بازی متاورسی Silks چیست؟

بازی متاورسی Silks چیست؟

silks یک بازی NFTمحور برپایه بلاک چین است که دنیای اسب دوانی را شبیه سازی می‎‎‎‎‎‎کند، و گیم پلی آن دقیقا اقتصاد واقعی دنیای سوارکاری را به تصویر می‎‎‎‎‎کشد. این بازی که درحال توسعه بوده و تا انتشار کامل کمی فاصله دارد، می‎‎‎‎‎تواند برای دوستداران دنیای اسب

برای دوستداران دنیای اسب یک بازی فوق العاده جذاب باشد همچنین این بازی کسب درآمد مناسبی برای کاربران رقم می‎‎‎‎‎زند. در بازی Silks می توانید به پرورش اسب مشغول شوید و اسب های متولد شده را بفروشید که علاوه بر سود حاصل از فروش، پاداشی هم به اسب والد تعلق می‎‎‎‎‎‎گیرد. می‎‎‎‎‎توانید در مسابقات اسب دوانی شرکت کرده و پاداش دریافت کنید. همچنین از طریق کمک به اکوسیستم و یا سپرده گذاری (Staking) می‎‎‎‎‎توانید دراین بازی به کسب درآمد بپردازید.

NFT ها بخش جدانشدنی از اکوسیستم این بازی را تشکیل داده اند. چیزهایی که می‎‎‎‎‎توانید در فروشگاه این بازی به عنوان NFT خرید و فروش کنید شامل موارد زیر است :

1- اسب های Silks

کاربران برای کسب درآمد از این بازی و مسابقات اسب دوانی، پرورش اسب و پاداش های حاصل از آن NFT اسب ها را خریداری می‎‎‎‎‎کنند. این اسب هارا می‎‎‎‎‎‎توان دوباره در بازار معامله کرد و سود کسب کرد.

2- اصطبل Silks

اصطبل های این بازی nft هایی هستند که برای تغذیه، مراقبت و نگهداری از اسب های silks مورد نیاز است. این اصطبل ها باید حداقل 10 هکتار وسعت داشته باشند، یعنی برای ساختن یک اصطبل ابتدا نیاز به خرید چند قطعه زمین NFT که به هم پیوسته باشند، خواهید داشت.

3- زمین ها در Silks

متاورس Silks از 202500 هکتار زمین ساخته می‎‎‎‎‎شود. زمین ها دارای ابعاد 450 *450 هستند و با مختصات افقی و عمودی نمایش داده می‎‎‎‎‎شوند که منحصربه فرد بودن آن هارا نشان می‎‎‎‎‎دهد. برای ساختن یک اصطبل نیاز به خرید زمین ها خواهید داشت.

4- آواتار های مسابقه در Silks

Racing Silks آواتار هایی هستند که در مسابقات اسبدوانی شرکت می‎‎‎‎‎‎کنند. درواقع به علت وجود گونه های متفاوت و کثیر، این آواتار ها هستند که به شناسایی اسب ها کمک می‎‎‎‎‎کنند. برای کسب پاداش در مسابقات اسبدوانی، ملزم به خرید این آواتار ها هستید. توکن های پروژه Silks

این بازی دارای دو توکن اختصاصی SLK و STT است.

توکن SLK نماد حاکمیتی در دائو (DAO) این پروژه دارد و به واسطه این توکن می‎‎‎‎‎‎توانید در رای گیری یا تصمیم گیری های این بازی شرکت کنید. هر توکن SLK نمایانگر یک حق رای است. عرضه کل توکن SLK برابر با 500 میلیون است.

توکن STT ارز بومی این بازی است و پاداش های این بازی در قالب همین توکن پرداخت می‎‎‎‎‎شود. همچنین به عنوان ابزاری برای امنیت در DAO نیز استفاده می‎‎‎‎‎شود. هر اسبی ممکن است یک روز بازنشسته شود، و به یک اسب والد تبدیل شود. دراین صورت بلاکچین مالک آن را پیدا کرده و پاداشی برای زاد و ولد به فرد مالک تعلق می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎گیرد.

همانطور که در دنیای واقعی پرورش اسب نیاز به هزینه دارد، این بازی شبیه سازی شده نیز برای پرورش اسب ها هزینه بر است و درصورتی که اصطبل شخصی نداشته باشید و از اصطبل یک شخص سوم استفاده کنید، مقداری از این پاداش به او تعلق خواهد گرفت. این پاداش ها با توکن STT پرداخت می‎‎‎‎‎‎‎شود. این روزها زمان هیجان انگیزی در بازار ارزهای دیجیتال است زیرا پروژه های بیشتری با ایده های نوآورانه مرتبط با متاورس در حال ظهور هستند. یکی از این پروژه ها Silks است که به دنبال استفاده از فناوری بلاک چین و تولید اولین تجربه بازی مشتق شده در نوع خود است. Silks اولین پلتفرم بازی مشتق شده ای است که از یک متاورس مبتنی بر بلاک چین موازی با دنیای واقعی، برای مسابقات اسب دوانی اصیل استفاده می کند. متاورس Silks از اقتصاد بازی برای کسب درآمد یا (P2E، play-to-earn) پشتیبانی می‌کند که در آن هر کسی می‌تواند هیجان داشتن اسب‌های مسابقه و مزارع پرورش اسب را تجربه کند، در حالی که می تواند از طریق بازی حرفه ای و کمک به اکوسیستم، توکن های ارزشمندی را درو کند.

شما در دنیای سیلک شاهد تجارت و تعامل با دارایی های دیجیتالی خواهید بود که نشان دهنده مسابقات اسب های اصیل واقعی در دنیای واقعی است. علاوه بر این، کاربران در این پلتفرم توانایی به دست آوردن و توسعه مزارع زمین و اسب و همچنین سایر دارایی های دیجیتال تعاملی را خواهند داشت که برای حمایت و رشد اقتصاد سیلک ضروری هستند.

بازی متاورسی Silks در هسته خود، یک بازی خلاقانه، جذاب و مبتنی بر مهارت است که همکاری بین صاحبان اسب‌های مسابقه، مالکان مزرعه اسب و دلالان زمین را برای بهینه‌سازی پاداش‌ها و جبران خطر در دنیای پرمخاطره در مسابقه‌های اصیل، ترویج می‌کند. بازی متاورسی Silks یک بازی متاورس (P2E) مبتنی بر بلاک چین و شامل یک دنیای مجازی غنی است که در آن بازیکنان می‌توانند با دارایی‌های مختلف توکن بازی (NFT) و ویژگی‌های هیجان‌انگیز برگرفته از دنیای واقعی مسابقات اسب‌سواری اصیل تعامل داشته باشند. این بازی با پیوند دادن هر یک از اسب های برجسته خود به یک اسب مسابقه اصیل در دنیای واقعی، یک رویکرد منحصر به فرد در بازی P2E ارائه می دهد.

این پیوندها چارچوبی را تشکیل می‌دهند که چگونگی کسب جوایز توسط بازیکنان Silks را نشان می دهد: وقتی اسبی در مسابقه‌ای در زندگی واقعی برنده می‌شود، صاحب اسب در بازی سیلک مربوطه نیز، جایزه‌ای را دریافت می‌کند که به عنوان توکن STT تعیین شده است. جوایز همچنین از طریق سایر مکانیسم‌های بازی مبتکرانه مانند بازی‌سازی و پرورش اسب، توزیع می‌شوند و زمینه را برای بازیکنان Silks فراهم می‌کند تا درآمد ثابتی ایجاد کنند.

در بازی متاورسی Silks، بازیکنان می‌توانند زمین‌های مجازی خریداری کنند و اصطبل بسازند تا اسب‌های Silks خود را جای دهند. زمین و اصطبل و آواتارها و اسب‌های Silks، همگی به عنوان NFT ساختار یافته‌اند و به بازیکنان اجازه می‌دهند تا این دارایی‌های درون بازی را از طریق بازار ثانویه معامله کنند.

اکوسیستم خودپایدار سیلک

جوایز برای صاحبان اسب Silks به صورت STT توزیع می شود که می تواند برای خرید اقلام در بازار ثانویه استفاده شود.

همچنین توکن حاکمیت بازی، SLK نام دارد. طبق وایت پیپر پلتفرم، این متاورس از طریق یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) اداره می شود و دارندگان توکن SLK می توانند در مورد تغییرات پیشنهادی در پلتفرم رای دهند. بازیکنان می توانند STT را با نرخ مبادله متغیر به SLK تبدیل کنند.

یکی دیگر از اساسی‌ترین بخش های اکوسیستم سیلک، استخراج است: برای دستیابی به پیوند یک به یک بین اسب‌ها در محیط بازی سیلک و همتایان واقعی آن‌ها، از مجموعه داده‌های غیرمتمرکز با اطلاعات مربوط به خطوط خونی هر نژاد اصیل، پیشرفت توسعه و نتایج مسابقه استفاده می‌شود.

ماینرها داده ها را از طریق مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS) با پاداش های استخراج در SLK تأیید می کنند. در راه اندازی بازی متاورسی Silks، مجموعه داده های اولیه متمرکز خواهند بود. با این حال، همانطور که متاورس Silks در طول زمان گسترش می یابد، این مجموعه داده ها کاملاً غیرمتمرکز خواهند شد. در نهایت، این فرآیند استخراج می تواند درآمد ثابتی را برای بسیاری از اعضای جامعه ارائه دهد. NFT Silks مجموعه‌ای از 10,000 آواتار Silks Genesis را در لباس‌های مسابقه به ارمغان می‌آورد که در متاورس سیلک وجود دارند. این پروژه توسط Game of Silks، مرزهای سنتی NFT را با پر کردن شکاف بین دنیای واقعی و دنیای کریپتو شکسته است. متاورس غنی و متنوع Silks NFT با آواتارها، اسب‌ها، زمین‌ها و اصطبل‌ها همراه است که همانطور که گفتیم همگی به‌عنوان NFT وجود دارند. این آواتارهای Silk Genesis باید در مسابقات اسب‌سواری متاورس به‌صورت آنلاین شرکت کنند، به دارندگان آن‌ها به‌صورت توکن های مثلی پاداش می‌دهند و بنابراین به اقتصاد رو به رشد P2E کمک می‌کنند.

آواتارها با لباس مسابقه باید اسب ها را تصاحب کنند و در مسابقات آنلاین اصیل شرکت کنند. این آواتارها کلید شما برای باز کردن متاورس سیلک و تبدیل شدن به بخشی از بازی متاورسی Silk، جامعه آن و آینده اسب های اصیل خواهد بود. یکی از دارایی های دیجیتال یونیفرم آواتارها است که نشان دهنده هویت هر صاحب مسابقه است. برای واجد شرایط بودن برای خرید اسب Silks NFT، داشتنNFT برای یک کاربر الزامی است. Racing Silks NFT مالکیت اسب‌ها را نشان می‌دهد و هر صاحب اسبی که دارای یک NFT مسابقه‌ باشد، زمانی که اسب‌هایشان در مسابقات دنیای واقعی برنده شوند، با توکن‌های STT پاداش می‌گیرند. تمام NFTهای اسب زیر چتر پروژه silk خواهند بود و این NFTها چیزی است که پروژه را شبیه به پروژه های دیگر نمی کند. هر اسب Silks یک قطعه 1/1 است که به یک اسب فیزیکی و واقعی متصل شده است. با این حال، اسب های دنیای واقعی یک ساله خوانده می شوند. هنگامی که آنها بزرگتر شدند، هر دارنده Game of Silks NFT در صورت برنده شدن اسب فیزیکی اش، به عنوان توکن P2E پاداش دریافت می کند. این پروژه در تلاش است تا به مخاطبانی که عاشق مسابقه اصیل و همچنین کریپتوکارنسی هستند، پاسخ دهد، بنابراین هر دو دنیا را به هم پیوند می دهد. از آنجایی که این پروژه یک پروژه متاورس است، می توان زمین را نیز به عنوان NFT خریداری کرد. 202,500 هکتار زمین مجازی که به قطعات یک هکتاری تقسیم شده است برای صاحبان اسب هایNFT و برای فروش فهرست می شود. هر طرح با مختصات منحصر به فرد خود به تصویر کشیده می شود. از این زمین ها برای ساخت مزارع خانگی برای صاحبان اسب استفاده می شود. زمین داران سیلک می توانند با گذاشتن اسب های خود در مزرعه جوایزی به دست آورند. یکی دیگر از Silk NFTها شامل مجموعه ای از اصطبل است. اصطبل های سیلک برای نگهداری اسب ها استفاده می شود. هر مزرعه اسب می تواند در حداقل 10 هکتار و حداکثر 100 هکتار برسد. کوچکترین مزرعه یک اصطبل مجازی را دربر می گیرد که می تواند 10 اسب را در خود جای دهد. در آینده، کاربر می‌تواند مزارع را نیز تجارت کند. ماموریت بازی متاورسی Silks دموکراتیزه کردن مالکیت اسب های مسابقه اصیل برای توده های مردم و شبیه سازی تجربه این مسابقات با استفاده از متاورس فعال با بلاک چین و اقتصاد P2E است. با انجام این کار، هیجان مسابقه‌های اصیل را به نسل جدیدی از علاقه‌مندان فناوری محور و متمایز از لحاظ فرهنگی معرفی می‌کند.

نقشه راه Silks NFT با ضرب توکنهای Genesis در اواخر مارس 2022 آغاز می شود. این ضرب برای آواتارها در بازی متاورسی Silks است. هر دارنده این NFT مجموعه‌ای از ابزارها را تهیه می کند که شامل دسترسی انحصاری یکساله به توکن در دنیای واقعی، دسترسی به ایردراپ، دعوت به رویدادهای دنیای واقعی و...است.

گام بعدی در نقشه راهی که توسط این پلتفرم ارائه شده است، یکی از فریبنده ترین گزاره هایی است که در تاریخ NFT دیده شده است. پس از عرضه Q1 و Avatar، مجموعه NFT های اسب قرار است راه اندازی شود. این قابلیت همراه با توانایی برقراری پیوند با یک اسب اصیل یک ساله در دنیای واقعی است که به هر NFT گره خورده است.

با راه اندازی تدریجی همه مجموعه ها تحت NFT سیلک، DAO این پلتفرم ایجاد می شود. این DAO باید با توکن SLK$ اداره شود که توسط دارندگان انجمن استخراج می شود. با توکن‌های حاکمیتی و NFT، همه اعضا آماده هستند تا در مقیاس‌های متفاوتی از فعالیت‌ها در متاورس خود شرکت کنند و برای خود جوایزی کسب کنند.

جوایز بازی متاورسی Silks را می توان به روش های زیر دریافت کرد: NFT های اسب، ترکیبی از شانس و مهارت برای مسابقات اسب های اصیل در دنیای واقعی، پرورش اسب ها، و با شرکت در رویدادهای دنیای واقعی و ایردراپ.

نقشه راه بازی متاورسی Silks جزئیات برنامه های فروش عمومی آواتارهای Silks در سه ماهه دوم سال 2022 را نشان می دهد. مرحله بعدی اولین فروش عمومی اسب های Silks است، سپس زمین و اصطبل ها برای خرید در سه ماهه سوم سال 2022 در دسترس خواهند بود. ثبت متاورس برای سه ماهه چهارم سال 2022 برنامه ریزی شده است و به بازیکنان Silks اجازه می دهد تا جوایز مسابقه را کسب کنند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.