پروژه های معاملات ارز دیجیتال هوش مصنوعی

پروژه های معاملات ارز دیجیتال هوش مصنوعی

سال 2023 به عنوان سالی که هوش مصنوعی به جریان اصلی تبدیل شد، کاهش خواهد یافت. چه در لینکدین باشد چه نوار محلی شما، در Q1، احساس می‌کردید که هرگز بیش از دو متر از مکالمه درباره ChatGPT فاصله ندارید.

با این حال، این امر از هیچ جا بیرون نیامده است. بسیاری از صنایع در دهه گذشته بیش از پیش از هوش مصنوعی استقبال کرده اند. چت بات ها و خدمات مشتری اکنون جدایی ناپذیر هستند. مانند بخش آموزش و نرم افزارهای تشخیص سرقت ادبی. الگوریتم‌های پیشرفته و نگهداری پیش‌بینی‌کننده به به حداقل رساندن خرابی تجهیزات و کیفیت پایین محصول کمک می‌کنند. و نرم افزار منابع انسانی اکنون از هوش مصنوعی برای بررسی رزومه ها استفاده می کند.

هوش مصنوعی فناوری جدید جذاب در شهر بود و هنوز هم هست. و این به قیمت هزینه کریپتو تمام شده است. سرمایه گذاری منحرف شد. و بازار کریپتوهای هوش مصنوعی تا شروع سه ماهه دوم 730 میلیون دلار ضرر کرده بود. حتی ایلان هم بر همین اساس ترول می کرد. اما همانطور که در زیر متوجه خواهید شد، این وصله خشن فرضی برای رمزنگاری هوش مصنوعی الف) موقت و ب) نامربوط است. زیرا ایده های خوب زیادی وجود دارد که نمی توان آن ها را کنار گذاشت. از پروژه های رمزنگاری چشمگیر هوش مصنوعی گرفته تا سکه های رمزنگاری هوش مصنوعی امیدوارکننده.

به علاوه، هر دلیلی وجود دارد که انتظار داشته باشیم این حرکات بازار مشابه هر چیز دیگری در فضای کریپتو باشد. بسیاری از چیزهایی که پایین می آیند تقریباً به ناچار به بالا برمی گردند. همانطور که در زیر خواهیم دید، محرک مهم این امر صرفاً در اختیار گذاشتن زمان کافی به سرمایه گذاران برای قدردانی از سودمندی واقعی پروژه های خاص است. و از آنجایی که مردم در حال حاضر از موارد استفاده از رمزنگاری هوش مصنوعی - یعنی از طریق پروژه‌های ذکر شده در زیر - استفاده می‌کنند - به نظر می‌رسد که این بازگشت ارز دیجیتال صنعت رمزنگاری هوش مصنوعی را تحت تأثیر قرار دهد.

پروژه های رمزنگاری هوش مصنوعی مانند این به جایی نمی رسند اگر همه پروژه‌های رمزنگاری هوش مصنوعی فقط نمونه‌های تنبل و بی‌شرمانه‌ای از پریدن از روی یک واگن بودند، ممکن است دلیلی برای نگرانی داشته باشیم. بدون شک چنین نمونه هایی وجود دارد. اما بیش از اندازه کافی پروژه های هوش مصنوعی کریپتو وجود دارد که سودمندی واقعی را نوید می دهد. و با پیشرفت هوش مصنوعی، به طور همزمان پتانسیل این پروژه ها را افزایش می دهد. موفقیت هوش مصنوعی = موفقیت رمزنگاری هوش مصنوعی.

پروژه های معاملات ارز دیجیتال هوش مصنوعی این قابل انتظار بود. معاملات با فرکانس بالا برای سال ها یکی از ویژگی های مالی سنتی بوده است. بنابراین با ظهور هوش مصنوعی، این پیشرفت اضافی در قابلیت‌های تجارت انسان بی‌معنا است.

چندین نمونه از پروژه های تجارت هوش مصنوعی وجود دارد که همچنان به رشد خود ادامه می دهند و روند رو به کاهش رمزنگاری هوش مصنوعی را به چالش می کشند. Altrady ادعا می کند که "قوی ترین پلتفرم تجارت رمزنگاری جهان" است. این امکان معامله در چندین صرافی را ارائه می دهد و با ربات های پیشرفته خود می توانید هم کیفیت و هم کمیت معاملات خود را بهبود ببخشید. کریل همین اجازه را می دهد. با این حال، بازاری را نیز ارائه می دهد که در آن کاربران می توانند ربات هایی را که توسط سایر کاربران ارسال شده اند اجاره کنند. این می تواند مکانی عالی برای شروع هر تازه واردی باشد. 3Commas پلتفرم دیگری است که می تواند برای مبتدیان جذاب باشد. دارای ربات هایی است که برای بازارهای گاو نر، خرس و بازارهای جانبی طراحی شده اند. بسیاری از این پلتفرم ها توکن های مخصوص به خود را نیز دارند.

سپس، در کنار این پلتفرم‌ها، پلتفرم‌های بینش هوش مصنوعی قرار دارند. ابزارهایی مانند CoinScreener کاربران را قادر می سازد تا با ارائه بینش های پیشرفته و سیگنال های تجاری، تصمیمات بهتری بگیرند. و دوباره، مانند پلتفرم‌های معاملاتی، بسیاری از این پلتفرم‌های بینش ICO خود را انجام می‌دهند.

SingularityNET

این پروژه یک هدف سنگین به خود داده است. به قول آنها:

"ماموریت اصلی ما توسعه هوش عمومی مصنوعی (AGI) برای یک تکینگی فناوری سودمند است."

برای کسانی که به یک جمع بندی/توضیح سریع نیاز دارند، AGI نوعی هوش فرضی و چندوجهی است که بیشتر یا برابر با مغز انسان خواهد بود. و این تکینگی تکنولوژیک اصطلاحی است برای نقطه ای که در آن هوش مصنوعی یا به خودآگاهی می رسد یا آنقدر پیشرفته می شود که نمی توانیم آن را کنترل کنیم. اگرچه ممکن است ترسناک به نظر برسد، به خاطر داشته باشید که از آنجایی که هدف آنها سودمند بودن این تکینگی است، SingularityNET در حال مبارزه خوب است، تلاش برای اطمینان از اینکه انقلاب ربات (احتمالاً اجتناب ناپذیر) یک کمک است، نه یک مانع.

حمایت از این هدف، برنامه Singularity برای جوجه کشی پروژه های امیدوارکننده هوش مصنوعی است. اینها در طیف وسیعی از صنایع مانند رباتیک، بیوتکنولوژی، دیفای، هوش مصنوعی سطح سازمانی و غیره پخش شده اند.

تکمیل این جاه طلبی های جسورانه تلاش دیگری است: بازار غیرمتمرکز هوش مصنوعی آن. در اینجا، SingularityNET قصد دارد هوش مصنوعی را در میان مردم قرار دهد - یا بهتر بگوییم، هر توسعه‌دهنده‌ای که می‌خواهد بیشتر به سمت هوش مصنوعی برود. بیش از 80 ابزار هوش مصنوعی در بازار وجود دارد که توسط طیف وسیعی از توسعه دهندگان ارائه شده است و اکثر ابزارها قابلیت های نمایشی را ارائه می دهند. این ابزارها از سرگرم کننده و ساده تا پیچیده تر و مفیدتر هستند. آنها عبارتند از:

تشخیص احساسات گفتار: این یک فایل WAV از هر صدای گفتاری انگلیسی را با دامنه احساسی آن برچسب گذاری می کند. یک ارزیابی آگاهانه از ریسک: "ارزیابی گرافیکی و کمی پیش بینی های احتمالی". سرویس Minecrafting: یک برنامه ساده که هر تصویری را به تصویری به سبک Minecraft تبدیل می کند. تامین انرژی SingularityNET توکن ابزار AGIX است. این به عنوان یک روش پرداخت برای هر تراکنش در بازار و به عنوان ابزاری برای سهامداری و حاکمیت در جامعه AGIX عمل می کند.

SingularityNet از همان ابتدا قهرمان هوش مصنوعی و رمزنگاری بوده است، زیرا مدتها قبل از اینکه کسی نام ChatGPT را بشنود، وجود داشته است. این به عنوان یک یادآوری عمل می کند که هوش مصنوعی می تواند از بلاک چین و رمزنگاری بهره ببرد، درست به همان اندازه که کریپتو از هوش مصنوعی بهره می برد. و وقتی این دو صنعت را با هم ترکیب کنیم، همه، از سرمایه گذاران گرفته تا بشریت، می توانند سود ببرند.

Fetch.ai

پلتفرم Fetch.ai به شما امکان می دهد از عوامل هوش مصنوعی استفاده کنید. اینها هوش مصنوعی هستند که می توانند به طور مستقل از طرف کسب و کار شما برای انجام طیف وسیعی از وظایف عمل کنند. این موارد شامل پیشنهاد قیمت برای دارایی‌ها و کالاها، جستجو و رزرو پروازهای خطوط هوایی، بهینه‌سازی منابع در سیستم‌های بزرگ مانند، مثلاً، شهر هوشمند، و موارد دیگر است. عوامل هوش مصنوعی اساساً تقویت کننده های کارایی چند منظوره هستند که می توانند به عنوان اعضای تیم دیجیتالی اضافی عمل کنند.

از آنجایی که آنها از یادگیری ماشینی استفاده می کنند، می توانند رفتار خود را در طول زمان تغییر دهند و به طور مداوم کارایی خود را افزایش دهند. ادغام این عوامل آسان است. به گفته Fetch، می‌توانید "API خود را در عرض چند دقیقه در یک نماینده Fetch.ai بپیچید، بدون اینکه برنامه تجاری اصلی خود را تغییر دهید."

نشانه اصلی Fetch.ai FET است. نه تنها به کاربران این امکان را می دهد که عوامل خود را به کار ببندند، بلکه به عنوان یک نشانه حکومتی و سهام نیز عمل می کند. در اینجا یک تفکیک کامل از ابزارهای کاربردی FET ارائه شده است.

پرداخت: FET ارزی است که کاربران باید برای استفاده از خدمات پلت فرم پرداخت کنند. مانند دسترسی به داده ها، اجرای قراردادهای هوشمند و البته ایجاد عامل. Staking: با قفل کردن FET، کاربران می توانند به امنیت شبکه کمک کنند و پاداش دریافت کنند. شرط بندی همچنین آنها را قادر می سازد به ویژگی های بیشتری مانند یادگیری جمعی دسترسی داشته باشند. حاکمیت: با برگزاری FET، کاربران می توانند در مورد نحوه اجرا و توسعه پلتفرم نظر داشته باشند. آنها می توانند در مورد پیشنهادات و تصمیمات مختلفی که بر آینده پروژه تأثیر می گذارد رأی دهند. مشوق ها: FET پاداشی است که کاربران و توسعه دهندگان می توانند برای مشارکت در رشد و نوآوری پلت فرم دریافت کنند. به عنوان مثال، کاربران می توانند با ارائه داده یا نقدینگی به پلتفرم FET دریافت کنند، در حالی که توسعه دهندگان می توانند با ایجاد برنامه ها یا خدمات برای پلتفرم، FET دریافت کنند. با نگاهی به تمام این فناوری جدید هوش مصنوعی، قابل قبول است که ما از آینده ای دور نیستیم که در آن ابزار هوش مصنوعی تقریباً برای هر نیاز انسانی وجود دارد. و با آن، یک ارز دیجیتال مربوطه. این بدان معناست که موج فزاینده فناوری باید همه قایق ها را بالا ببرد، هوش مصنوعی را حتی بیشتر تقویت کند، و باعث ظهور دوباره رمزنگاری هوش مصنوعی شود. به‌علاوه، ما حتی با میم کوین‌ها شروع نکرده‌ایم – بعداً در مورد آن‌ها بیشتر…

با این حال، ما نمی توانیم این واقعیت را نادیده بگیریم که بازار رمزنگاری هوش مصنوعی در رنج بوده است. فعلا حداقل… همانطور که می بینیم، ژانویه ماه خوبی برای رمزنگاری هوش مصنوعی بود. اما هیاهو چیزی جز پایدار بود.

هر چند این قابل انتظار است. خلق و خوی پیرامون کریپتو می تواند به خصوص بی ثبات باشد. سکه های رمزنگاری هوش مصنوعی نباید متفاوت باشند. بیشتر به این نکته، فناوری‌های موفق بی‌شماری در راه رسیدن به قله به سرنوشت مشابهی دچار شده‌اند. همانطور که توسط چرخه تبلیغات همیشه مرتبط گارتنر منعکس شده است.

این را با این واقعیت همراه کنید که ما هنوز در میانه بازار نزولی ارزهای دیجیتال هستیم و اعتقاد به پروژه‌های رمزنگاری هوش مصنوعی و فناوری جدید هوش مصنوعی نباید زیر سوال رود. دلایل زیادی وجود دارد که باور کنیم جدول ها در شرف تغییر هستند و ما را محکم به سمت بازار صعودی در آینده ای نه چندان دور سوق می دهد.

چرا روند صعودی رمزنگاری هوش مصنوعی آتی شامل شیدایی میم کوین خواهد بود

سکه های میم در بیش از یک بار پانزده دقیقه شهرت خود را داشته اند. ما ایلان را داشتیم که دوج را به ماه می‌فرستد، و شیدایی در سال ۲۰۲۳ بسیاری از سرمایه‌گذاران را خوشحال کرد. بله، سکه‌های میم در حال حاضر دقیقاً پمپاژ نمی‌شوند. اما ما می‌توانیم مطمئن باشیم که یک بولدوشن سکه‌های میم هوش مصنوعی نزدیک است. در اینجا دلیل آن است. هر کس فکر می کند که سکه های میم مرده است، گمراه شده است. Doge، Shiba Inu، و غیره، هنوز در سایت هایی مانند CoinMarketCap جلوی خانه هستند. و در حالی که دنیای مالی سنتی این سکه ها را رد می کند، یک جامعه وفادار و متعهد به حیات خود ادامه می دهد. جامعه ای که در واقع فرهنگ اینترنتی را درک می کند و از لذتی که این سکه ها به ارمغان می آورد قدردانی می کند. همچنین ایلان ماسک را نمی توان نادیده گرفت. او به پمپاژ دوج ادامه می دهد. که به نوبه خود بر قیمت‌های دیگر میم سکه تأثیر می‌گذارد. و برای یک سرمایه گذار معمولی، او صدایی بسیار قابل ارتباط تر از هر یک از مخالفان دنیای TradFi است. ثالثاً، میم کوین ها سرمایه گذاری نهایی سوداگرانه هستند. آنها به لطف نوسانات قیمت دیوانه وارشان میلیونر ایجاد کرده اند. بنابراین برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی که احساس می‌کنند کمی دیر وارد بیت‌کوین شده‌اند، همیشه جذاب به نظر می‌رسند.

در مورد سکه های میم هوش مصنوعی

این مهمانی است که تازه شروع شده است. در مورد آن فکر کنید. همه چیز سر جای خودش است. در قطار هوش مصنوعی با بخار کامل است. همانطور که بحث شد، دلایل زیادی برای این باور وجود دارد که روند صعودی بعدی ارز دیجیتال در افق است. و مهمتر از همه، برخی از پروژه‌های هوش مصنوعی سکه‌های میم در حال حاضر در حال رشد هستند. چه حیوان خانگی مجازی Shibot AI باشد، چه توکن ARBDOGE، میم سکه های هوش مصنوعی پتانسیل های دست نخورده، سرگرم کننده و مهمتر از همه، دستاوردها را ارائه می دهند. میم کوین ها همچنان در حال جلب توجه سرمایه گذاران هستند. یکی از مواردی که اخیراً وارد شده است، یک سرگرمی خاص است که چشم سرمایه گذاران فهیم کریپتو را به خود جلب کرده است. ارسال شده از سال 2077 Memeinator ترکیبی از نام تجاری فیلم های اکشن دهه 90 با فروش قاتل است. تمام سکه های میم ضعیف را نابود کنید. Memeinator در حال جنگی متمرکز بر لیزر علیه لژیون‌های سکه‌های میم بی‌ارزش است که می‌بیند فضایی را در کیف‌های مردم اشغال می‌کنند. در حال حاضر یک جامعه پر جنب و جوش با بیش از 20 هزار دنبال کننده توییتر دارد و در حال برنامه ریزی برای رسیدن به ارزش بازار یک میلیارد دلاری است. مهم‌تر از همه، این است که برنامه‌هایی برای یک بازی مبتنی بر هوش مصنوعی دارد: Meme Warfare. با بازی به عنوان Memeinator، در یک زمین بایر مجازی قدم خواهید زد و سکه های میم ضعیف را از بین خواهید برد. با کمک هوش مصنوعی، سکه های ارائه شده در بازی انعکاسی در زمان واقعی از عملکرد آنها در بازار خواهند بود. اگر پپه عملکرد ضعیفی داشته باشد، کاملاً در تیررس Memeinator قرار خواهد گرفت.

افکار نهایی

هوش مصنوعی و کریپتو خیلی امیدوارکننده هستند که نمی‌توان آن را پایین نگه داشت. و سکه‌های میم بسیار هیجان‌انگیز هستند و نادیده گرفته می‌شوند. خیلی سخت است که بگوییم چند ماه آینده چگونه در کریپتوسفر رخ خواهد داد. اما وقتی نوبت به سرمایه‌گذاری می‌رسد، شرط‌بندی روی فناوری‌های باکیفیت و جوامع متعهد و متعهد اغلب یک تاکتیک قوی بوده است.

اگر در این بازی هستید تا به سودهای نمایی برسید، پس فضای سکه میم هوش مصنوعی قطعا ارزش توجه دارد. با توجه به اینکه پروژه‌هایی مانند Memeinator در آستانه آغاز به کار هستند، اکنون زمان آن است که از فرصت دومی که پول TradFi نمی‌بیند استفاده کنید.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.