رمزارز جدید SatoshiVM (SAVM) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

رمزارز جدید SatoshiVM (SAVM) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

SatoshiVM یک راه حل غیرمتمرکز بیت کوین ZK Rollup Layer2 است که با اکوسیستم ماشین مجازی اتریوم (EVM) سازگار است و از BTC بومی به عنوان گاز استفاده می کند. SatoshiVM اکوسیستم EVM را با بیت کوین پل می کند و اکوسیستم بیت کوین را قادر می سازد دارایی ها را صادر کند و برنامه های کاربردی را توسعه دهد.

ما روشی را بهبود بخشیده ایم که می تواند اجرای صحیح توابع دلخواه را در بیت کوین تأیید کند و آن را برای اعتبارسنجی بلوک Layer2 مناسب تر می کند. سیستم تایید ساتوشی وی ام سیستمی است که می تواند از اجرای دقیق بلاک های Layer2 بر روی بیت کوین اطمینان حاصل کند. این سیستم نیازی به هیچ تغییری در خود بیت کوین ندارد. این می‌تواند تأیید کند که آیا یک سری از بلاک‌های Layer2 به درستی روی بیت‌کوین بدون هیچ تغییری در زیرساخت موجود اجرا شده‌اند یا خیر. این به بیت کوین اجازه می دهد تا به عنوان یک لایه تسویه برای لایه ۲ عمل کند و امنیت تراکنش های لایه ۲ بیت کوین را افزایش دهد.

این سیستم از ویژگی‌های Taproot استفاده می‌کند، که نمایش فرآیند اجرای مجموعه‌ای از توابع پیچیده را از طریق یک هش واحد امکان‌پذیر می‌سازد. سیستم با اجرای کامل فرآیند اثبات ZK خارج از زنجیره برای یک بلوک و تأیید اثبات روی بیت کوین از طریق Taproot، اعتبار بلاک ها را تضمین می کند. علاوه بر این، هنگامی که ماینر بلاک در Layer2 هر تراکنش اعتبارسنجی بلوک را ارسال می کند، هش داده های بلوک مربوطه و داده های اثبات را نیز به بیت کوین ارسال می کند. پس از آن، هر کسی می تواند از هش مربوطه ارسال شده به بیت کوین برای به دست آوردن داده های جامع از یک لایه DA خاص برای تأیید شخص ثالث بلوک های Layer2 استفاده کند.

خرید و فروش رمزارز SAVM در ارزفی

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.