بوترین نقشه راه به روز شده ای را برای سال 2024 به اشتراک گذاشت

بوترین نقشه راه به روز شده ای را برای سال 2024 به اشتراک گذاشت

بوترین نقشه راه به روز شده ای را برای سال 2024 به اشتراک گذاشت که نویدبخش پیشرفت های قابل توجهی در اکوسیستم اتریوم است. نقشه راه به روز شده ویتالیک بوترین شامل پیشرفت ها و اقدامات قابل توجهی برای مبارزه با تمرکز اقتصادی است.

اتریوم به زودی فرا خواهد رسید

اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، همیشه یک نقطه کانونی در بازار کریپتو بوده است. این ارز از یک ارز دیجیتال به اکوسیستمی برای کاربردهای غیرمتمرکز تبدیل شده است. این طبیعت دوگانه عامل مهمی در جذابیت ماندگار آن بوده است.

به گفته رائول پال، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Real Vision، مسیر قیمت اتریوم در حال افزایش قابل توجهی است. این پیش بینی فقط یک شات در تاریکی نیست، زیرا بر اساس شاخص نقدینگی است، ابزاری که تحلیلگران برای سنجش حرکت قیمت آتی دارایی ها از آن استفاده می کنند.

اگرچه پال هشدار داد که این پیش‌بینی‌ها کاملاً مشخص نیستند، اما نشان‌دهنده احساسات صعودی قوی برای اتریوم هستند.

پال همچنین به تأثیر ETF ها (صندوق های قابل معامله در بورس) بر عملکرد اتریوم اشاره کرد. او معتقد است که راه اندازی یک ETF بیت کوین می تواند راه را برای یک ETF اتریوم هموار کند که به نوبه خود اکوسیستم اتریوم را تقویت می کند.

اتریوم فقط کاری را که قرار است انجام دهد انجام می دهد، اما شگفتی بزرگی را برای ما به ارمغان نمی آورد. من فکر می‌کنم این شگفتی زمانی رخ می‌دهد که ETF در بیت‌کوین منتشر می‌شود و مردم روی ETF اتریوم تمرکز می‌کنند. پال افزود: این اکوسیستم ETH را زنده خواهد کرد.

ETF (صندوق تبادل‌ناشدنی) اتریوم یک صندوق سرمایه‌گذاری است که به صورت ناشتاباه به اتریوم (Ethereum) مرتبط شده است. اتریوم یک پلتفرم بلاکچین است که امکان اجرای قراردادهای هوشمند را فراهم می‌کند و از ارز دیجیتال با نام Ether استفاده می‌کند.

ETF اتریوم، به عنوان یک صندوق سرمایه‌گذاری، به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به خرید و نگهداری مستقیم اتریوم، از حرکت قیمت این ارز دیجیتال بهره‌برداری کنند. سرمایه‌گذاران می‌توانند واحدهای ETF را خریداری کنند و در این صورت سود و زیان صندوق با قیمت اتریوم متناسب خواهد بود.

به عنوان مثال، اگر قیمت اتریوم در بازار افزایش یابد، ارزش واحدهای ETF اتریوم نیز افزایش خواهد یافت. و برعکس، در صورت کاهش قیمت اتریوم، ارزش واحدهای ETF نیز کاهش خواهد یافت.

ETF اتریوم می‌تواند برای سرمایه‌گذارانی که علاقه‌مند به شرکت‌کردن در بازار اتریوم هستند اما نمی‌خواهند با مشکلات مربوط به خرید و نگهداری مستقیم اتریوم روبرو شوند، یک راه دسترسی آسان‌تر فراهم کند.

نقشه راه جدید، افق های جدید

پیش بینی های پال با چشم انداز ویتالیک بوترین برای سال 2024 مطابقت دارد. بنیانگذار اتریوم نقشه راه به روز شده ای را به اشتراک گذاشت که تعهد به بهبود مستمر و نوآوری را نشان می دهد.

یکی از به‌روزرسانی‌های کلیدی شامل اجرای Sing Slot Finality (SSF) در بهبود پس از ادغام اثبات سهام (PoS) است. انتظار می رود SSF بسیاری از ایرادات فعلی اتریوم در طراحی PoS را برطرف کند و منجر به تراکنش های سریع تر و ایمن تر شود.

بوترین تاکید کرد: «به وضوح مشخص شده است که SSF ساده ترین راه برای رفع بسیاری از نقاط ضعف فعلی طراحی Ethereum PoS است.

توسعه دهندگان همچنین در زمینه های دیگر، مانند Surge، از جمله EIP-4844 و پیشرفت های جمع آوری شده، پیشرفت قابل توجهی داشته اند. این پیشرفت‌ها مقیاس‌پذیری و کارایی اتریوم را افزایش می‌دهند که برای موفقیت بلندمدت آن بسیار مهم است.

نقشه راه بوترین همچنین به چالش های تمرکز اقتصادی در PoS از طریق ابتکاراتی مانند Scourge می پردازد. این طراحی مجدد بر مبارزه با حداکثر ارزش قابل استخراج (MEV) و مسائل مربوط به ادغام سهام، که برای حفظ یکپارچگی و عدم تمرکز شبکه حیاتی هستند، تمرکز دارد.

با این حال، همه تحولات ساده نبوده است. توسعه دهندگان به دلیل ضعف های رمزنگاری در ساختارهای موجود با چالش های توابع تاخیر قابل تأیید (VDF) مواجه شدند. علیرغم این مشکلات، تیم همچنان به تحقیق و بهبود این عملکردها متعهد است و بر تعهد آنها به دوام طولانی مدت پروژه تأکید می کند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.