ارز دیجیتال کرومیا Chromia چیست؟

ارز دیجیتال کرومیا Chromia چیست؟

اگر جزو فعالان دنیای ارزهای دیجیتال باشید، به‌خوبی می‌دانید که تا به امروز پلتفرم‌های مختلفی برای افزایش مقیاس‌پذیری برنامه‌های غیرمتمرکز ایجاد شده است. شبکه و ارز دیجیتال کرومیا Chromia یکی از این پلتفرم‌ها می‌باشد که امکانات و البته قابلیت‌هایی بسیار منحصر به فردی دارد.

در حقیقت این پروژه توانسته به‌خوبی چالش‌های مقیاس‌پذیری را برطرف نماید. کارمزد پایین، سرعت مناسب، امنیت بالا، امکانات ویژه، زبان برنامه‌نویسی اختصاصی و… از جمله راهکارهای منحصر به فردی است که این پروژه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

همین امکانات هم باعث شده تا به این لحظه پروژه‌های بسیار موفقی بر بستر آن ایجاد شود.

معرفی شبکه و ارز دیجیتال کرومیا Chromia

کرومیا Chromia با نماد اختصاری CHR یک ارز دیجیتاله که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 312.75 میلیون دلار و سهم 0.01 درصدی از کل بازار، در رتبه 167 بازار کریپتوکارنسی قرار داره. ارز دیجیتال کرومیا Chromia نوعی بلاک چین عمومی منبع باز هست که در ماه می سال 2019 توسط شرکت یه سوئدی راه اندازی شد. فناوری پشت بلاک چین کرومیا Chromia از فناوری قبلی به نام Postchain برگرفته شده، که راه حلی برای کاربران سازمانی هستش که توسط Chromaway AB ارائه شده.ارز کرومیا، بستر بلاک چین برنامه های غیر متمرکز هست که برای برطرف کردن نواقص سیستم عامل های موجود درDappsطراحی شده.ارز دیجیتال کرومیا Chromia با نام لاتین Chromiaو علامت انحصاریCHRهم توکن اختصاصی این پروژه است که به عنوان پاداش بلوک استفاده میشه و برای پرداخت هزینه های معامله کاربرد داره.

از قابلیت برنامه نویسی این ارز دیجیتال، برای حل مشکلات مقیاس پذیری Dapps استفاده میشه. در واقع پلتفرم ارز دیجیتال Chromia، شبکه ای از بلاک چین های مرتبط به هم هستش.

در سال 2014، برنامه نرم افزاری کرومیا Chromia به صورت رایگان به بازار عرضه شد و در واقع کرومیا در بستر فناوری بلاک چین یک پیشگام محسوب میشه. این بستر برای انجام قراردادهای هوشمند یا نقل و انتقال دارایی های دیجیتال کارایی مناسبی داره و به تدریج در سال 2018 این شبکه غیر متمرکز به طور کامل در دسترس کاربران بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفت. همچنین ناگفته نمونه که، بستر کرومیا از همون روزهای اولیه همه نیازهای کاربران رو رفع میکرد و به همین خاطر مورد استقبال قرار گرفت. اگر جزو فعالان دنیای ارزهای دیجیتال باشید، یقیناً تا به این لحظه با مفهوم برنامه‌های غیرمتمرکز آشنا شده اید. در حقیقت این دسته از برنامه‌ها را می‌توان به‌عنوان نسل جدید از کاربردهای دنیای بلاک‌چین در نظر گرفت. از ایجاد بازی‌های ساده گرفته تا انجام امور مالی پیشرفته همه و همه را می‌توان با استفاده از این برنامه‌های غیرمتمرکز انجام داد. عدم نظارت اشخاص ثالث، کارایی بالا، امنیتی فوق العاده و… از جمله فاکتورهایی است که باعث شده تا این دسته از برنامه‌ها، نفوذ بیشتری در بین عامه مردم داشته باشند. متناسب با این موضوع هم، تعداد زیادی از برنامه‌های غیرمتمرکز بر روی بلاک‌چین‌های ویژه‌ایجاد شده‌اند.

اتریوم، بایننس اسمارت چین و… از جمله پلتفرم‌هایی هستند که می‌توان برنامه‌های غیرمتمرکز را به کمک آنها پیاده نمود. اما اغلب این پروژه‌ها دارای مشکلات ساختاری ویژه‌ای هستند. برای مثال کمیسیون بالا، سرعت پایین، برنامه‌نویسی دشوار و… از جمله رایج‌ترین مشکلاتی است که باعث شده تا ساخت برنامه بر بستر آنها دشوار باشد.

سازندگان پروژه کرومیا Chromia به‌خوبی با این مشکلات آشنایی داشته اند. بر همین اساس بود که آنها از همان ابتدا تصمیم گرفتند تا راهکاری را برای رفع این موضوع ایجاد نمایند. این فاکتور سبب شد تا آنها بلاک‌چین کرومیا Chromia را برای رفع این مشکل ایجاد کنند.

کرومیا را می‌توان به‌عنوان بستری برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز دانست که به شیوه ای منحصر به فرد عمل می‌کند. در حقیقت این پروژه برای هر برنامه، بلاک‌چین ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد که متشکل از تعدادی نود شبکه است.

این فاکتور باعث می‌شود تا بستر پردازش هر برنامه نسبت به دیگری کاملاً متمایز باشد. از طرفی دیگر هرکدام از آنها بخشی از توان عملیاتی شبکه را به خود اختصاص می‌دهند. این موضوع نه‌تنها امنیت آن را بالاتر می‌برد، بلکه باعث می‌شود تا قدرت پردازش افزایش یافته و در نتیجه کارمزد تراکنش‌ها به نزدیک صفر برسد.

افزون بر این موارد پلتفرم کرومیا Chromia دارای زبان برنامه‌نویسی مختص به خود می‌باشد که کار با آن بسیار ساده است. این موضوع اجازه می‌دهد تا برنامه‌نویسان بتوانند در ساده‌ترین وجه ممکن برنامه‌ها و ایده‌های خود را بر روی بستر این بلاک‌چین پیاده نمایند.

خود بلاک‌چین هم برنامه‌ها و امکانات مختلفی را برای توسعه دهندگان و البته کاربران فراهم نموده که مجموع آنها در کنار هم دیگر باعث می‌شود تا تجربه مناسبی از فعالیت بر روی این بستر، برای کاربران ایجاد شود.

بنیان‌گذاران بلاکچین کرومیا Chromia

بلاک‌چین و ارز دیجیتال کرومیا Chromia، تیم بسیار توانا و البته قدرتمندی را در پشت پرده خود دارد. اعضای این تیم از پیشگامان اصلی دنیای بلاک‌چین هستند که بسیاری از مفهومات فعلی دنیای بلاک‌چین را ارائه داده‌اند.

آنها از همان ابتدا سعی داشتند تا زیرساخت مناسبی را برای ایجاد برنامه‌های بلاک‌چین و البته بهبود شبکه آن ارائه دهند. همین مورد سبب شده تا آنها چالش‌های زیادی را پشت سر بگذارند. این تیم سه عضو اصلی به نام‌های Henrik Hjelte، Or Perelman و Alex Mizrahi دارد. آنها فعالیت خود را از سال 2012 شروع کردند. آنان در این تاریخ به دنبال ارائه راهکار و زیرساختی بودند که بتواند از برنامه‌های دنیای بلاک‌چین میزبانی کند. همین مورد سبب شد تا آنها دو سال بعد یک شرکت تحت عنوان Chromaway ایجاد نمایند.

این شرکت ابتکارات مختلفی را در دنیای بلاک‌چین ارائه کرده است که یکی از این ابتکارات شبکه‌ای به نام کوین‌های رنگی Colored Coins بود. این پروتکل در حقیقت بستری برای قراردادهای هوشمند، انتقال یا صدور دارایی‌های دیجیتال بود. با این اوصاف آنها از تکنولوژی Postchain استفاده می‌کردند.

اگرچه این پروژه پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرد، اما در نهایت توسعه‌دهندگان به این نتیجه رسیدند که پروتکل آنها نمی‌تواند ظرفیت کافی برای عمومی شدن داشته باشد. اما در نهایت آنها توانسته بودند تا تجربیات زیادی را در این زمینه کسب نمایند.

بر همین اساس بود که آنها از طریق شرکت‌های مختلف اقدام به جذب سرمایه نموده و در نهایت توانستند در سال 2018 بلاک‌چین کرومیا را پایه‌گذاری نمایند. این بلاک‌چین هم بعد از به روز رسانی‌های مختلف توانست خود را به شکل امروزی آن برساند. لازم به ذکر است که این تیم توسعه دهنده، قبل از پروژه کرومیا Chromia توانسته بود کیف پول بیت‌کوینی Safebit توسعه دهد که به موفقیت‌های چشمگیری رسید.

یکی از برجسته‌ترین اعضای این تیم، الکس میزراهی است. او را می‌توان جزو پیش‌گامان دنیای بلاک‌چین دانست. به‌گونه‌ای که سه سال بعد از ایجاد بیت‌کوین، مفهوم صدور توکن بر روی بستر آن را شرح داده بود. تکنولوژی که بعدها توسط اتریوم پیاده‌سازی شد.

از طرفی دیگر او مقاله‌های آکادمیک بسیاری در رابطه با مفهوم اجماع اثبات را منتشر کرده بود که برای نخستین بار ساز و کار آن را به شیوه‌ای دقیق مطرح می‌کرد. او از جمله همکاران ویتالیک برترین خالق اتریوم است. تجربه‌های او در این حیطه توانسته موفقیت‌های چشمگیری را برای این پروژه به همراه داشته باشد.

نحوه کار ارز دیجیتال کرومیا Chromia:

کرومیا Chromia یه بلاک چین مستقل از لایه اول و سازگار با لایه EV-2 برای بایننس اسمارت چین و پلتفرم اتریوم هست. این برنامه برای افزایش Dapps موجود طراحی شده و امکان ایجاد نسل بعدی Dapps ها با ارائه مقیاس پذیری، بهبود مدیریت داده ها و ساختارهای قابل تنظیم برای هزینه ها رو فراهم کرده. بلاک چین کرومیا از معماری منحصر به فرد به نام بلاک چین رابطه ای و همچنین زبان برنامه نویسی سفارشی به نام Rell استفاده می کنه. توسعه دهنده ها میتونن با استفاده از Rell، زبان برنامه نویسی کارآمد و جهانی که توسط Chromia و بر اساس SQL ایجاد شده، طیف وسیعی از برنامه ها رو بسازن. ارز کرومیا Chromia یک بلاک چین رو در پایگاه داده قرار میده و لایه نرم افزاری سبک برای مدیریت رای گیری و اجماع اضافی میکنه. این امر کرومیا Chromia رو برای استفاده به عنوان بلاک چین سازمانی و بلاک چین مستقل عمومی ایده آل کرده. هنگامی که درخواستی برای نوشتن داده ها ارسال میشه، به یکی از گره های این بلاک چین میره و اون نود داده ها رو با بقیه به اشتراک میذاره. گره ها درخواست ها رو بررسی میکنن و پس از توافق، داده ها در بلاک چین نوشته و ثبت میشن.

ارز کرومیا Chromia از سازگاری و انعطاف پذیری بسیار خوبی برخورداره که به همین خاطر تو بلاک چین های سازمانی و عمومی به طور مستقل فعالیت میکنه. این ارز دیجیتال ایده آل ترین روش برای توسعه معاملات سریع و البته کم هزینه بعضی از شبکه های بلاک چینی خواهد بود.

معماری و نحوه عملکرد بلاکچین کرومیا Chromia

نحوه عملکرد و البته معماری بلاک‌چین کرومیا Chromia یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی است که اغلب افراد را دچار سردرگمی می‌کند. در حقیقت آنها نمی‌دانند که دلیل تمایز این بلاک‌چین با سایر پروژه‌های مشابه چیست. همین موضوع مانع از تصمیم گیری صحیح در این رابطه می‌شود.

در حقیقت باید عنوان کنیم که کرومیا به‌عنوان یک‌لایه مستقل شناخته می‌شود که هدف آن بهبود لایه 2 بوده و با ماشین مجازی اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس سازگاری دارد.

هدف اصلی این پلتفرم بهبود عملکرد این برنامه‌های غیرمتمرکز و البته افزایش مقیاس‌پذیری این برنامه‌ها در بین جامعه است. اگرچه این موضوع می‌تواند برای توسعه دهندگان بسیار جذاب باشد، اما باید عنوان کنیم که در حال حاضر طیف زیادی از پروژه‌ها نیز با چنین هدفی طراحی شده‌اند. اما چیزی که پلتفرم کرومیا Chromia را نسبت به دیگران متمایز می‌کند، استفاده از تکنولوژی ویژه‌ای به نام بلاک‌چین رابطه‌ای است. این نوع بلاک‌چین در حقیقت ترکیبی از بلاک‌چین‌های سنتی و البته پایگاه‌داده‌های رایج در دنیای اینترنت است.

این فناوری ویژه باعث شده تا برنامه‌های موجود بر بستر این پروژه، آزادی عمل ویژه‌ای داشته و هرکدام از آنها بخشی از توان شبکه را در اختیار داشته باشند. در این پروژه به هر برنامه غیرمتمرکز، یک بلاک‌چین اختصاص داده می‌شود.

سپس این پلتفرم بلاک‌چین را در پایگاه‌داده ویژه آن قرار داده و یک‌لایه نرم‌افزاری سبک را برای مدیریت رأی‌گیری‌ها و البته الگوریتم اثبات اجماع آن اضافه می‌کند. این مورد باعث شده تا تمامی برنامه‌ها ضمن بهره‌گیری از توان بالا، نسبت به دیگری مستقل بوده و البته توانایی بالایی داشته باشند.

موضوع دیگری که معماری و عملکرد این پروژه را متمایز می‌کند، بهره‌گیری از زبان برنامه‌نویسی ویژه‌ای به نام Rell است. در حقیقت این زبان برنامه‌نویسی به‌صورت سفارشی برای این پروژه توسعه داده شده است.

زبان برنامه‌نویسی Rell بر اساس SQL توسعه داده شده، با این تفاوت که کار با آن بسیار ساده‌تر و البته راحت‌تر می‌باشد. این موضوع به‌گونه‌ای است که سرعت برنامه‌نویسی با آن 7 تا 10 برابر بیشتر از سایر زبان‌های برنامه‌نویسی است. این موضوع به نوبه خود سبب شده تا استفاده و البته کار با این پلتفرم بسیار ساده باشد.

دلیل منحصر به فرد بودن CHR چیست؟

بلاک چین کرومیا Chromia از معماری منحصر به فردی به اسم بلاک چین رابطه ای و زبان برنامه نویسی سفارشی به اسم Rell استفاده میکنه. با این حال ارز دیجیتال کرومیا با استفاده از پایگاه های داده، خودش رو با دیگر پلتفرم های بلاک چین متمایز کرده. همچنین زبان برنامه نویسی Rell این پلتفرم به خودش که یادگیریش راحت تر و کارآمدتر از بقیه زبان های بلاک چین هست، یکی از دلایل خاص بودن این پروژه است. این امر به توسعه دهنده ها این امکان رو میده تا هفت الی ده برابر سریع تر کد نویسی کنن. ارز کرومیا Chromia، کیف پولی به اسم Chromia Vault که یه والت نرم افزاریه در اختیار کاربران قرار میده تا توکن ها و Dapp های خودشون رو در بلاک چین کرومیا مدیریت کنن؛ در حالی که Chromia Vault دارای یک ویژگی جذابی هست که برای وارد شدن به این برنامه نیاز به عبور دارین که این موضوع امنیت کیف پولتون رو افزایش میده.

یکی دیگه از ویژگی های در حال توسعه پلتفرم کرومیا Chromia، استاندارد جدید NFT به اسم Chromia Orginals هست که هم به عنوان استاندارد عمومی در زنجیره کرومیا و هم به عنوان لایه بهبود برای توکن های ERC721 و BEP721 موجود فعالیت میکنه.

در ادامه پاسخ به سوال دلایل منحصر به فرد بودن کرومیا Chromia چیست؟ باید بگیم که، در حال حاضر Dappsها در پروتکل کرومیا از طریق امور مالی، بازی، املاک و مستغلات و مراقبت های بهداشتی پیاده سازی میشن.ارز دیجیتال کرومیا بهDappsاجازه میده تا توکن هایی رو ایجاد کنند که تحت حمایت ارز CHRهستن. سرمایه گذاران پروژه های Dapp، میتونن از طریق قرارداد تقسیم سود، توکن CHR تولید کنن.ارز کرومیا این فرصت رو برای تولید کننده ها فراهم کرده تا ازDappهای خودشون درآمد به دست بیارن. همین امر باعث میشه تاDappهای محبوب، درآمد بیشتری بدست بیارن که این درآمد به توسعه دهنده ها تعلق پیدا میکنه.

ویژگی‌های پلتفرم و ارز دیجیتال کرومیا Chromia

تقریباً تمام بلاک‌چین‌های موجود در دنیا در نوع خود منحصر به فرد هستند. حقیقت هرکدام از آنها دارای ویژگی‌های خاصی هستند که باعث می‌شود تا نسبت به رقبای خود متمایز باشند. همین مورد هم عاملی است تا توسعه دهندگان و البته کاربران مختلف به سمت آنها جلب شوند.پلتفرم Chromia و ارز دیجیتال Chr هم از این قاعده مستثنا نبوده است. در حقیقت این پروژه دارای ویژگی‌های خاص خود است که باعث می‌شود تا نسبت به نمونه‌های دیگر متمایز باشد.

  • سازگاری عالی

سازگاری را می‌توان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها و البته فاکتورهای حیاتی برای پروژه‌های بلاک‌چینی دانست. در حقیقت این روزها تعداد زیادی از برنامه‌ها و البته امکانات مختلف در دنیای بلاک‌چین خلق شده است.

چنانچه یک بلاک‌چین و البته شبکه نتوانند با طیف زیادی از این برنامه‌ها هماهنگی داشته باشد، بدون شک با شکست مواجه خواهد شد. تیم توسعه دهنده این پروژه به‌خوبی با این فاکتور آشنایی داشته است.

بر همین اساس بود که توسعه دهندگان، پروژه خود را به‌گونه‌ای توسعه دادند که با شبکه اتریوم و بایننس اسمارت چین سازگاری کامل دارد. در حقیقت این پروژه می‌تواند به‌عنوان لایه دوم دو بلاک‌چین یادشده عمل نماید.

از طرفی دیگر ارز دیجیتال کرومیا Chromia هم می‌تواند بر روی بستر آنها ذخیره شده و یا جابه‌جا شود. این فاکتور به نوبه خود سبب می‌شود تا کاربران و توسعه‌دهندگان بتوانند به‌سادگی هر چه تمام‌تر از این پلتفرم استفاده نمایند.

  • امنیت عالی

پروژه کرومیا Chromia سطح امنیت بسیار ایده‌آلی دارد. در حقیقت این پروژه از بلاک‌چین رابطه‌ای استفاده می‌کند که سطح ایمنی بسیار بالایی دارد. از طرفی دیگر الگوریتم تأیید بلاک‌های آن، اثبات سهام است. این الگوریتم می‌تواند به‌سادگی از بروز حملات DDos جلوگیری نماید.

از طرفی دیگر تیم توسعه دهنده هم امکانات و البته قابلیت‌های مختلفی دیگری را تعبیه کرده‌اند که به‌سادگی می‌تواند مانع از اقدامات خرابکارانه شود. برای مثال آنها در کیف پول ویژه این پلتفرم، لایه‌های امنیتی مختلفی را پیاده کردند که کاربران با تبعیت از آنها، می‌تواند امنیت حساب و البته برنامه غیرمتمرکز خود را به طرز چشمگیری افزایش دهند.

  • سرعت مناسب

سرعت یکی از مهم‌ترین مقوله‌هایی است که برای مقیاس‌پذیری یک پروژه بدان تکیه می‌شود. در حقیقت همان اندازه که سرعت تأیید بلاک‌ها در یک پروژه بیشتر باشد، می‌توان به‌سادگی عنوان کرد که آن پروژه می‌تواند ساده‌تر در بین کاربران نفوذ کند.

بلاک‌چین کرومیا Chromia و ارز دیجیتال Chromia CHR از این نظر دارای شرایط بسیار مناسبی است. در حقیقت این پروژه در هر ثانیه حدود هزار تراکنش را تأیید می‌کند و میانگین زمان تأیید تراکنش‌های آن به 5 ثانیه می‌رسد.

اگرچه این روزها پروژه‌های بسیار سریع‌تری در دنیای بلاک‌چین ایجاد شده، اما پروژه کرومیا Chromia هم در مقایسه با پیچیدگی و البته کاربردهایی که دارد، از سرعت بسیار مناسبی برخوردار است.

  • کمیسیون پایین

پایین بودن کمیسیون‌ها هم یکی دیگر از مهم‌ترین مقوله‌هایی است که برای بحث مقیاس‌پذیری به آن توجه می‌شود. در حقیقت هراندازه کمیسیون تراکنشات در یک پروژه پایین‌تر باشد، آن پلتفرم می‌تواند انتخاب بسیار مناسب‌تری برای کاربران باشد.

بلاک‌چین کرومیا در این زمینه دارای شرایط پایداری است. در واقع کمیسیون معاملات این پروژه بسیار کم بوده و در بسیاری از مواقع هم به صفر می‌رسد. همین موضوع سبب شده تا نسبت به اتریوم گزینه مناسب‌تری برای کاربران خود باشد.

  • سهولت در استفاده

سهولت در استفاده یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهایی است که متأسفانه بسیاری از کاربران دقت زیادی به آن ندارند. اگرچه روش‌های مختلفی برای بهبود برنامه‌های غیرمتمرکز خلق شده، اما متأسفانه طیف زیادی از آنها دارای پیچیدگی هستند. به‌گونه‌ای که حتی توسعه دهندگان هم نمی‌توانند به‌سادگی با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و یا از آن استفاده نمایند.

تیم توسعه دهنده بلاک‌چین کرومیا Chromia به‌خوبی با این موضوع آشنایی داشته و بر همین اساس سعی کرده تا تمام اقدامات را در ساده‌ترین وجه ممکن قرار دهند. از طرفی دیگر آنها برای برنامه‌های خود محیطی کاربر پسند با رابط کاربری ساده خلق کرده‌اند.

مازاد بر این، آنها یک زبان برنامه‌نویسی ویژه را ساخته‌اند که نسبت به سایر زبان‌های برنامه‌نویسی، بسیار ساده‌تر است. به‌گونه‌ای که می‌تواند سرعت ساخت برنامه‌ها را تا 10 برابر افزایش دهد. این به نوبه خود یک امتیاز بسیار منحصر به فرد است.

توکن کرومیا CHR

تقریباً تمام بلاک‌چین‌های مطرح در دنیا دارای ارز دیجیتال مختص به خود هستند. این ارز دیجیتال اقتصاد توکنی این شبکه را تشکیل داده و بقای پروژه را تضمین می‌کند. از طرفی دیگر این توکن‌ها به‌عنوان مشوق اصلی جهت جذب کاربران و توسعه دهندگان مختلف شناخته می‌شود.

تیم اجرایی این پروژه هم به‌خوبی با اهمیت این موضوع آشنایی داشته و بر همین اساس هم بوده که ارز دیجیتال کرومیا را با نماد CHR خلق کرده است. این ارز دیجیتال در بستر شبکه اتریوم و بایننس اسمارت چین خلق شده است. بر همین اساس بوده که این ارز دیجیتال از دو استاندارد ERC-20 و BEP-20 هم پشتیبانی می‌کنند.

تعدادی کلی ارزهای کرومیا تنها یک میلیارد توکن می‌باشد که نصف آن منتشر شده است. حدود 22 درصد از کل توکن‌های این شبکه به سرمایه‌گذاران فروخته شد. از طرفی دیگر 38 درصد به صندوق اکوسیستم، 25 درصد به صندوق تبلیغاتی و 10 درصد به بنیان‌گذاران و تیم مشاوره، اختصاص یافته است.

البته باید عنوان کنیم که نحوه توزیع این توکن به‌گونه‌ای است که انتشار تمام آنها تا چندین سال دیگر هم به طول می‌انجامد. همین عرضه قطره چکانی موجب شده تا قیمت مناسبی را داشته باشد. البته باید عنوان کنم که تیم توسعه دهنده قابلیت‌های مختلفی را برای آن تعبیه نموده است. این قابلیت موجب می‌شود تا تقاضای زیادی برای این توکن ایجاد شود.

برای مثال کاربران می‌توانند با استفاده از این ارز دیجیتال، نسبت به پرداخت هزینه اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز اقدام نمایند. از طرفی دیگر آنها می‌توانند نسبت به سپرده‌گذاری این ارزهای دیجیتال اقدام نموده و کارمزدهای شبکه را به‌عنوان پاداش دریافت نمایند.

به عبارت ساده‌تر می‌توان از این ارز دیجیتال برای استیک کردن در داخل شبکه استفاده نمود. افزون بر این موارد، توسعه‌دهندگان هم می‌توانند با ذخیره سازی ارز دیجیتال Chromia نسبت به ساخت توکن اپلیکیشن غیرمتمرکز خود اقدام نمایند.

از طرفی دیگر آنها با استفاده از ارز دیجیتال کرومیا، هزینه تأیید تراکنش و میزبانی خود را در پلتفرم کرومیا پرداخت می‌کنند. مجموع این قابلیت‌ها سبب شده تا تقاضای زیادی برای این ارز دیجیتال ایجاد شود.

این فاکتور به نوبه خود سبب شده تا ارزش بازار آن به 240 میلیون دلار برسد که حجم معاملات روزانه آن هم در محدوده 50 میلیون دلار قرار دارد. این سیاست گذاری ویژه باعث شده تا ارز دیجیتال کرومیا در طی دو سال گذشته 3500 درصد رشد داشته باشد که این در نوع خود بسیار منحصر به فرد است.

بررسی آینده ارز کرومیاChromia:

آینده کرومیا Chromia تحت تاثیر عوامل بسیار زیادی قرار داره. قیمت کرومیا CHR نیز به تحولات و اخبارهای اعلام شده وابسته است. در ضمن احساسات تزریق شده به بازار ارزهای دیجیتال هم، میتونه روی آینده کرومیا موثر باشه. همچنین از نظر تکنیکالی، رفتار گذشته و پیشینه قیمتی کرومیا Chromia میتونه شما رو در پیش بینی قیمت کرومیا کمک بکنه. برای تحلیل ارز کرومیا باید همه عواملی که گفتیم رو در نظر بگیرین ولی در مجموع میشه گفت که جریان معاملات این ارز دیجیتال به درستی پیش میره و از اوضاع خوبی برخورداره. ارزکرومیا Chromia یکی از رمز ارزهای محبوب بازاره که مورد توجه اکثر تریدرها و سرمایه گذارها قرار گرفته. درحال حاضر تقاضا برای توکن کرومیا CHR بسیار زیاد هست که میتونه قیمت کرومیا رو افزایش بده. طوری که حتی توسعه دهنده های بلاک چین ارزهای دیجیتال نیز با قیمت کرومیا کنار اومدن و ارز کرومیا Chromia رو به طور رسمی پذیرفتن.

میتونیم به روشن بودن آینده کرومیا Chromia امیدوار باشیم. برخی از استراتژی های آینده Chromia شامل موارد زیر هست که در صورت تحقق پیدا کردن، میتونن محبوبیت و قیمت کرومیا کرومیا رو افزایش بدن:

  • همکاری با استودیو های بازی سازی، استارتاپ ها و شرکت های بیشتر. -همکاری با دستگاه تولید انبوه و شتاب دهنده های قوی.
  • ادامه سازماندهی هکاتون ها در سراسر جهان برای جذب توسعه دهندگان بیشتر.
  • ارائه آموزش های آنلاین و حضوری برای تعامل با توسعه دهندگان Dapps.
  • راه اندازی برنامه های تشویقی برای تشویق ارائه دهنده های سیستم به اجرای گره در بلاک چین Chromia.

ارز دیجیتال کرومیا Chromia، بستر بلاک چین برنامه های غیر متمرکز هست که برای برطرف کردن نقص های مربوط به سیستم عامل های Dapps طراحی شده.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.