معرفی TokenFi، پروژه جدید فلوکی اینو

معرفی TokenFi، پروژه جدید فلوکی اینو

TokenFi جدیدترین پروژه افزوده شده به اکوسیستم فلوکی است. این توکن چند زنجیره ای که در زنجیره هوشمند اتریوم و بایننس در دسترس می باشد

از زمان راه اندازی آن در یونی سواپ و پنکیک سواپ توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است.

در 24 اکتبر، زمانی که جامعه فلوکی پیشنهادی را برای معرفی توکن جدیدی که برای پاداش دادن به فعالیت‌های سهام طراحی شده بود، تصویب کرد، یک تحول اساسی ظاهر شد. 98.51 درصد از جامعه این حرکت استراتژیک را تأیید کردند و آن را با تقاضای خود برای ویژگی های افزایش یافته سهام و چارچوبی به نام “Project TL” همسو کردند.

پروژه TokenFi چیست؟

TokenFi به عنوان یک پلتفرم برای توانمند سازی کاربران برای راه‌ اندازی بدون دردسر ارزهای دیجیتال خود بدون تخصص کدنویسی رونمایی شده است. با وعده جمع‌ آوری بی‌وقفه از جامعه Floki و پتانسیل ارتباط با صرافی‌ ها و سازندگان بازار برای افزایش نقدینگی، TokenFi یک جهش رو به جلو برای اکوسیستم فلوکی است.

تیم توسعه‌دهنده میم کوین محبوب فلوکی، روز گذشته با انتشار توییتی از توکن‌فای (TokenFi)، پلتفرم توکنیزه‌‌سازی این پروژه و توکن بومی آن با نماد اختصاری TokenFi، رونمایی کرد. تیم فلوکی اعلام کرده که این محصولات جدید را با هدف سرمایه‌گذاری در صنعت چند تریلیون دلاری توکنیزه‌سازی راه‌اندازی کرده است. به گفته تیم فلوکی، پیش‌بینی می‌شود که ارزش صنعت توکنیزه‌سازی تا سال ۲۰۳۰ به ۱۶ تریلیون دلار افزایش یابد. در همین راستا، فلوکی قصد دارد با توکن‌فای و توکن TokenFi آن، فرآیند رمزنگاری دارایی‌ها را ساده‌تر کرده و در نهایت، به اصلی‌ترین پلتفرم توکنیزه‌سازی در جهان تبدیل شود.

بر اساس بیانیه فلوکی، در تاریخ ۲۷ اکتبر از وبسایت پلتفرم توکن‌فای رونمایی خواهد شد. در مورد جزییات رمزارز TOKEN هم می‌توان به عرضه کل ۱۰ میلیارد واحدی آن اشاره کرد که قرار است به صورت مساوی در شبکه‌ هوشمند بایننس (BSC) و بلاکچین اتریوم تقسیم شود. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، یک عرضه اولیه ۱۰ درصدی از این توکن نیز به استخرهای نقدینگی یونی سواپ و پنکیک سواپ اضافه خواهد شد تا نقدینگی عمومی تامین شود. معامله TokenFi در این دو صرافی از امروز، ۲۷ اکتبر آغاز می‌شود. علاوه بر این، استیک‌کنندگان FLOKI حدود ۵۶ درصد از عرضه این توکن جدید را در یک دوره ۴ ساله به دست خواهند آورد.

نحوه عملکرد TokenFi

  • توزیع توکن توکنومیک TokenFi حول انتشار 10 میلیارد توکن TOKEN می چرخد که از نظر استراتژیک به 5 میلیارد هر کدام در اتریوم و زنجیره BNB تقسیم می شود. برای تسهیل معاملات اولیه در یونی سواپ و پنکیک سواپ 10٪ از کل عرضه موجود است.

با توزیع برابر 5 درصد از عرضه همراه با LP در BSC و Ethereum، سقف بازار اولیه در گردش برای هر دو زنجیره 25000 دلار تعیین شده است که در یک دوره انتشار تدریجی چهار ساله، ارزش بازار ترکیبی اولیه در گردش 50000 دلار و ارزش بازار کاملاً رقیق شده اولیه 500000 دلار به اوج می رسد.

  • مقابله با Sniper Sniping عملی است که به صورت خودکار در یک مزایده در چند ثانیه آخر قبل از پایان آن پیشنهاد می شود. Sniper Bots به محض اینکه در یک صرافی غیر متمرکز فهرست شدند، توکن های جدید را ردیابی و خریداری می کنند.

رویکرد این تیم برای محدود کردن چنین فعالیت هایی شامل اجرای یک سقف 100 میلیونی روی کیف پول‌های فردی در طول ساعت معاملات اولیه است. در تکمیل این اقدام، مالیات 20 درصدی برای خرید و فروش در ساعت راه اندازی با هدف جلوگیری از شیوه های تجاری استثمارگرانه، هدایت وجوه به خزانه داری برای اهداف توسعه ای است.

  • ساعات اولیه راه اندازی با توجه به پیش بینی های قابل توجهی که در مورد توکن فلوکی وجود دارد، اقدامات پیشگیرانه برای کاهش تاثیر فعالیت های Sniper انجام شده است. توکن ها به طور مساوی توزیع می شوند و محیط معاملاتی فراگیرتری با سقف 1% کیف پول در اولین ساعت پس از عرضه ایجاد می شود.

علاوه بر این، پس از ساعت اول، طبق گزارش ها، نرخ مالیات به 5٪ کاهش یافت و قوانین بیشتری توسط DAO تعیین شد.

قابل ذکر است، پلتفرم‌های اصلی مبادلات تا زمانی که DAO در مورد سیاست‌های مالیاتی خرید/فروش آتی به اجماع نرسد، از فهرست کردن TokenFi خودداری کرده و بر تعهد Floki برای تضمین یک محیط تجاری منصفانه و شفاف تأکید می‌کند.

پروژه TokenFi: افزودن ویژگی های جدید به اکوسیستم فلوکی

در دسترس بودن TokenFi در PancakeSwap و Uniswap میزان معامله را افزایش داده است و کاربران را قادر می سازد تا به طور یکپارچه در برنامه استیکینگ شرکت کنند و از فرصت های در حال تکامل ارائه شده توسط این پلتفرم استفاده کنند.

در روندهای اخیر بازار، توکن TOKEN توجه جامعه را به خود جلب کرده و موقعیت خود را به عنوان برترین “جفت ارز” در برنامه DEXTools حفظ کرده است.

هدف TokenFi ساده‌سازی فرآیند رمزنگاری و رمزگذاری دارایی‌ها و در نهایت تبدیل شدن به اصلی‌ترین پلتفرم توکن‌سازی در جهان است.

پیش‌بینی می‌شود صنعت توکن‌سازی تا سال 2030 به یک صنعت 16 تریلیون دلاری تبدیل شود. بلک راک، بزرگترین سرمایه‌گذار نهادی جهان با 10 تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت، به شدت به پتانسیل این صنعت اعتقاد دارد که آن را "تکامل بعدی در بازارها" می‌نامند.

TokenFi توسط تیم بسیار باتجربه و مرتبط Floki راه‌اندازی شده است که توکن محبوب Floki را راه‌اندازی کرد که به ارزش ATH 3.5 میلیارد دلار رسید. آنها از همین تجربه استفاده خواهند کرد تا TokenFi را به پلتفرم شماره یک توکن سازی در صنعت تبدیل کنند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.