ارز دیجیتال ANY چیست؟

ارز دیجیتال ANY چیست؟

ارز دیجیتال ANY رمز ارز اصلی و بومی پلتفرم انی سواپ است. این ارز دیجیتال با استانداردهای پلتفرم فیوژن مطابقت دارد و به دلایل حاکمیتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر کدام از دارندگان ارز دیجیتال انی سواپ حق رای دادن به نود‌های فعال در شبکه انی سواپ را دارند.

ارز دیجیتال انی سواپ همچنین به دارندگانش اجازه می‌دهد تا انتخاب کنند که کدام ارزها باید در صرافی غیرمتمرکز انی سواپ (AnySwap DEX) ارائه شوند. مضاف بر آن، انی سواپ این امکان را فراهم می‌آورد تا به تنظیمات مهم سیستم رأی دهند و یا تغییراتی را پیشنهاد نمایند.

جدای از مزایای حاکمیتی، ارز دیجیتال ANY به سرمایه­‌گذاران اجازه می‌دهد تا با فعالیت در پروتکل پاداش کسب کنند.

پروتکل ارز دیجیتال AnySwap چگونه کار می‌­کند؟ پروتکل انی سواپ از امکانات زیر پشتیبانی می‌کند:

پل میان­‌زنجیره‌ای غیرمتمرکز: با استفاده از این فناوری کاربران می‌توانند هر ارز دیجیتال مطابق با الگوریتم ECDSA را از طریق پروتکل انی سواپ واریز و یا برداشت کنند و توکن‌های بسته بندی شده را بدون نیاز به شخص ثالث دریافت نمایند. مبادلات بین زنجیره‌ای: این امکان را به کاربران ارز دیجیتال AnySwap می‌دهد تا رمز ارزهای خود را فوراً مبادله کنند. قیمت گذاری و نقدینگی برنامه ریزی شده: ارائه دهندگان نقدینگی می‌توانند نقدینگی خود را به جفت­‌های مبادلاتی اضافه کرده و یا از آن برداشت کنند. سیستم قیمت­گذاری برنامه­‌ریزی شده، بر اساس میزان نقدینگی ارائه شده کار می‌کند.

مشخصات ارز انی سواپ

نام توکن: انی سواپ AnySwap علامت اختصاری: ANY بلاک چین: اتریوم، بایننس اسمارت چین (BSC) و فیوژن استانداردهای توکن:ERC20, BEP20, FSN آدرس قرارداد در اتریوم: 0xf99d58e463a2e07e5692127302c20a191861b4d6 آدرس قرارداد در فیوژن: 0x0c74199d22f732039e843366a236ff4f61986b32 آدرس قرارداد در بایننس اسمارت چین: 0xf68c9df95a18b2a5a5fa1124d79eeeffbad0b6fa نوع توکن: سرمایه­‌گذاری و حاکمیتی مجموع سهام عرضه شده: 100,000,000 ANY عرضه در گردش: 17,252,277 ANY برنامه زمان بندی انتشار ارز دیجیتال AnySwap هشتاد و پنج میلیون سهم از ارز دیجیتال ANY از طریق بلوک­های استخراج شده توزیع می‌شود. به ازای هر بلوک استخراج شده، مقداری معادل با هشت و نیم ارز دیجیتال انی سواپ در بازار توزیع می‌گردد. در نهايت تعداد کل بلوک‌های استخراج شده معادل با 10 میلیون بلوک فیوژن خواهد بود. بنابراین باقی‌مانده سهام ارز دیجیتال AnySwap به شرح زیر استخراج می‌شوند:

پاداش­ نقدینگی: در هر 24 ساعت امکان استخراج 6600 بلوک وجود دارد. در صورت استخراج 6600 بلوک در یک روز، 9900 ارز دیجیتال انی سواپ توزیع خواهد شد. پاداش معاملات و مبادلات: به ازای هر 100 بلوک استخراج شده، مقداری معادل با 250 ارز دیجیتال ANY نیز استخراج شده و به تامین­‌کننده نقدینگی اختصاص پیدا می‌کند. پاداش نود میان‌­زنجیره‌ای: به ازای هر 6600 بلوکی که در طول 24 ساعت استخراج شوند، 6600 ارز دیجیتال AnySwap به نود‌های فعال در پلتفرم انی سواپ اختصاص داده می‌شود. پاداش تیم: به ازای هر 6600 بلوک استخراج شده، 9900 ارز دیجیتال انی سواپ به گروه سازندگان این پلتفرم اختصاص می­‌یابد. پاداش سهام‌داران: در صورت استخراج 6600 بلوک، به میزان 13200 ارز دیجیتال ANY به سهام‌داران اختصاص خواهد یافت.

##پروژه انی سواپ AnySwap و ارز دیجیتال ANY چیست؟

ارز دیجیتال ANY نامی است که در ماه‌های اخیر نام آن را زیاد می‌شنویم. این رمز ارز که با نام ارز AnySwap یا به فارسی ارز دیجیتال انی سواپ هم خوانده می‌شود، بخاطر ویژگی‌ها و مزیت‌هایش کاربران بسیاری را از سرتاسر جهان به سمت خود جذب کرده است.

اخیراً تعداد پروژه‌های امور مالی غیرمتمرکز DeFi رشدی انفجاری را از سر گذرانده‌­اند. این رشد قابل توجه بدون بروز هیچ گونه نشانه‌ای از کندی یا اخلال در سیستم حاصل گردیده و به وضوح نمایانگر گسترش بازار ارزهای دیجیتال است. با این حال از آنجا که اکوسیستم‌ها به طور مستقل و هر کدام در چارچوب پروتکل خود عمل می‌کنند، متأسفانه باعث بروز مشکلاتی در ادغام زنجیره‌ها با یکدیگر می‌شوند.

در چنین شرایطی اگر دارایی‌هایی از یک اکوسیستم متفاوت داشته باشیم، چه باید کرد؟ این همان جایی است که ارز دیجیتال AnySwap به عنوان یکی از معروف­ترین ابتکاراتی که به منظور مبادله ارز­های دیجیتال مختلف به وجود آمده، وارد بازی می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت هدف اصلی از ارائه این پروتکل و ارز دیجیتال آن، طراحی و راه‌­اندازی سیستمی است که بتواند از سیستم عامل‌های مختلف برای مبادله توکن‌های متنوع استفاده کند. از طرف دیگر می‌توان گفت شبکه انی سواپ، از انواع شبکه‌هایی است که برای تسهیل کردن فرایند مبادلات و معاملات متقابل میان توکن‌ها به فضای دیفای وارد شده است.

شبکه انی سواپ چیست؟

انی سواپ یک پروتکل مبادله میان­‌زنجیره‌ای کاملاً غیر متمرکز برای رمز ارزهای مختلف با سیستم قیمت­گذاری و نقدینگی خودکار است. علاوه بر این، پروتکل ارز دیجیتال AnySwap توسط یکی از جدیدترین فناوری‌­های شبکه فیوژن یعنی فناوری مدیریت حقوق کنترل غیرمتمرکز (DCRM) پشتیبانی می‌شود. این فناوری توانایی انی سواپ را برای مبادله انواع رمز ارزها در هر زنجیره بلوکی که از الگوریتم امضا دیجیتال منحنی بیضوی ECDSA یا الگوریتم امضا دیجیتال منحنی ادوارد EdDSA استفاده می‌کند، تقویت می‌نماید.

شبکه AnySwap اکنون از 6 زنجیره متمایز پشتیبانی می‌کند. این شش زنجیره شامل اتریوم، بایننس اسمارت چین (BSC)، فیوژن، هکو چین یا اکو چین هیوبی (Huobi ECO Chain)، فانتوم، و پالیگان هستند.

بنیانگذاران، تیم اجرایی و شرکای انی سواپ

آقای دژون کیان (Dejun Qian)، یکی از بنیانگذاران ارز دیجیتال فیوژن و بنیانگذار ارز دیجیتال ANY است. ارز دیجیتال AnySwap برای مدت کوتاهی آهسته و پیوسته حرکت کرد و اکنون جای خود را در بازار رمز ارزها باز کرده است. انی سواپ اکنون از شش زنجیره پشتیبانی می­کند: اتریوم، بایننس اسمارت چین، هیوبی، فانتوم، پلیگان و فیوژن. این شش زنجیره همچنین به عنوان شرکای انی سواپ نیز محسوب می‌شوند.

ضمنا، انی سواپ با استقرار شبکه پلیگان، یک راهکار را در پلتفرم خود ترکیب نموده که امکان تراکنش سریع­تر و ارزان­تر را برای کاربران شبکه اتریوم فراهم می‌آورد. این رمز ارز البته به همین میزان کفایت نکرده و در حال حاضر بنا دارد با همکاری سوشی سواپ SushiSwap، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های غیرمتمرکز حال حاضر جهان، معاملات زنجیره‌ای را مستقیماً در شبکه انی سواپ ارائه دهد.

انتظار می‌رود ارز دیجیتال AnySwap یک پروتکل انقلابی باشد که با حل مشکلات مربوط به تعامل‌پذیری و نقدینگی که در بسیاری از صرافی‌های غیرمتمرکز به چشم می‌خورد، بلاک چین‌های اصلی را به چالش بکشد.

ارز دیجیتال انی سواپ همچنین فناوری پیشرفته و راه حل­های تقویت شده‌ای را پیش روی کاربران خود می‌گذارد. این پلتفرم مبادلات میان­‌زنجیره‌ای کاملاً غیرمتمرکز، به کاربران حوزه رمزارزها این امکان را می‌دهد تا بین هر رمز ارز یا توکن در هر بلاک چین مبادله داشته باشند. بنابراین در هزینه، ریسک و زمان تراکنش صرفه‌جویی می‌شود. همچنین کارمزد بسیار پایین ۴ درصدی ارز دیجیتال ANY ، تراکنش‌های مبادله‌ای را آسان­تر و سودآورتر می‌کند.

به طور کلی، ارز دیجیتال AnySwap فناوری فوق پیشرفته و تجربه یکپارچه‌ای را به کاربران خود ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که پلتفرم‌های نقدینگی میان زنجیره‌ای و بازارساز خودکار (AMM) به شدت در حال اشباع شدن هستند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.