رشد بی سابقه‎ آدرس‌های فعال سولانا (SOL)

رشد بی سابقه‎ آدرس‌های فعال سولانا (SOL)

سولانا (SOL) در روزهای اخیر توجه گسترده‌ای را به خود جلب کرده است و افزایش سریع قیمت آن موجی از هیجان را ایجاد و رکوردهایی را برای آدرس‌های جدید و فعال ماهانه ثبت کرده است.

شبکه‌ی سولانا (SOL) در حال حاضر رکوردهایی را برای آدرس‌های جدید و فعال ماهانه ثبت کرده است. تعداد آدرس‌های فعال شبکه سولانا حدود 50 درصد نسبت به نوامبر افزایش یافته و به بیش از 15.6 میلیون رسیده است.

یکی از معیارهایی که هنوز رکوردی را ثبت نکرده، تراکنش‌های بدون رأی سولانا است که هنوز از ارقام نوامبر خود پایین‌تر است. در شبکه‌ی سولانا، تراکنش‌هایی که در ارسال پول یا راه اندازی قراردادهای هوشمنداستفاده می‌شوند، برای اعتبارسنجی شبکه نیز استفاده می‌شود. این امر تراکنش‌های بدون رأی را به معیاری مهم برای فعالیت کاربر واقعی تبدیل می‌کند.

افزایش آدرس‌های جدید و فعال ماهانه شبکه سولانا (SOL) در بحبوحه رشد قیمتی توکن سولانا (SOL)

  • پس از افزایش

توکن سولانا (SOL) نسبت به ماه گذشته، اکنون تعداد آدرس‌های جدید و فعال ماهانه در شبکه سولانا (SOL) به سطوح جدیدی رسیده‌است.

بنیاد سولانا (SOL) با عملکرد خوب خود تمامی نگاه‌ها را به خود خیره کرده‌است.

افزایش سریع قیمت سولانا (SOL) موج‌ هیاهویی پیرامون این ارز دیجیتال ایجاد کرده‌است. تلفن‌های هوشمند سولانا (SOL) که به قیمت پنج هزار دلار در eBay فروخته می‌شوند و ایردراپ موفق میم کوین BONK، باعث شده‌است طرفداران سولانا (SOL) بتوانند بعد از گذشت یک سال از سقوط صرافی FTX، عبور از 100 دلار را جشن بگیرند. باید اشاره داشت صرافی FTX به دلیل سرمایه‌گذاری گسترده در سولانا (SOL) با ورشکستگی خود قیمت این ارز دیجیتال را به زیر ده دلار کشاند.

علیرغم اینکه هنوز یک هفته به پایان ماه دسامبر باقی مانده‌است آدرس‌های جدید و فعال ماهانه به رکوردهای جدیدی رسیده‌است. تعداد آدرس‌های فعال شبکه سولانا (SOL) حدود 50 درصد نسبت به نوامبر افزایش‌یافته و به بیش از 15.6 میلیون رسیده‌است. این رقم نسبت به رکورد قبلی 15.2 میلیون آدرس در ماه ژانویه نیز رشد یافته‌است. طبق آمار جدید رکورد ۶.۸ میلیون آدرس در ماه دسامبر ثبت شده‌است، در حالی که رکورد قبلی ۶.۶ میلیون در ماه می ۲۰۲۳ بود.

یکی از معیارهایی که هنوز رکوردی را در شبکه ثبت‌نکرده تراکنش‌های بدون رای هستند که هنوز کمتر از تعداد ماه نوامبر می‌باشند. در شبکه سولانا (SOL)، از همان تراکنش‌هایی که پول می‌فرستند یا قراردادهای هوشمند را راه‌اندازی می‌کنند، برای اعتبارسنجی شبکه نیز استفاده می‌شود. از این رو تراکنش‌های بدون رأی، معیاری مهم برای فعالیت کاربران واقعی است.

سولانا (SOL) در تعداد آدرس های فعال روزانه از اتریوم پیشی گرفت

سولانا (SOL) از لحاظ فعالیت های درون شبکه ای بهبود قابل توجهی داشته است. پلتفرم تحلیلی Step Data Insights با استناد به داده های Artemis در پلتفرم ایکس نوشت که آدرس های فعال روزانه این شبکه از اتریوم پیشی گرفته اند. این پیشرفت در حالی رخ داده که قیمت توکن سولانا (SOL) در چند ماه گذشته چندین سطوح مقاومت را شکسته و به اوج جدیدی در سال ۲۰۲۳ رسیده است.

آدرس های های فعال روزانه سولانا (SOL) بیشتر از اتریوم

براساس گزارش پلتفرم تحلیلی Step Data Insights، آدرس های فعال روزانه سولانا (SOL) در حال حاضر در حدود ۴۰۰۰۰۰ هستند که از تعداد آدرس های فعال روزانه اتریوم پیشی گرفته اند. این افزایش فعالیت نشان می دهد که سولانا در حال جذب کاربران بیشتر و رشد پایگاه کاربر خود بوده و افراد زیادی مشتاق کشف اکوسیستم های آن (از جمله NFTها، دیفای و سایر پروتکل ها) هستند.

سولانا (SOL) همچنین از لحاظ تعداد تراکنش های روزانه از اتریوم پیش افتاده است. اگرچه اتریوم در ارزش کل دارایی های قفل شده (TVL) پیشتاز است، کارمزد پایین و محیط مقیاس پذیر سولانا می تواند توضیح دهد که چرا کاربران این شبکه را انتخاب می کنند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.