ارزهای دیجیتال مرتبط با جام جهانی

ارزهای دیجیتال مرتبط با جام جهانی

بازار ارزهای دیجیتال که توسط بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته، برای طرفداران معاملات چالش برانگیز بستری جذاب و هیجان آور ایجاد کرده است. این بازار به دلیل ماهیت نوسانی که دارد تبدیل به یک بازار پر سود و زیان

شده است که کاربران برای ورود به آن باید پس از افزایش دانش و اطلاعات خود در این زمینه، اقدام به سرمایه گذاری در این بازار می کنند. در این بازار توسعه دهندگان متعددی اقدام به معرفی توکن ها و کوین های جدیدی کرده اند که اگر از طرف کاربران مورد استقبال قرار بگیرد رشد خوبی خواهند داشت. طراحی و ارائه بعضی از این توکن ها در شرایط یا موارد خاص صورت گرفته است، برای مثال رویداد ورزشی جام جهانی فوتبال یکی از این موارد خاص است که در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد.

تاثیر جام جهانی در ارز دیجیتال

مردم برای فرود در روسیه، بیت کوین را به روش های مختلفی تحت تاثیر قرار خواهد داد.

از آنجایی که کرملین روی سیستم پرداخت داخلی خود کار می کند، میر، ویزا و مسترکارت جریان زیادی را در این کشور از دست داده اند. در نتیجه تحریم های ایالات متحده در سال 2014، آنها قبلاً خدمات کارت را به مشتریان روسی قطع کرده بودند.

از سوی دیگر، مشتریان قبلاً راه‌هایی برای رفع مشکلات تراکنش پیدا کرده‌اند: ارز دیجیتال!

طرفداران در سرتاسر جهان در حال حرکت به سمت جام جهانی فوتبال در روسیه هستند، زیرا انتخاب های زیادی برای آنها باقی نمانده است. در آخرین جام جهانی برزیل، بیش از 5 میلیون نفر از فستیوال هواداران فیفا بازدید کردند و 3.4 میلیون نفر در یک بازی شرکت کردند.

هتل‌های شهر کالینینگراد حتی تمایل خود را به ارزهای دیجیتال تایید کرده‌اند و آشکارا اعلام کرده‌اند که بیت‌کوین ، اتریوم و لایت‌کوین را به عنوان پرداخت می‌پذیرند. کالینینگراد میزبان چهار مسابقه از این تورنمنت عظیم خواهد بود، از جمله مسابقات اسپانیا و انگلیس. ارزهای رمزنگاری شده اکنون از افزایش علاقه برخوردار هستند. به تدریج آنها به عنوان وسیله پرداخت مورد استفاده قرار می گیرند. و ما تصمیم گرفتیم که طرفداران بتوانند با کمک این فناوری نوآورانه هزینه خدمات ما را بپردازند. ممکن است هتل های دیگر منتظر نمونه ما برای تعطیلات فوتبال آینده باشند.فیفا اولین قرارداد حمایت از ارزهای دیجیتال را برای جام جهانی 2022 امضا کرد زیرا این شرکت به دنبال افزایش آگاهی است. فیفا قرارداد حمایت مالی با Crypto.com برای جام جهانی 2022 قطر امضا کرده است.

پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال، که دارای یک بازار NFT نیز می باشد، در تلاش است تا با اقدامی آشنا برای کسانی که در ماه های اخیر کمپین بازاریابی سخت این شرکت را دنبال کرده اند، “آگاهی بیشتری” نسبت به برند خود ایجاد کند.

ارزهای دیجیتال و توکن‌ها با دنیای فوتبال مرتبط شده‌اند، زیرا تیم‌ها، بازیکنان و ارگان‌های سازمان‌دهنده تلاش می‌کنند از علاقه جهانی به بازارهای مالی جدید سود ببرند.

معرفی ارزهای دیجیتال مرتبط با جام جهانی

از جمله ارزهای دیجیتال مرتبط با جام جهانی می توان به چیلیز (CHZ)، (FWC (QATAR 2022 TOKEN) و WorldCup Token اشاره کرد که در ادامه توضیح کاملی از این رمز ارزها و نحوه ارتباط آنها با جام جهانی 2022 ارائه خواهیم کرد.

رمز ارز FWC یا (QATAR 2022 TOKEN)

همانطور که اشاره شد یکی از مهم ترین ارزهای دیجیتال مرتبط با جام جهانی، رمز ارز FWC یا (QATAR 2022 TOKEN) می باشد. توکن قطر ۲۰۲۲ (QATAR 2022 TOKEN) پروژه ای با هدف تلفیق ارزهای دیجیتال و فوتبال می باشد که برای ورود طرفداران این رشته ورزشی به دنیای کریپتو ایجاد شده است. پلتفرم ارز دیجیتال FWC امکان طراحی و ایجاد ارزهای دیجیتال را با حفظ امنیت کامل به کاربران می دهد. این پلتفرم برای ارائه تجربه بهتر به کاربران خود، در حال ادغام فناوری‌های بلاک چین و NFT می باشد. پلتفرم FWC مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس (BSC) می باشد و در واقع یک توکن BEP-20 است. FWC علاوه بر تضمین صحت، تغییر ناپذیری و ردیابی دارایی های دیجیتال، یک رابط کاربری پویا و یک API قابل تنظیم برای کمک به تراکنش ها نیز دارد. عرضه کل FWC معادل با ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن می باشد و آدرس قرارداد در شبکه هوشمند بایننس معادل عبارت 0x6d3a160b86edcd46d8f9bba25c2f88cccade19fc می باشد.

اولین بار در 10 مارس 2022 رمز ارز FWC قابل معامله بود. البته هیچ مقام رسمی مانند فیفا تاکنون این توکن را به عنوان ارز جام جهانی قطر 2022 معرفی نکرده است. این رمز ارز به عنوان یک شت کوین شناخته شده است.

بنیان گذاران ارز جام جهانی قطر 2022

افرادی در حرفه های مختلف مانند توسعه ‌دهندگان وب، طراحان گرافیک، بازاریابان و همچنین تحلیلگران علاقه مند به فوتبال و ارز دیجیتال، اقدام به طراحی و راه اندازی ارز جام جهانی قطر 2022 کرده اند. به طور کلی تیم توسعه دهنده این پروژه هویت اصلی خود را فاش نکرده اند و از نام های مستعار برای خود استفاده می کنند.

ارز دیجیتال چیلیز (CHZ)

ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) یکی دیگر از ارزهای دیجیتال مرتبط با جام جهانی و اولین رمز ارز طراحی شده برای هواداران ورزشی می باشد. با توجه به نزدیک شدن جام جهانی 2022، فرصت مناسبی برای حضور این رمز ارز در صحنه‌ی جهانی مهیا شده است. از آن جایی که طرفداران دو آتشه‌ی ورزش برای رویداد جام جهانی لحظه ‌شماری می‌کنند، احتمالا در جریان جام جهانی، قیمت ارز چیلیز پامپ می شود. هواداران ورزشی از طریق ارز چیلیز می توانند اقدام به خرید توکن‌های هواداری کنند تا ضمن تعامل با تیم دلخواه خود، بتوانند مشارکت موثری در رویدادها و تصمیم گیری‌های باشگاه داشته باشند و یا این که با ورزشکار مورد علاقه‌ خود، در قالب جوایز VIP ملاقات حضوری داشته باشند.

به طور کلی مهم ترین هدف پروژه‌ی چیلیز (Chiliz) ایجاد زمینه و امکانات برای تولید توکن‌های هواداری (Fan token)، توکن های NFT، ارائه‌ی کلیه‌ی خدمات مربوط به دنیای ورزش مانند زیر ساخت‌های پرداخت برای محصولات ورزشی، شرط بندی در مسابقات ورزشی و ... می باشد. این پروژه را می توان نقطه‌ی اتصال صنعت ورزش و صنعت ارز دیجیتال دانست. رمز ارز CHZ به عنوان رمز ارز بومی پلتفرم Chiliz شناخته شده است. این رمز ارز برای پلتفرم‌های Chiliz.net و Socios.com به عنوان ارز دیجیتال کاربردی عمل می‌کند. CHZ که یک رمز ارز کراس چین است در دو شبکه‌ی بایننس چین سابق (BNB Beacon Chain) و اتریوم راه ‌اندازی شده است. بنابراین استانداردهای BEP-20 و ERC-20 این رمز ارز در دسترس است. الکساندر دریفوس (Alexandre Dreyfus) به عنوان مدیر عامل، اما دیسکین (Emma Diskin) به عنوان مدیر داخلی و ماکس رابینوویچ (Max Rabinovitch) نیز به عنوان مدیر استراتژی در این پروژه فعالیت دارند.

از جمله کاربردهای این توکن به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال مرتبط با جام جهانی، می توان به بازی‌های متاورسی، مشارکت از طریق رأی دهی در نظرسنجی‌ها، تبلیغات انحصاری، شرکت در قرعه ‌کشی‌های بزرگ با جوایز VIP مثل دریافت بلیط رایگان و یا ملاقات با قهرمان ورزشی مورد علاقه، شرکت در چت روم‌ها با حضور ستاره‌های ورزشی، مسابقات اینترنتی و همچنین شرکت در شرط‌بندی‌های ورزشی اشاره کرد. CHZ که معروف به ارز دیجیتال جام جهانی و متخصص در توکن‌های هواداری می باشد، خود را برای شرکت در بیست‌ و دومین دورهٔ جام جهانی فوتبال در کشور قطر و همچنین پذیرش انبوه هواداران فوتبال آماده می کند. تست نت چیلیز، در اولین اقدام راه‌اندازی شد. همچنین تا فرا رسیدن تاریخ جام جهانی، قرار است که بلاک چین اصلی چیلیز نیز رونمایی شود. چیلیز چین طی انتشار یک فراخوان اقدام به دعوت همه توسعه‌ دهندگان برای ثبت نام در این پلتفرم و قرارگیری در وایت لیست کرده است تا به این ترتیب بتوانند از مزایای بعدی شبکه استفاده کنند.

پلتفرم Socios سوسیوس

زرگترین و اولین پلتفرم مبتنی بر بلاک چین که به صرافی وابسته نیست، وبسایت Socios.com می باشد. Socios ضمن میزبانی از میلیون‌ها طرفدار ورزش، این فرصت را به هواداران می دهد که بتوانند با سازمان‌های ورزشی مورد علاقه‌ی خود ارتباط داشته باشند. این پلتفرم که در اواخر سال 2019 راه اندازی شد برای تیم فوتبال ایتالیایی یوونتوس ($JUV) اولین توکن هواداری را کرد. سپس تیم‌های مهم از سراسر دنیا به سرعت با Socios ادغام شدند. از مهم ‌ترین تیم‌های ورزشی که همکاری خود را با چیلیز آغاز کرده اند می‌توان به پاری سن ژرمن از لیگ برتر فرانسه، رئال مادرید رکورددار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، وستهام از لیگ برتر انگلیس، گالاتاسارای از لیگ برتر ترکیه و همچنین لالیگا از اسپانیا اشاره کرد.

WorldCup Token

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال مرتبط با جام جهانی WorldCup Token می باشد که، یک پروژه میم مبتنی بر پلتفرم زنجیره هوشمند بایننس است. این توکن برای همه طرفداران فوتبال در سراسر جهان ساخته شده است. WorldCup Token با الهام از مشهورترین تورنمنت ورزشی جهان با هدف همراهی کاربران در رویدار جام جهانی 2022 قطر طراحی شده است. کل عرضه این رمز ارز معادل با 1.000.000.000 توکن WCT می باشد که 52% آن پیش فروش، 26% برای نقدینگی و 20% مابقی سوخته است.

چه چیزی WorldCupToken را منحصر به فرد می کند؟ WorldCupToken به عنوان یک توکن میم به سرمایه ‌گذاران برای نگهداری این توکن پاداش می‌دهد. در صورتی که سرمایه ‌گذاران به مدت طولانی‌تر این توکن ها را نگه دارند، تعداد جوایز دریافتی در طول زمان افزایش می‌یابد. WorldCupToken به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال مرتبط با جام جهانی یکی از امن ترین مکان ها برای سرمایه گذاران بلندمدت و کوتاه مدت می باشد. از مزیت های برتر WorldCup Token می توان به حسابرسی و kyc، واگذاری مالکیت، کارمزد 3 درصدی بازاریابی و ... اشاره کرد از آن جایی که صنعت کریپتو تقریبا در همه عرصه های زندگی توسعه و گسترش یافته است، بنابراین ورود این صنعت به بزرگترین رویداد ورزشی جهان یعنی مسابقات جام جهانی خیلی دور از ذهن نبود. در وب سایت رسمی رمز ارز FWC اعلام شده است که نام این توکن در پایان جام جهانی به X 2026 TOKEN تغییر می کند و همچنین با تکنولوژی جدید فوتبال متصل می شود. در آینده این توکن به کوین تبدیل خواهد شد و در فناوری های ورزشی فوتبال از جمله ربات ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت. نسخه جدید توکن پس از جام جهانی 2022، با فناوری قدرتمندتر عرضه خواهد شد. (توکن FWC New Country 202X). سایر ارزهای دیجیتال مرتبط با جام جهانی نیز برنامه های خود را برای این رویداد در سال های آتی تکمیل خواهند کرد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.