جشن بزرگ جامعه پپه برای حمایت از این میم کوین!

 جشن بزرگ جامعه پپه برای حمایت از این میم کوین!

میم کوین پپه (PEPE) یکی از پر سر و صداترین میم کوین‌هایی است که در هفته‌های گذشته به تیتر خبرهای ارز دیجیتال راه پیدا کرده است. لیست شدن ارز پپه (PEPE) در صرافی‌های بزرگ باعث شد رشدی سریع‌تر از شیبا اینو در روزهای اولیه خود داشته باشد.

پپه (PEPE) یک میم محبوب است که روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. این ارز دیجیتال از زمان عرضه عمومی خود در آوریل 2023، به سرعت به یکی از 100 ارز دیجیتال برتر تبدیل شده است.

ارز دیجیتال پپه با تقلید از ویژگی‌های میم کوین‌هایی مانند دوج کوین که از محبوبیت اینترنتی برخوردار بودند، سعی کرد توجه مردم را به خود جلب کند. ارز دیجیتال پپه (PEPE) نام خود را از روی میم PEPE Frog گرفته که در سال 2005 توسط شخصی به نام مت فیوری ساخته شده است.

با این حال، در طول انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات‌متحده در سال 2016، این شخصیت توسط جوامع مختلف آنلاین انتخاب شد و در الگوهای رفتاری متعددی که سخنان نفرت‌انگیز، ایدئولوژی‌های نژادپرستانه و سایر اشکال محتوای تبعیض‌آمیز را منتشر می‌کرد، استفاده شد.

اگرچه مت فیوری این حق قانونی را دارد که برای هرگونه استفاده تجاری از سازندگان پپه کوین غرامت بخواهد، به نظر نمی‌رسد که او در حال حاضر ادعاهایی در این زمینه داشته باشد.

این قورباغه انسان‌نما در اواسط دهه 2010 به یک میم اصلی تبدیل شد و خوانندگان کیتی پری و نیکی میناژ از آن در توییت‌های خود استفاده کردند.

جالب است بدانید که استفاده از تصویر قورباغه در میم کوین په په اولین بار نیست که خیلی‌ها را به ثروت‌های یک شبه می‌رساند. تایلر، بنیان‌گذار BarnBridge نیز در سال 2021 مجموعه‌ای از NFT ها را با نام PEPECoin راه‌اندازی کرد که فروشی بیش از 60 میلیون دلار را در حراج اوپن سی به خود اختصاص داد.

تیم ناشناس پپه (PEPE) نیز از محبوبیت این نام در توییتر استفاده کرد و رشد چشمگیری را به خود اختصاص داد.

تیم توسعه‌دهنده میم کوین پپه (PEPE) اخیراً ۴۱۸.۴ میلیارد از این توکن به ارزش ۰.۵۰ میلیون دلار را به بایننس ارن (Binance Earn) جهت پاداش دادن به کاربران ارسال کرده است. پیش از این و در ۲۴ اکتبر ۲۰۲۳، تیم توسعه‌دهنده پپه حدود ۶.۹۰ تریلیون توکن ، معادل ۷.۰۱ میلیون دلار را سوزاند. پس از آن، گزارش دیگری منتشر شد مبنی بر اینکه این تیم بیش از ۱۶۹.۸ میلیارد توکن پپه، به ارزش ۰.۲۰ میلیون دلار را در تاریخ ۲۷ اکتبر به فروش رسانده است. با انتشار این خبر، رالی صعودی که به دلیل سوزاندن توکن‌ها شکل گرفته بود، تضعیف شد. البته اشتیاق اخیر سرمایه‌گذاران فقط محدود به سوزاندن توکن‌ها و واریزهای این پروژه نیست، بلکه به یک جشن بزرگ هم مربوط می‌شود. طبق گزارش‌ها، جامعه پپه (PEPE) به همراه شرکت‌های معروفی همچون لجر (Ledger)، روز دوشنبه را به عنوان روز “پپه آزاد” جشن می‌گیرند.

هدف این جنبش پرداختن به غیبت سه ساله پپه (PEPE) (میم معروف)، از پلتفرم محبوب اشتراک‌گذاری گیفی (GIPHY) است. سه سال پیش، گیفی تصمیم بحث‌برانگیزی برای سانسور و حذف پپه (PEPE) از فهرست گیف‌های خود گرفت و برای کاربرانی که به‌دنبال گیف‌های پپه بودند، محدودیت ایجاد کرد. برای حمایت بیشتر از این جنبش، لجر از راه‌اندازی نسخه محدود پپه (PEPE) ledger nano با همکاری یک هنرمند پپه خبر داد.

چه چیزی باعث رشد پپه (PEPE) کوین شد؟

تیم پپه (PEPE) با ایجاد یک کمپین میم هماهنگ، پذیرش اولیه این میم کوین را تسریع کردند. هم‌زمان با این اتفاق، رسانه‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال داستان‌هایی درباره سرمایه‌گذاران اولیه پپه (PEPE) منتشر کردند که هزاران دلار سرمایه‌گذاری با استفاده از سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال په په در طول چند هفته به میلیون‌ها دلار دارایی تبدیل شد و همین موضوع باعث شد افراد بیشتری دارایی‌های خود را وارد این میم کوین کنند.

به‌عنوان مثال CoinCarp.com اعلام کرد که تعداد هولدرهای په په در کمتر از یک ماه از هیچ به 105000 نفر رسیده است.

نکته مهمی که باید درباره پپه (PEPE) کوین بدانید این است که با وجود رشد قیمت سریع، این شت کوین هیچ مورد استفاده واقعی برای کاربران ارز دیجیتال ندارد. این موضوع باعث می‌شود پپه (PEPE) شباهت زیادی به میم کوین‌هایی مانند دوج کوین داشته باشد که شهرت خود را مدیون حمایت‌های ایلان ماسک است تا کاربردهای واقعی به عنوان یک توکن.

آیا پپه (PEPE) از میم کوین های آینده دار است؟

رشد سریع قیمت پپه (PEPE) به دلیل سرمایه‌گذاری‌های زیاد و لیست شدن آن در صرافی‌های بزرگ اتفاق افتاد. همچنین توجه جامعه ارزهای دیجیتال در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی، به‌ویژه توییتر باعث جلب توجه کاربران زیادی به این میم کوین شد.

نقشه راه غیررسمی برای میم کوین پپه (PEPE) دارای سه مرحله است: مرحله اول روی راه‌اندازی توکن و تبلیغ آن از طریق توییتر متمرکز بود. مرحله دوم تمرکز بر مشارکت‌های اجتماعی و فهرست شدن در صرافی‌های ارز دیجیتال متمرکز سطح 1 است.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.