Stellar از پلتفرم پرداخت منبع باز برای پرداخت های سریع و شفاف رونمایی کرد

Stellar از پلتفرم پرداخت منبع باز برای پرداخت های سریع و شفاف رونمایی کرد

استلار(Stellar) "پلتفورم پرداخت ستاره ای" منبع باز را معرفی می کند.این امکان پرداخت سریع و شفاف جهانی دیجیتال را فراهم می کند.استلار(Stellar) همچنین سهام اقلیت در MoneyGram را تضمین می کند و به تحول دیجیتال کمک می کند.

استلار(Stellar)، یک شبکه پرداخت مبتنی بر بلاک چین، از «سکوی پرداخت ستاره‌ای» رونمایی کرد. به ویژه، این راه حل منبع باز برای ایجاد انقلابی در پرداخت های دیجیتال در سراسر جهان طراحی شده است.

این پلتفرم که توسط بنیاد توسعه استلار(Stellar) (SDF) توسعه یافته است، امکان پرداخت انبوه سریع، مقرون به صرفه و شفاف را با استفاده از دارایی های دیجیتال برای اهداف مختلف، از جمله پرداخت های کارگری و توزیع کمک های دیجیتال، فراهم می کند.

پلتفرم پرداخت استلار(Stellar) که در ابتدا برای پرداخت کمک های دیجیتال در اوکراین به صورت آزمایشی اجرا شد، اکنون منبع باز و برای پذیرش جهانی و بهبود بیشتر در دسترس است.

این پلتفرم کاربران را قادر می‌سازد تا وجوه خود را در عرض چند ثانیه به هزاران گیرنده ارسال کنند و به برنامه‌هایی مانند پرداخت‌های تامین‌کننده، مدیریت حقوق و دستمزد و پاداش پیمانکار رسیدگی کنند. ادغام یکپارچه با شبکه گسترده Stellar که بیش از 180 کشور را پوشش می دهد، به گیرندگان این امکان را می دهد تا ارز دیجیتال را به راحتی به پول نقد تبدیل کنند. دنل دیکسون، مدیر عامل بنیاد استلار(Stellar)، بر تأثیر این پلتفرم بر پرداخت کمک های دیجیتال و تکامل آن به یک راه حل پرداخت جامع تأکید می کند. جرمی آلر، مدیر عامل سیرکل، پتانسیل این پلتفرم را در پیشبرد شیوه های پرداخت جهانی، به ویژه در زمینه کمک های بشردوستانه، تصدیق کرد. ماهیت منبع باز این پلتفرم بر تعهد استلار(Stellar) به همکاری در جامعه بلاک چین تاکید می کند، با هدف ایجاد آینده مالی در دسترس تر و شفاف تر برای کارگران شرکت، سیستم های حقوق و دستمزد جهانی و سازندگان.

راه اندازی پلتفرم پرداخت منبع باز استلار(Stellar) توسط Stellar نشان دهنده گامی مهم در جهت افزایش پرداخت های دیجیتال در سراسر جهان است. در واقع، گستره برنامه‌های کاربردی و ادغام این پلتفرم با شبکه استلار(Stellar)، فرآیندهای پرداخت را برای افراد و سازمان‌ها ساده می‌کند و تراکنش‌های سریع‌تر و شفاف‌تر را تضمین می‌کند.

بنیاد استلار(Stellar) سهام اقلیت را در مانی گرام تضمین می کند

در توسعه دیگری، بنیاد توسعه استلار(Stellar) اخیراً در یک معامله خصوصی با شرکای مدیسون دیربورن (MDP) شرکت کرد و موقعیت خود را به عنوان یک سرمایه گذار اقلیت در مانی گرام مستحکم کرد. این حرکت به SDF یک کرسی در هیئت مدیره MoneyGram اعطا می کند و امکان مشارکت فعال در استراتژی دیجیتال و آینده این شرکت را فراهم می کند.

این سرمایه گذاری با مأموریت SDF برای تسهیل حرکت امن و کارآمد پول جهانی در سراسر کشورها مطابقت دارد. مشارکت SDF از پیشرفت دیجیتال MoneyGram پشتیبانی می کند و با دیدگاه SDF برای دسترسی فراگیر مالی همسو می شود.

علیرغم پیشرفت‌های اخیر پروتکل، توکن بومی استلار(Stellar) با کاهش مداوم مواجه شده است و کاهش 2.4 درصدی در 24 ساعت گذشته و کاهش 13.8 درصدی در دو هفته گذشته است.

چگونه و چرا Stellar Lumens (XLM) از XRP ریپل بهتر است؟

Stellar Lumens (XLM) افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است. علیرغم رالی حماسی XRP پس از شکایت XRP، استلار(Stellar)در حال شکست دادن آن است.

همکاری اخیر بین Bitso، صرافی پیشرو در منطقه آمریکای لاتین، و بنیاد توسعه Stellar با هدف افزایش پرداخت‌های بین‌المللی انجام شده است. ادغام شبکه Stellar’s ​​Anchor به شرکت‌های سراسر جهان اجازه می‌دهد تا پرداخت‌های USDC را در سراسر آمریکای لاتین انجام دهند. این مسابقات با مکزیک، کلمبیا و آرژانتین آغاز خواهد شد.

چشم انداز صعودی فعلی استلار(Stellar) با تصویر فنی و کمبود کریپتو بومی Lumen XLM پشتیبانی می شود. برخلاف کوین‌های اثبات کار مانند بیت‌کوین، روش اجماع استلار(Stellar) تراکنش‌ها را در ۲ تا ۵ ثانیه تسویه می‌کند و آن را سریع‌تر و کارآمدتر می‌کند.

علاوه بر این، عرضه ثابت تقریباً 50 میلیارد لومن به ارزش آن در طول زمان کمک می کند. این امر تقاضا برای پلتفرم استلار(Stellar) را افزایش می دهد. با استقبال از جهانی شدن جهان، Stellar Lumens (XLM) به دلیل تمرکز بر تسهیل فرامرزی جذاب تر می شود.

این امر باعث می شود که این پروژه برای جمعیتی که بانک ندارند بسیار درخشان باشد. در حالی که ریپل بیشتر به موسسات بانکی پاسخ می دهد، استلار(Stellar) افراد بدون بانک را هدف قرار می دهد. به عنوان یک شرکت غیرانتفاعی، یک سیستم منبع باز جهانی برای پول دیجیتال ارائه می دهد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.