شیباریوم تلاش‌های مقیاس‌پذیری را افزایش می‌دهد

شیباریوم تلاش‌های مقیاس‌پذیری را افزایش می‌دهد

تیم شیباریوم با دیگران کار کرده است تا زیرساخت سرور را تا 1500 درصد افزایش دهد. نمودار روزانه شیبا اینو (Shiba Inu) قرمز بود و شاخص های بازار نزولی باقی ماندند.

از زمان راه‌اندازی شیباریوم مورد انتظار شیبا اینو (Shiba Inu)، موضوع بحث داغ در جامعه ارزهای دیجیتال باقی مانده است. نه تنها به دلیل ارزشی که به بلاک چین می‌افزاید، بلکه به دلیل گمانه‌زنی‌ها و شایعات متعدد. تیم شیبا اینو (Shiba Inu) برای عملیاتی نگه داشتن لایه 2 کار می کند، اگرچه با چالش هایی روبرو شده است. بارزترین آنها افزایش شدید فعالیت شبکه درست پس از راه اندازی شیباریوم بود. در جدیدترین وبلاگ، شیبا اینو (Shiba Inu) فاش کرد که تلاش های خود را برای افزایش مقیاس افزایش داده اند.

شیبا اینو (Shiba Inu) مقیاس پذیری شیباریوم را افزایش می دهد

شیبا اینو (Shiba Inu) یک رمزارز دیجیتال است که بر مبنای زنجیره بلوکی اتریوم (Ethereum) ساخته شده است. اما شیباریوم که به عنوان یک پروژه جدید توسعه یافته توسط جامعه شیبا اینو (Shiba Inu) معرفی شده است، در واقع یک تراکنش مقیاس پذیر برای شیبا اینو است.

مقیاس پذیری به معنای قابلیت سنجیده شدن و توسعه پذیری یک سیستم است. در صورتی که یک رمزارز مقیاس پذیر نباشد، ممکن است دچار محدودیت‌هایی مانند تأخیر در تراکنش‌ها، هزینه‌های بالا و قدرت پردازش ناکافی شود.

با افزایش مقیاس پذیری شیباریوم ، امیدواریم که مشکلات مرتبط با تراکنش‌ها و هزینه‌ها در شبکه شیبا اینو (Shiba Inu) بهبود یابد. این به کاربران این رمزارز اجازه می‌دهد تا تعداد بیشتری تراکنش را با سرعت و هزینه‌ای مناسب انجام دهند.

مهم است بدانید که به عنوان یک پروژه توسعه‌یافته توسط جامعه شیبا اینو Shiba Inu، شیباریوم هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و ممکن است تغییرات و بهبودهای بیشتری در آینده داشته باشد.

طبق آخرین وبلاگ، شیبا اینو (Shiba Inu) بلاک چین را مجدداً راه اندازی کرد تا به روش های مختلف افزایش یابد، دوباره آن را آزمایش کرده و عمومی کند. تیم شیباریوم با تیم غیرمتمرکز و اعتبار سنجی کار کرده است تا زیرساخت سرور و همچنین زیرساخت فلزی درجه یک را به میزان 1500 درصد افزایش دهد.

علاوه بر این، این تیم همچنین با چندین متخصص بلاک چین برای ایجاد پروتکل های اضافی برای پشتیبانی و مدیریت ترافیک کار کرده است.

یکی دیگر از وبلاگ‌های اخیر نشان داد که تیم تمرکز خود را بر اطمینان از اتخاذ تدابیر امنیتی کامل متمرکز کرده و شروع به آزمایش عمیق روی بلاک چین کرده است. شیباریوم در حال حاضر در حال تولید بلوک ها به صورت عادی است، اما در حالت خصوصی.

شیبا اینو (Shiba Inu) قرمز باقی می ماند

در حالی که توسعه دهندگان شیباریوم برای اطمینان از مقیاس پذیری تلاش کردند، سرمایه گذاران شیبا اینو (Shiba Inu) همچنان متحمل ضرر می شدند. پس از افت اخیر بازار، بالاخره چندین ارز دیجیتال توانستند نمودارهای روزانه خود را سبز رنگ کنند. اما در مورد شیبا اینو (Shiba Inu) اینطور نبود

شیبا اینو (Shiba Inu) چند شاخص را نشان می دهد که نشان می دهد سرمایه گذاران ممکن است قبل از افزایش قیمت توکن باید مدت بیشتری منتظر بمانند. MACD یک صعود نزولی عظیم در بازار به نمایش گذاشت.

شاخص قدرت نسبی شیبا اینو (RSI) و جریان پول Chaikin (CMF) نیز همچنان در زیر علامت خنثی باقی ماندند. این یک سیگنال نزولی دیگر بود که می تواند قیمت شیبا اینو (Shiba Inu) را از افزایش محدود کند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.