رمزارز جدید BADMAD ROBOTS (METAL) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

رمزارز جدید BADMAD ROBOTS (METAL) به لیست مارکت ارزفی اضافه شد

BADMAD ROBOTS، اول از همه، یک تیرانداز رقابتی مبتنی بر تیم است. هدف ما توسعه بازی و اکوسیستم خود از طریق همکاری نزدیک با صنعت ورزش‌های الکترونیکی است.

تاکنون 12 تیم ورزشی الکترونیکی شناخته شده در سطح جهانی علاقه خود را برای شرکت در مسابقات ما ابراز کرده اند. ما مطمئن هستیم که ساخت یک بازی عالی بدون مشارکت فعال جامعه غیرممکن است و رضایت بازیکنان همیشه هدف اصلی ما باقی خواهد ماند.

همانطور که گفته شد، برای ما بسیار مهم است که BADMAD ROBOTS نه تنها تمام استانداردهای بالای گیم پلی رقابتی را برآورده می کند، بلکه به راحتی در دسترس و جذاب برای جامعه مستقر بازیکنان است.

به طور همزمان، دنیای بازی در حال تکامل است و ما قصد داریم بخشی از این تغییر باشیم. ما بر این باوریم که افزایش شفافیت، مالکیت دیجیتال، محتوای تولید شده توسط کاربر و توزیع ارزش منصفانه بین پلتفرم‌ها و کاربران، صنعت بازی را برای بهتر شدن تغییر خواهد داد. Web3 به ما قدرت می‌دهد تا هنجار فعلی را به چالش بکشیم که در آن تمام درآمد حاصل از بازی و تراکنش در بازی‌ها فقط به شرکت‌های بازی می‌رسد. با توجه به زمان و ارزش قابل توجهی که بازیکنان به این پلتفرم ها کمک می کنند، عادلانه است که آنها نیز غرامت عادلانه ای دریافت کنند.

خرید و فروش رمزارز Metal در ارزفی

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.