منچستر سیتی ورزشگاه اتحاد را در متاورس تاسیس خواهد کرد

منچستر سیتی ورزشگاه اتحاد را در متاورس تاسیس خواهد کرد

منچستر سیتی اعلام کرده در همکاری با شرکت سونی قصد دارد ورزشگاه اتحاد را در دنیای مجازی متاورس تاسیس کند.این تیم در ۱۸ فوریه اعلام کرد که قراردادی سه ساله با سونی امضا کرده است. این همکاری به کارشناسان واقعیت مجازی امکان استفاده از فناوری تجزیه و

تحلیل تصاویر و ردیابی اسکلتی شرکت تابعه Hawk-Eye را می دهد.

لازم به ذکر است که شرکت تابعه Hawk-Eye سونی مدت‌ هاست که به بهبود ورزش برای بینندگان و مقامات متمرکز شده است.

این مهم به مقامات کمک می کند که با فناوری پخش تخصصی، لحظات را به صورت زنده قضاوت کنند. این شرکت قصد دارد از برنامه های تجسمی خود برای بازسازی ابعاد ورزشگاه اتحاد در متاورس استفاده کند.

منچسترسیتی امیدوار است که هواداران بتوانند از تمام مزایای این استادیوم مجازی لذت ببرند. با محدودیت ‌های وضع شده به دلیل همه گیری کرونا و چالش در رفت و آمد و مسافرت، قطعا محیط فراگیر متاورس می تواند یک محیط بازی مهیج برای طرفداران باشد.

نوریا تاره (Nuria Tarre)، مدیر ارشد بازاریابی گروه فوتبال سیتی (City Football) در این خصوص گفت:

دلیل ما برای حضور در متاورس این است که شما می توانید یک بازی را بازسازی کنید، آن را به صورت زنده تماشا کنید، در زوایای مختلف بخشی از این بازی باشید. و همچنین شما می توانید هر چقدر که می خواهید ورزشگاه را پر کنید. ظرفیت نامحدود و فضا کاملا مجازی است.

تیم مشهور فوتبال انگلیس مراحل اولیه ساخت استادیوم خانگی نمادین خود را در متاورس آغاز کرده تا هواداران بتوانند بخشی از مسابقات زنده و ضبط شده در سراسر جهان باشند.

این تیم با شروع ساخت ورزشگاه مجازی اتحاد، موانع جغرافیایی را برای هوادارانی که می خواهند بخشی از یک مسابقه زنده یا ضبط شده باشند، از بین می برد. نوریا تاره، مدیر ارشد بازاریابی گروه فوتبال سیتی در 18 فوریه گفت: ورزشگاه اتحاد خانه منچسترسیتی، برترین تیم فوتبال انگلیس در حال حاضر است. این تیم در 18 فوریه اعلام کرد که قراردادی سه ساله با سونی امضا کرده که به کارشناسان واقعیت مجازی امکان استفاده از فناوری تجزیه و تحلیل تصویر و ردیابی اسکلتی از شرکت تابعه Hawk-Eye را می دهد. تمام نکته ای که ما می توانیم از داشتن یک متاورس تصور کنیم این است که شما می توانید یک بازی را بازسازی کنید، می توانید بازی را به صورت زنده تماشا کنید، از زوایای مختلف بخشی از اکشن هستید و می توانید استادیوم را تا جایی که می خواهید پر کنید. نامحدود و کاملا مجازی است.

شرکت تابعه Hawk-Eye سونی مدت‌هاست که به تقویت ورزش برای بینندگان و کارشناسان اختصاص دارد. این به کارشناسان کمک می کند تا در زمان واقعی با فناوری پخش تخصصی در بازی قضاوت کنند. از برنامه های تجسمی آن برای بازسازی ابعاد ورزشگاه اتحاد در متاورس استفاده خواهد شد.

"افزایش تعامل و مالکیت اقلام مجازی" از ویژگی های داشتن پایگاه در متاورس است. من سیتی ممکن است از هر دوی این فرصت ها استفاده کند تا به هواداران در سراسر جهان دسترسی بیشتری به تیم و استادیوم بدهد.

حمله من سیتی به وب 3 و متاورس می تواند مورد توجه باشگاه لیورپول باشد. به گفته ECHO، یک رسانه خبری لیورپول، قرمزها ممکن است برای افزایش درآمد از این روند پیروی کنند.

رقیب منچستریونایتد نیز با همکاری جدید با Tezos (XTZ) که در 10 فوریه اعلام شد، وارد اکوسیستم Web3 شده است. Tezos شریک رسمی کریپتو و کیت آموزشی تیم خواهد بود و همچنین ممکن است به توسعه کالاهای دیجیتال کمک کند.

هدف اصلی که می‌توانیم برای یک متاورس متصور شویم این است که قابلیت بازسازی مسابقه فوتبال برای شما وجود داشته باشد، می‌توانید بازی را به‌صورت زنده تماشا کنید و از زوایای دیگر با نقش‌های مختلف در بازی فوتبال حضور داشته باشید؛ همچنین از آنجایی که ورزشگاه کاملا مجازی و ظرفیت آن نامحدود است پس محدودیتی از نظر تعداد برای ورود به استادیوم متاورس منچستر سیتی وجود ندارد.

Hawk-Eye به عنوان زیر مجموعه سونی، شریک تجاری منچستر سیتی است که در ساخت استادیوم مجازی اتحاد در متاورس با هم همکاری دارند. این شرکت منحصرا روی ارتقای تجربه تماشای مسابقات ورزشی برای بینندگان و داوران کار می‌کند. با استفاده از یک فناوری بازپخش حرفه‌ای به داوران کمک می‌کند در لحظه، قضاوت‌های داخل بازی را انجام دهند. از برنامه‌های تصویرسازی این شرکت برای بازسازی تمام ابعاد ورزشگاه اتحاد در متاورس استفاده می‌شود.

به گزارش Cointelegraph در 23 ژانویه 2022 (3 بهمن 1400) به دلیل تلاش برندهای بزرگ برای ورود به متاورس، تعامل و مالکیت آیتم‌های مجازی افزایش یافته است. منچستر سیتی به دنبال استفاده از فرصت‌های متاورس و وب 3 است تا دسترسی بیشتری به استادیوم و تیم منچستر سیتی برای هواداران خود در سراسر جهان ایجاد کند.

خیز منچستر سیتی به وب 3 و متاورس می‌تواند نظر تیم فوتبال لیورپول را نیز جلب کند؛ قرمزها ممکن است برای افزایش درآمد خود، دنباله‌ روی این حرکت منچستر سیتی باشند. همچنین رقیب دیگر آن یعنی منچستر یونایتد هم وارد اکوسیستم وب 3 شده است. با همکاری تزوس و منچستر یونایتد، تزوس ارز دیجیتال رسمی این تیم شد تا شروع همکاری فوق‌العاده جذاب برای آن‌ها باشد.

بحث داغ خرید زمین و ساخت املاک در متاورس

چندماه پیش بود که فیسبوک نام خود را به متا (Meta) تغییر داد و دلیل این کار را تمرکز بر دنیای متاورس اعلام کرد. درست از آن موقع بود که متاورس به داغ‌ترین موضوع دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شد. بسیاری از سرمایه گذاران نیز به این فضا ابراز علاقه کردند. به عنوان مثال با افتتاح فروشگاه سامسونگ در متاورس دیسنترالند موج جدیدی از هیجانات در دنیای رمزارزها برپا شد. بسیاری از موسسات، سرمایه‌داران کلان و حتی سلبریتی‌ها شروع به خرید زمین در متاورس کردند. در ادامه شاهد رشد شدید قیمت زمین‌‌های مختلف در متاورس‌های گوناگون بودیم.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.