بنیانگذار Polygon به‌روزرسانی حیاتی را صادر می‌کند

بنیانگذار Polygon به‌روزرسانی حیاتی را صادر می‌کند

Sandeep Nailwal، یکی از بنیانگذاران MATIC ، به روز رسانی را در مورد انتقال پیشنهادی MATIC به یک توکن POL جدید منتشر کرد. قابل‌توجه است

که Sandeep توضیح داد که چگونه کاربران می‌توانند به راحتی به POL بدون از دست دادن پاداش‌هایی که در حال حاضر در MATIC موجود است، مهاجرت کنند.

با وجود روند نزولی قیمت، آدرس های فعال MATIC طی هفته گذشته 30 درصد افزایش یافته است.

افزایش بیشتر در فعالیت شبکه چند ضلعی می تواند باعث افزایش قیمت شود

از زمان سقوط بازار آلتکوین در 17 آگوست، قیمت MATIC زیر 0.60 دلار باقی مانده است. با این حال، نگاهی انتقادی به داده‌های زنجیره‌ای زیربنایی نشان می‌دهد که فعالیت اقتصادی Polygon اکنون به سطوح معمول خود باز می‌گردد.

در 20 آگوست، شبکه MATIC 182,370 آدرس فعال را ثبت کرد که کمترین میزان از 7 مه 2023 است. اما تا 28 آگوست، اکنون به 238,690 آدرس فعال رسیده است که به سطوح ثبت شده قبل از سقوط فلاش در 17 آگوست نزدیک تر شده است.

متریک آدرس‌های فعال تعداد روزانه آدرس‌های کیف پول فردی را که تراکنش‌ها را انجام می‌دهند جمع‌آوری می‌کند. به طور معمول، افزایش مداوم در آدرس‌های فعال روزانه اغلب منجر به افزایش تقاضای بازار می‌شود زیرا کاربران بیشتری واحدهایی از توکن بومی را برای انجام تراکنش‌ها به دست می‌آورند.

شایان ذکر است، نمودار بالا نشان می دهد که با وجود اصلاح 20 درصدی قیمت از 15 آگوست، فعالیت شبکه MATIC در واقع 30 درصد افزایش یافته است. چنین واگرایی مثبتی بین قیمت و مشارکت شبکه اغلب نشان دهنده یک برگشت صعودی قریب الوقوع است.

علاوه بر این، به‌روزرسانی اخیر «توکن POL» ارائه‌شده توسط Sandeep می‌تواند اعتماد دارندگان MATIC را افزایش داده و فعالیت شبکه را در روزهای آینده افزایش دهد.

احساسات منفی اجتماعی می تواند باعث تغییر روند شود

پس از هفته ها رکود، احساسات اجتماعی پیرامون قیمت MATIC اخیرا منفی شده است. بر اساس داده های جمع آوری شده از Santiment، احساسات وزنی MATIC در حدود 25 اوت شروع به روند نزولی کرد.

متریک Weighted Sentiment حال و هوای کلی پیرامون یک جامعه بلاک چین خاص را ارزیابی می کند. تعداد نظرات مثبت در مورد پروژه را با نظرات منفی مقایسه می کند.

هنگامی که احساسات وزنی در طی یک اصلاح قیمت در منطقه منفی کاهش می یابد، سرمایه گذاران استراتژیک می توانند آن را به عنوان زمان مناسب برای خرید نزول تفسیر کنند. اگر این فرض وجود داشته باشد، سرمایه گذارانی که افت را خریداری می کنند می توانند قیمت MATIC را افزایش دهند.

در نتیجه، به‌روزرسانی اخیر مؤسس MATIC می‌تواند احساسات منفی پیرامون MATIC را تغییر دهد و ناخواسته قیمت MATIC را به حالت بازیابی سوق دهد.

علیرغم احساسات منفی غالب، می‌توانند نشان دهند که قیمت MATIC در محدوده 0.60 دلاری است.

داده‌های In/Out of Money Around Price، که توزیع قیمت خرید سرمایه‌گذاران فعلی Polygon را نشان می‌دهد، نیز از این پیش‌بینی پشتیبانی می‌کند.

با این حال، نشان می‌دهد که 4320 آدرس، 24.8 میلیون توکن MATIC را با قیمت متوسط ​​0.58 دلار خریداری کرده‌اند. اگر زودتر بفروشند می توانند مقاومت قابل توجهی از خود نشان دهند.

اما اگر به‌روزرسانی مؤسس MATIC فعالیت شبکه را همانطور که پیش‌بینی می‌شد تشدید کند، گاوها احتمالاً 0.60 دلار را پس خواهند گرفت.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.