پاویا PAVIA را نگه دارند. مالکان زمین ها می توانند با استفاده از سکه پاویا Pavia اقلام دیجیتالی بیشتری را با کمترین قیمت خریداری کنند.

پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال پاویا PAVIA

برای پیش‌بینی قیمت کریپتو پاویاPavia خیلی زود است. این پروژه در مرحله توسعه است، کارهای زیادی برای تقویت اکوسیستم آن در حال انجام است. این اولین پروژه متاورس در بلاک چین کاردانو است که آن را منحصر به فرد و متفاوت از پروژه‌های دیگر مانند سندباکس و دیسنترالند می‌کند که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده‌اند. متاورس و NFT ترند این روزهاهستند و پاویا درست در زمان مناسب با مفهوم درست وارد شده است. هنگامی که توکن پاویا Pavia در صرافی‌ها لیست شود با توجه به تقاضای فزاینده برای متاورس و ان اف تی، تعجب نکنید.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.