رشد قوی در استفاده روزانه از شبکه اتریوم (ETH)

رشد قوی در استفاده روزانه از شبکه اتریوم (ETH)

دنیای ارزهای دیجیتال پر از شگفتی است و اتریوم (ETH) با افزایش ناگهانی آدرس‌های فعال روزانه توجهات را به خود جلب کرد. در حالی که قیمت این دارایی راکد است،

داده‌های اخیر رشد قوی در استفاده روزانه از شبکه اتریوم (ETH) را نشان می‌دهد. از نظر تعداد آدرس‌های فعال روزانه، اتریوم (ETH) از 1 میلیون عبور کرد و در 13 سپتامبر از زنجیره بیت کوین (BTC) و BNB پیشی گرفت.

داده های اخیر نشان دهنده رشد قوی در استفاده روزانه از شبکه اتریوم (ETH) است. با توجه به تعداد آدرس‌های فعال روزانه، اتریوم (ETH) حتی از بیت کوین نیز پیشی گرفته است.

از آنجایی که جهان کریپتو پر از شگفتی است، اتریوم (ETH) از هفته گذشته با رکورد روی زنجیره خود، نمایش را دزدیده است. با این حال، قیمت ETH عمدتا راکد مانده است.

افزایش آدرس‌های فعال روزانه اتریوم (ETH)

در 13 سپتامبر، اتریوم (ETH) آدرس‌های فعال روزانه بیشتری نسبت به بیت‌کوین (BTC) و زنجیره BNB داشت. به طور خاص، اتریوم در مقایسه با 743800 آدرس بیت کوین و 1.02 آدرس زنجیره BNB روزانه 1.03 میلیون آدرس فعال را مشاهده کرد. این عدد دومین بالاترین عدد در تاریخ اتریوم (ETH) است – اوج آن در 9 دسامبر 2022 به دست آمد. با این حال، متریک پس از افزایش ناگهانی به سطح اولیه خود بازگشت.

علاقه فزاینده به اتریوم (ETH) در نقطه عطف دیگری نیز منعکس شده است: در 13 سپتامبر، 1,627,860 تراکنش در شبکه اتریوم (ETH) ثبت شد.

نقش اتریوم (ETH) در دنیای دیفای

اتریوم (ETH) همچنان یک بازیگر کلیدی در دنیای مالی غیرمتمرکز (DeFi) و حوزه قراردادهای هوشمند است. این زنجیره در حال حاضر دارای ارزش بازار بیش از 196 میلیارد دلار است. اتریوم (Ethereum) نه تنها به عنوان یک ارز دیجیتال (cryptocurrency)، بلکه به عنوان یک پلتفرم قرارداد هوشمند (smart contract platform) نیز شناخته می‌شود. اتریوم (ETH) در دنیای دیفای (DeFi) نقش مهمی ایفا می‌کند. دفعاتی که به اتریوم در دنیای دیفای اشاره می‌شود، به اشاره به استفاده از پلتفرم قرارداد هوشمند اتریوم (ETH) برای ایجاد، مدیریت و اجرای قراردادهای هوشمند مالی در دنیای دیجیتال است.

دنیای دیفای به معنای مالی دیجیتال (Digital Finance) است که بدون واسطه مرکزی (decentralized) عمل می‌کند. در این بستر، افراد می‌توانند بدون نیاز به موسسات مالی و سازمان‌های مرکزی، تعاملات مالی را انجام دهند. از طریق قراردادهای هوشمند مبتنی بر اتریوم (ETH)، افراد می‌توانند معاملات مالی، اعطای وام، ایجاد صندوق‌های سرمایه گذاری، صرافی‌های غیرمتمرکز و سایر ابزارها و خدمات مرتبط را در دنیای دیفای ایجاد کنند.

اتریوم (ETH) با ارائه قراردادهای هوشمند، امکان نوآوری‌های فراوانی را در دنیای دیفای فراهم کرده است. قراردادهای هوشمند اتریوم (ETH) قابل برنامه‌ریزی هستند و اجازه می‌دهند تا قوانین و شرایط خاصی برای صورت گیری تعاملات مالی در دنیای دیجیتال تعریف شوند. این امکان به افراد می‌دهد تا بدون نیاز به اعتماد به واسطه‌گران مرکزی، به صورت مستقیم با یکدیگر تعامل کنند.

در حالی که اتریوم (ETH) به دلیل اصول منحصر به فرد خود متمایز است، همچنان به شدت با تغییرات قیمت بیت کوین مرتبط است. تاریخ نشان می دهد که سپتامبر معمولاً یک ماه نزولی برای بازار ارزهای دیجیتال است، به خصوص قبل از نصف شدن رویدادها.

انتظار می‌رود قیمت اتریوم (ETH) در هفته‌های آینده کاهش بیشتری پیدا کند و احتمالاً به منطقه پشتیبانی بعدی در 1550 دلار نزدیک شود. همچنین تحت فشار فروش قابل توجهی قرار دارد. اسکرین شات زیر نشان می دهد که اتریوم (ETH) از اواخر جولای مقاومت را از میانگین متحرک نمایی (EMA) 30 روزه گرفته است.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.