معرفی ۱۰ میم کوین برتر براساس رتبه در سال ۲۰۲۳

معرفی ۱۰ میم کوین برتر براساس رتبه در سال ۲۰۲۳

میم کوین‌ها MEME COINS نوعی از ارزهای دیجیتال هستند که به منظور خاصی ایجاد نمی‌شوند و اغلب برای شوخی یا معامله (ترید Trade) پر ریسک ایجاد می‌شوند چرا که این رمزارزها خاصیت پامپی PUMP و دامپی DUMP دارند

و گاهی با یه توییت رشد قابل توجهی می‌کنند.

میم کوین‌ها دسته‌ای از ارزهای دیجیتال هستند که برای شوخی و سرگرمی ساخته شده‌اند. زمانی بود که افراد کمی با میم‌کوین‌ها و فلسفه ایجاد آنها آشنایی داشتند؛ اما از سال ۲۰۱۹ به بعد که اشخاص مشهوری مثل اسنوپ داگ، ایلان ماسک و مارک کوبان در عرصه ارزهای دیجیتال حضوری پررنگ پیدا کردند؛ صحبت درباره بهترین میم کوین‌های معروف هم قوت گرفت. حتی این افراد گاهی، مردم را به خرید بهترین میم کوین‌های آینده دار نیز تشویق می‌کردند.

میم کوین ها چه در بازار نزولی و چه در مارکت صعودی، نوسانات خود را دارند؛ بنابراین یک تریدر حتی اگر بهترین میم کوین درحال رشد را هم انتخاب نکرده باشد، باز می‌تواند از نوسان‌گیری کوتاه مدت روی MemeCoinها به سود برسد؛

اما بهترین میم کوین برای سرمایه‌گذاران بلندمدت‌تر چگونه قابل شناسایی است؟ به جز ویژگی‌هایی مثل اهداف پروژه، ارزش بازار، متوسط حجم معاملات، توکنومیک و … که در تحلیل همه ارزهای دیجیتال باید به آنها توجه نمود؛ موارد دیگری هم هستند که به‌صورت ویژه، هنگام بررسی و تحلیل برای خرید و فروش بهترین میم کوین‌ها به‌کار می‌آیند.

بهترین میم کوین های ۲۰۲۳

اکنون که در سال جدید به‌سر می‌بریم، می‌خواهیم چند نمونه MemeCoin که می‌تواند در لیست بهترین میم کوین‌ها قرار بگیرد را معرفی کنیم. به‌جز ارزهایی که در این لیست می‌آوریم، ارزهای دیگری هم هستند که فعلا از دید کوین مارکت کپ جزء بهترین میم کوین‌های ارزشمند به‌حساب نمی‌آیند؛ البته تعداد کمی از آنها نیز ممکن است تحت شرایطی، قابلیت تبدیل‌شدن به بهترین میم کوین پر سود را داشته باشند.

قبل از سرمایه‌گذاری روی میم کوین‌ها، توجه کنید که بسیاری از آنها ظرفیت سودرسانی نداشته و ممکن است ارزش فعلی خود را نیز از دست بدهند. معامله گران باتجربه حتی در روند بهترین میم کوین ها در بازار، سقوط‌های وحشتناکی را به یاد می‌آورند؛ پس اگر می‌خواهید از سودهای انفجاری برخی از بهترین میم کوین‌های ارزان عقب نمانید، اصل مدیریت سرمایه را هرگز فراموش نکنید.

دوج کوین DOGE

دوج کوین با کسب رتبه ۹ در میان تمام ارزهای دیجیتال در صدر فهرست میم کوین‌ها قرار دارد. قیمت این میم کوین با توییت‌های ایلان ماسک ارتباط مستقیمی دارد و توسط او بسیار حمایت شده است.

پپه PEPE

پپه که به تازگی معروف شده است و توانسته در مدت بسیار کوتاهی سود بسیار زیادی را به هولدرهای خود تقدیم کند در رتبه ۶۳ ارزهای دیجیتال قرار دارد. همچنین این میم کوین که از کاراکتر غورباقه الهام گرفته شده است در رتبه ۳ بهترین میم کوین‌ها قرار دارد.

شیبا اینو SHIB

شیبا اینو با کسب رتبه ۱۷ در میان ارزهای دیجیتال و رتبه دوم در فهرست میم کوین ها بعد از دوج کوین قرار دارد. این میم کوین از حمایت جامعه بسیار بزرگی برخوردار است و با توکن سوزی ۱۹۰۰ درصدی خود، در آینده رشد قیمت بالایی را خواهد داشت.

بون شیبا سواپ BONE

بون شیبا سواپ در رتبه ۱۰۲ ارزهای دیجیتال و ۴ بهترین میم کوین‌ها قرار دارد. اطلاعات کامل را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

بی بی دوج کوین BABYDOGE

بی بی دوج کوین در رتبه ۲۲۹ ارزهای دیجیتال و ۶ بهترین میم کوین‌ها قرار دارد.

دوج ایلان مارس ELON

دوج ایلان مارس در رتبه ۲۶۳ ارزهای دیجیتال و ۷ بهترین میم کوین‌ها قرار دارد.

فلوکی اینو FLOKI

فلوکی اینو در رتبه ۱۲۳ ارزهای دیجیتال و ۵ بهترین میم کوین‌ها قرار دارد.

تی سوکا TSUKA

تی سوکا در رتبه ۴۷۲ ارزهای دیجیتال و ۹ بهترین میم کوین‌ها قرار دارد.

اسنک SNEK

اسنک در رتبه ۴۷۷ ارزهای دیجیتال و ۱۰ بهترین میم کوین‌ها قرار دارد.

دوج کیلر LEASH

دوج کیلر در رتبه ۳۸۳ ارزهای دیجیتال و ۸ بهترین میم کوین‌ها قرار دارد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.