گفت و گوی Abkhazia، برای اطمینان از تأمین برق ماینر های رمزارز با روسیه!

گفت و گوی Abkhazia، برای اطمینان از تأمین برق ماینر های رمزارز با روسیه!

آبخازیا(Abkhazia) می خواهد شرایطی برای استخراج ارز رمزنگاری شده ایجاد کند.جمهوری خودمختار آبخازیا در شمال غربی گرجستان(Georgia) در حال مذاکره با فدراسیون روسیه در مورد تأمین برق برای تأمین نیازهای خود میباشد.علی رغم تحریم موقت

Forklog گزارش داد، بخشهای استخراج رمزنگاری نیازمند انرژی نیز تحت پوشش مذاکرات قرار دارند

استخراج رمزارز در سال 2018(1397)، گفته می شود این فعالیت سال گذشته کشور را در آستانه بحران انرژی قرار داده است و ناظران را مجبور می کند محدودیت ها را تا مارس 2022(اسفند 1400) تمدید کنند. جریمه ها و مسئولیت کیفری برای استفاده غیرقانونی از برق برای مینت ارزهای دیجیتال معرفی شد و تعدادی از عملیات استخراج متوقف شد.

وزیر اقتصاد آبخازیا و معاون نخست وزیر، کریستینا اوزگان(Christina Ozgan)، این هفته در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد، مقامات ساخومی(Sokhumi) در حال تلاش برای ایجاد شرایطی برای کار ماینرهای ارزهای رمزپایه هستند. به نقل از Apsnypress، وی گفت كه مقامات قصد دارند تأمین برق از روسیه را سازماندهی كرده و تسهیلاتی را راه اندازی كنند كه ماینر ها بتوانند تجهیزات خود را نصب كنند.

اوزگان به خبرنگاران گفت كه نمایندگان روسیه قبلاً برای روشن كردن جنبه فنی معامله از این جمهوری بازدید كرده اند و دولت آبخاز، پیش نویس توافق نامه را دریافت كرده است. وی تأکید کرد که کمبود برق، دلیل اصلی سرکوب استخراج رمزنگاری میباشد.

طبق تخمین های شرکت محلی توزیع نیروی برق، چرنومورنرگو (Chernomorenergo)، ظرفیت کل تجهیزات استخراج در این جمهوری، حداقل 40 تا 45 مگاوات در سال 2020(1399-1398) بود. با بارگیری کامل، سخت افزار می تواند سالانه حدود 400 میلیون کیلووات ساعت برق را بسوزاند، که بخش عمده ای از کسری کشور را تشکیل می دهد.

کریستینا اوزگان همچنین اعلام کرد که بیش از 66,000 دستگاه استخراج قبل از توقف واردات تجهیزات استخراج، به آبخازیا تحویل داده شده بود. وی افزود كه مقامات در حال حاضر قصد دارند تعرفه جدید برق را برای استخراج كنندگان ارزهای رمزپایه تصویب و آنها را به پرداخت قبض های خود تشویق كنند.

آبخازیا می خواهد مزارع استخراج رمزنگاری به طور قانونی به شبکه برق متصل شوند. دولت همچنین در نظر دارد تعامل بین واحدهای استخراج و شرکت برق را تنظیم کند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.