متاکید (Metacade) به انقلاب بازی های بلاک چین 2024 دامن می زند

متاکید (Metacade) به انقلاب بازی های بلاک چین 2024 دامن می زند

صنعت بازی برای تحولی پویا در سال 2024 قرار دارد و بازی‌های بلاک چین در مرکز توجه قرار می‌گیرد. متاکید (Metacade)، یکی از بازیگران پیشرو در این انقلاب، اخیراً از شراکت‌هایی رونمایی کرده است که پلتفرمی واحد را برای گیمرها، توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران شکل داده است.

این مقاله به بررسی چشم‌اندازهای هیجان‌انگیز بازی‌های بلاک‌چین در سال ۲۰۲۴، آخرین پیشرفت‌های متاکید (Metacade) می‌پردازد، و بررسی می‌کند که آیا سرمایه‌گذاری در توکن متاکید (Metacade) با علایق علاقه‌مندان به بازی و بلاک چین همسو است یا خیر.

در حالی که میلیاردها دلار سرمایه گذاری شده است، سیو به سال 2024 خوش بین است، سالی که برای پذیرش انبوه، به ویژه در آسیا آماده است. او خاطرنشان می‌کند که ورود شرکت‌های بازی‌سازی سه‌گانه مانند یوبی‌سافت، زینگا و اسکوئر انیکس به بازی‌های بلاک چین، نشان‌دهنده تداوم اعتماد صنعت است.

متاکید (Metacade)

متاکید (Metacade) یکی از بهترین پلتفرم‌های گیمینگ کریپتوکارنسی محسوب می‌شود. این بازی آرکید، بهترین ویژگی‌های گیم فای را با جدیدترین فناوری متاورس ترکیب کرده است. در متاکید (Metacade)، برای اجرای بازی نیازی به پرداخت هزینه ندارید و می‌توانید با اجرای این بازی، ارز دیجیتال به دست آورید.

در این پلتفرم، دائماً بازی‌های جدیدی اضافه می‌شوند؛ حتی خود شما هم می‌توانید با استفاده از مدل create-to-earn (ساختن بازی برای کسب درآمد) این پلتفرم، درآمدزایی داشته باشید و هر چقدر افراد بیشتری بازی شما را اجرا کنند، درآمد بیشتری خواهید داشت. همچنین در صورت داشتن توکن‌های متاکید (Metacade)، می‌توانید در تورنمت‌های رقابتی و قرعه‌کشی‌ها شرکت کرده و برنده جوایز اختصاصی شوید.

همه این قابلیت‌ها، در یک متاورس اجتماع محور ارایه می‌شوند که خیلی از ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی را دارد. همچنین، می‌توانید با افرادی که طرز فکرشان شبیه به خود شما است، گروه تشکیل دهید. در آینده، امکان خرید زمین‌های مجازی را هم در این دنیای مجازی خواهید داشت. این قابلیت‌ها می‌توانند باعث افزایش بهای توکن متاکید (Metacade) به عنوان یکی از بهترین توکن های متاورس در بازی‌ها و ثبت رکوردهای جدید برای این توکن متاورسی شوند.

متاکید (Metacade) هدف آن افزایش، پاداش دادن، و اتصال توسعه دهندگان و بازیکنان، ارائه یک مزیت غیرمنصفانه از طریق ابتکارات و آزمایش های انجمن plug-and-play، دسترسی زودهنگام، همکاری با توسعه دهنده، پاداش های مالی، کنسرت ها، تمجیدها، و یک اکوسیستم پر رونق، همه در یک پلت فرم بدون درز و لذت بخش

هدف آن تبدیل شدن به پلتفرم برتر بازی است که توسعه دهندگان و بازیکنان را توانمند می کند و فرصت های بی نظیری برای رشد و همکاری فراهم می کند.

مشارکت های استراتژیک متاکید (Metacade) و ادغام بازی ها

همکاری اخیر متاکید با Blockchain Game Alliance در 5 ژانویه گامی مهم به سمت یک پلتفرم یکپارچه برای گیمرها، توسعه دهندگان و سرمایه گذاران است. این مشارکت با ماموریت متاکید (Metacade) برای ایجاد یک اکوسیستم بازی متنوع همسو است.

علاوه بر این، هجوم متاکید (Metacade) به بازی چند نفره بی‌درنگ Space Mavericks، ترکیبی منحصر به فرد از گیم‌پلی کلاسیک به سبک توپخانه و عناصر MOBA را به ارمغان می‌آورد و پیشنهادات بازی پلتفرم را غنی می‌کند.

یک روز قبل از آن، در 4 ژانویه، متاکید (Metacade) همکاری خود را با BandZaiGame اعلام کرد و یک بازی کاملا غیر متمرکز بازی و کسب درآمد را معرفی کرد. این همکاری بر ادغام کارت‌های NFT (کارت‌های Zaï) در گیم‌پلی تاکید دارد، جایی که کاربران می‌توانند سطح بالاتری داشته باشند و BZAI دلار کسب کنند.

تعهد متاکید (Metacade) به آوردن تجربیات بازی های نوآورانه و غیرمتمرکز به پلتفرم خود در این مشارکت های استراتژیک مشهود است.

ارزیابی متاکید (Metacade) به عنوان یک سرمایه گذاری

توکن متاکید (Metacade)، در شبکه اتریوم عمل می کند و از استاندارد ERC-20 پیروی می کند. با مجموع عرضه 2 میلیارد توکن، این پلتفرم مکانیزم سوزاندن را برای ایجاد یک اقتصاد توکن کاهش‌دهنده در خود دارد.

با نگاهی به نقشه راه متاکید (Metacade) برای سال 2024، این شرکت در نظر دارد به‌روزرسانی‌های قابل توجهی را برای پلتفرم اصلی خود انجام دهد، از جمله راه‌اندازی پلتفرم جدید متاکید (Metacade)، استقرار چت، پیام‌رسانی و اعلان‌ها روی پلتفرم، و کاوش در واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی. VR) بازی ها. پیاده‌سازی مکانیزم خرید و رایت، استخرهای سهامداری زنده، و تعامل مداوم از طریق مسابقات و رویدادهای هفتگی، سودمندی و جذابیت توکن $MCADE را افزایش می‌دهد.

مشارکت های استراتژیک متاکید، تعهد به نوآوری و نقشه راه روشن برای سال 2024، آن را به عنوان یک بازیگر مهم در چشم انداز در حال تحول بازی های بلاک چین معرفی می کند.

سرمایه گذارانی که به دنبال مشارکت در تقاطع بازی و بلاک چین هستند، ممکن است متاکید (Metacade) را به عنوان افزودنی قانع کننده به سبدهای متاورس کوین خود بیابند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.