شروع قوی برای XRP با درخواست تجدید نظر

شروع قوی برای XRP با درخواست تجدید نظر

ریپل (XRP) به پیشنهاد کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای ارائه یک درخواست تجدیدنظر موقت برای به چالش کشیدن پیروزی نسبی خود اعتراض کرده است.

از سوی دیگر، توکن ریپل (XRP) آن ماه جدید را قوی آغاز کرده است و معیارهای قوی روی زنجیره را ثبت کرده است.

در تشکیل پرونده اول سپتامبر، شرکت فناوری مالی ادعا کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار نتوانسته شرایط استثنایی لازم برای تأیید درخواست تجدیدنظر موقت دادگاه را نشان دهد.

اعتراض ریپل (XRP)

ریپل (XRP) استدلال کرد که SEC نتوانست سه شرط لازم برای تأیید یک درخواست تجدیدنظر موقت را ایجاد کند. شرط اول این است که دستور باید شامل یک مسئله ناب یا کنترل کننده قانون باشد. با این حال، این شرکت استدلال کرد که SEC این استاندارد را برآورده نمی کند.

این اشاره کرد که حکم دادگاه در پرونده SEC علیه ریپل مبتنی بر واقعیات بود و دادگاه فقط قانون را در مورد حقایق پیش روی خود اعمال کرد. بنابراین، کمیسیون بورس و اوراق بهادار تلاش کرد تا حقایق را از حکم جدا کند، بنابراین اخذ تاییدیه برای تجدیدنظرخواهی آن اشتباه است. ریپل (XRP) گفت که بر همان حقایق در دادگاه مدار دوم تکیه خواهد کرد.

دادگاه حکم نکرد که پیشنهادات و فروش از طریق پلتفرم های معاملاتی دارایی های رمزنگاری شده هرگز نمی تواند منجر به یک قرارداد سرمایه گذاری شود. این دادگاه دریافت که فروش برنامه‌ای متهمان، فروش قراردادهای سرمایه‌گذاری بر اساس حقایق این پرونده نیست.»

در مورد استدلال SEC مبنی بر اینکه تصمیم در این پرونده می‌تواند بر دیگر دعاوی معوق تأثیر بگذارد، ریپل نیز مخالفت کرد. این اشاره کرد که سایر اقدامات اجرایی SEC وضعیت رویه ای و واقعی متفاوتی دارند. بنابراین، این بر عهده SEC است که در آن موارد بار خود را تحت آزمایش Howey انجام دهد.

در همین حال، ریپل (XRP) با سایر ادعاهای کمیسیون بورس و اوراق بهادار مقابله کرد، مانند دلیل قابل توجهی برای اختلاف نظرات و اینکه آیا درخواست تجدیدنظر فوری به پیگیری سریع پرونده کمک می کند.

به دنبال اعتراض، فعالیت زنجیره ای XRP بهبود یافته است. کریپتوکارنسی ماه را با یک جهش عمده ابزار آغاز کرد زیرا حجم تراکنش های زنجیره ای آن به 4.8 میلیارد ریپل (XRP) رسید. این بالاترین حجم از اول فوریه است.

شرکت پرداخت کریپتو ریپل (XRP) به درخواست تجدیدنظر موقت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مبنی بر پیروزی جزئی آن اعتراض کرده است. فعالیت زنجیره ای ریپل (XRP) در ماه جدید به میزان قابل توجهی بهبود یافته است و به سطح آخرین بار در فوریه بازگشته است. با این حال، قیمت ریپل (XRP) در حال مبارزه است و تمام دستاوردهایی را که در طول پیروزی خود در برابر تنظیم کننده مالی به دست آورده بود، از دست می دهد.

بازارهای مالی همیشه بر اساس گمانه زنی، حدس و گمان و وعده پتانسیل رشد کرده اند. XRP، ارز دیجیتالی که ارتباط نزدیکی با ریپل دارد، اغلب موضوع بحث های مهمی در بین سرمایه گذاران و تحلیلگران است. یکی از بحث هایی که از خاموش شدن خودداری می کند، احتمال رسیدن ریپل (XRP) به قیمت خیره کننده 10000 دلار یا بیشتر است. و نه، این فانتزی صرف نیست. استدلال قابل قبولی وجود دارد که از این پیش‌بینی بلندپروازانه پشتیبانی می‌کند.

ریپل (XRP) اساساً برای پل ارتباطی برای ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) طراحی شده است. همانطور که جهان به سمت سیستم های مالی دیجیتال پیش می رود، CBDC ها به طور فزاینده ای مرتبط می شوند و برای تسویه حساب های کارآمد و سریع به ارز پل نیاز دارند. ریپل (XRP) را وارد کنید. محدودیت های عرضه را در نظر بگیرید. در حال حاضر حدود 100 میلیارد توکن ریپل (XRP) وجود دارد. در حالی که این ممکن است زیاد به نظر برسد، فراموش نکنیم که ما در مورد خدمت به عنوان پل برای تمام تراکنش های جهانی مربوط به CBDC ها صحبت می کنیم.

در چنین سناریویی، قیمت تنها 10 دلار به ازای هر ریپل (XRP) به شدت از تامین نقدینگی لازم برای رسیدگی به حجم معاملات کمتر خواهد بود. با این حال، با قیمت 10000 دلار یا بیشتر، ریپل (XRP) می تواند نقدینگی مورد نیاز برای چنین سیستم مالی دیجیتال گسترده و به هم پیوسته ای را فراهم کند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.