معرفی ارز دیجیتال ispolink

معرفی ارز دیجیتال ispolink

پلتفرم میان زنجیره‌ای و جدید Ispolink که توسط بایننس اسمارت چین و پالیگان (Polygon) طراحی شده است، یک پلتفرم کاریابی مبتنی بر فناوری بلاک‌چین بوده

که برای بهبود تجربه کاربری جویندگان کار و کارفرمایان، با هوش مصنوعی ترکیب شده است. Ispolink می‌تواند شرکت‌های بلاک‌چینی را به استعدادهای برتر فناوری وصل کند.

با افزایش نرخ بیکاری در سراسر جهان، افرادی که به دنبال کار هستند باید برای قانع کردن کارفرمایان به دنبال راه‌های هوشمندانه‌ای باشند. یکی از این راه‌‌ها، ساختن یک CV تاثیرگذار و با اظهارات غلط است. درست است که با اینگونه کار باکیفیتی به دست می‌آورند اما کارفرما با افت کیفیت کار نهایی مواجهه شده و متحمل ضرر مالی می‌شود.

تاریخچه پلتفرم Ispolink

در فرآیند استخدام، شرکت‌ها غیر از دشواری پیدا کردن متخصصان واجد شرایط، با فرآیند هزینه‌بر و انرژی‌بر استخدام، هزینه‌های سنگین آژانس‌های کاریابی و فرایندهای دستی و دشوار نیز سر و کار دارند. از سوی دیگر وقتی داوطلبان واجد شرایط از موقعیت‌هایی که درخواست داده‌اند بازخورد نمی‌گیرند، احساس می‌کنند که قدر دانسته نشده‌اند. پروژه Ispolink سعی دارد یک راهکار پایدار با ترکیبی از فناوری غیرمتمرکز و هوش مصنوعی ارائه دهد تا زمان و هزینه استخدام را به حداقل برساند.

امانوئل پاولوف (Emanuil Pavlov) و نیکولای پاولوف (Nikolay Pavlov) بنیانگذاران این پروژه و به ترتیب مدیر عامل و مدیر ارشد فناوری پلتفرم Ispolink هستند. امانوئل در حوزه مدیریت تجارت سوابق تحصیلی عالی دارد و پیش از این پروتکل به عنوان تحلیلگر بلاک چین در Industria Technology، مدیر توسعه تجارت در Latoken و مدیر فروش در Manpower فعالیت می‌کرد.

و از سوی دیگر نیکولای قبل از پیوستن به پروژه Ispolink در بخش‌های نرم‌افزاری شرکت‌های مشهوری مانند دیویژن (Devision)، اینداستریا تکنولوژی (Industria Technology) و SAP کار می‌کرد.

پلتفرم Ispolink به غیر از یک تیم موسس معتبر توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری برتر مانند مگنوس (Magnus)، لوتوس (Lotus)، تایتانز (Titans)، مون ویل ( Moon Whale) و AU21 حمایت می‌شود. شرکای این پروژه نیز شامل دائو میکر (DAO Maker)، پالی‌گان، بسکو (Besco)، آیرن هک (Iron Hack) و Junior Enterprises Europe هستند.

بنیانگذاران ارز دیجیتال ispolink

امانوئل پاولوف (Emanuil Pavlov) و نیکولای پاولوف (Nikolay Pavlov) بنیانگذاران Ispolink و به ترتیب مدیر عامل و مدیر ارشد فناوری این پلتفرم هستند. امانوئل در حوزه مدیریت تجارت سوابق تحصیلی عالی دارد و پیش از این پروتکل به عنوان تحلیلگر بلاکچین در Industria Technology، مدیر توسعه تجارت در Latoken و مدیر فروش در Manpower فعالیت می‌کرد.

نیکولای پاولوف قبل از پیوستن به پروژه Ispolink در بخش‌های نرم‌افزاری شرکت‌های مشهوری مانند دیویژن (Devision)، اینداستریا تکنولوژی (Industria Technology) و SAP کار می‌کرد.

پلتفرم Ispolink به غیر از یک تیم موسس معتبر توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری برتر مانند مگنوس (Magnus)، لوتوس (Lotus)، تایتانز (Titans)، مون ویل ( Moon Whale) و AU21 حمایت می‌شود. شرکای این پروژه نیز شامل دائو میکر (DAO Maker)، پالی‌گان، بسکو (Besco)، آیرن هک (Iron Hack) و Junior Enterprises Europe هستند.

چه چیزی ارز دیجیتال ispolink را منحصر به فرد کرده است؟

Ispolink به دلیل بیشترین تعداد کاربر، بر بستر اتریوم اجرا می‌شود. با این حال به دلیل مشکلات تراکم بالای شبکه اتریوم، Ispolink در حال تغییر به راهکار مقیاس پذیری لایه دوم مانند پالی‌گان (Polygon) است. در واقع این پروتکل از راهکار مقیاس پذیری شبکه ماتیک (Matic) بر پایه اتریوم استفاده می‌کند.

در حالی که اتریوم، دومین شبکه غیرمتمرکز بزرگی است که از مکانیزم اجماع گواه اثبات کار (PoW) استفاده می‌کند، شبکه پالی‌گان از مکانیسم گواه اثبات سهام (PoS) استفاده می‌کند. و اینگونه ماتیک قادر است تا 10 هزار تراکنش در ثانیه را پردازش کند. این پلتفرم به غیر از اتریوم، بایننس اسمارت چین (BSC) را نیز هدف قرار داده است.

فن آوری‌های حائز اهمیتی Ispolink استفاده می‌کند

Ispolink به دلیل بیشترین تعداد کاربر، بر بستر اتریوم اجرا می‌شود. با این حال به دلیل مشکلات تراکم بالای شبکه اتریوم، Ispolink در حال تغییر به راهکار مقیاس پذیری لایه دوم مانند پالی‌گان (Polygon – سابقا متیک نام داشت) است. در واقع این پروتکل از راهکار مقیاس پذیری شبکه متیک (Matic) بر پایه اتریوم استفاده می‌کند.

در حالی که اتریوم، دومین شبکه غیرمتمرکز بزرگی است که از مکانیزم اجماع گواه اثبات کار (PoW) استفاده می‌کند، شبکه پالی‌گان از مکانیسم گواه اثبات سهام (PoS) استفاده می‌کند. و اینگونه متیک قادر است تا ۱۰ هزار تراکنش در ثانیه را پردازش کند. این پلتفرم به غیر از اتریوم، بایننس اسمارت چین (BSC) را نیز هدف قرار داده است.

Ispolink یک بستر کاریابی مبتنی بر بلاک چین است. این پلتفرم فناوری بلاک چین، هوش مصنوعی و سایر فناوری‌ها را با دقت ترکیب کرده تا تجربه جویندگان کار و کارفرمایان را بهبود ببخشد. پلتفرم Ispolink بیشتر روی بکار گیری صنعت IT و فناوری بلاک چین متمرکز است. در ادامه ویژگی‌های پلتفرم Ispolink را نشان خواهیم داد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.