معرفی ارزدیجیتال فلوکی FLOKI

معرفی ارزدیجیتال فلوکی FLOKI

ارز دیجیتال فلوکی اینو Floki، که از سگ ایلان ماسک الهام گرفته شده، در بازار ارز دیجیتال به یکی از محبوب‌ترین کوین‌های ساخته شده از میم‌ها تبدیل شد.

این میم کوین توسط یک تیم ناشناس از توسعه‌دهندگان و طرفداران مشتاق و اعضای جامعه شیبا اینو ساخته شده است. این پروژه هم روی بلاک چین اتریوم و هم روی شبکه زنجیره هوشمند بایننس (BSC) اجرا می‌شود. ارز فلوکی جامعه وسیعی به نام وایکینگ‌های فلوکی (Floki Vikings) دارد.

توکن مرتبط با این پروژه، فلوکی FLOKI نام دارد که یک توکن چند زنجیره‌ای است. این توکن هم با اتریوم و هم با زنجیره هوشمند بایننس سازگار است؛ زیرا با استانداردهای ERC-20 و BEP-20 مطابقت دارد. توکن‌های فلوکی FLOKI را می‌توان به‌راحتی از طریق پل بین دو زنجیره انتقال داد. این موضوع به دارندگان فلوکی FLOKI این امکان را می‌دهد تا از هر یک از بلاک چین‌ها برای ذخیره و تراکنش توکن‌های خود استفاده کنند.

عملکرد پلتفرم فلوکی FLOKI

این ارز با تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی و همچنین چراغ سبز صرافی بایننس برای لیست کردن آن، توانسته خیلی زود پیشرفت و دستاوردهای بزرگی را کسب کند. البته این ارز از همان ابتدا نیز مورد توجه بود زیرا اسم سگ ایلان ماسک فلوکی بوده و حال یک ارز با همین نام خلق شد و بسیاری از کاربران این ارز را دوج کوین بعدی دانستند که ایلان ماسک احتمالا از آن حمایت خواهد کرد. به هر حال در این بخش این ارز را از نظر فنی بررسی می کنیم:

اگرچه این ارز به صورت میم و سرگرمی ایجاد شده اما برنامه هایی برای کاربران خود دارد. در ادامه برخی از کاربردهای این پلتفرم را بیان می کنیم:

  • بازی:

این پلتفرم بازی متاورسی Valhalla را برای کاربران خود ساخته است که با فعالیت در آن می توان کسب سود کرد.

  • اکوسیستم دیفای:

همچنین این پلتفرم یک اکوسیستم دیفای مختص به خود به نام FlokiFi را ایجاد کرده است، تا کاربران بتوانند در یک محیط کاملا غیرمتمرکز امور مالی خود را پیش ببرند.

  • آموزش و یادگیری:

این پروژه به صورت مداوم در حال آموزش به کاربران می باشد و نام این طرح را Floki University گذاشته است.

  • بازار nft:

این پروژه بازار nft مختص به خود را دارد که نام آن FlokiPlaces می باشد و کاربران می توانند در این بازار nft هایی که از بازی متاورسی این پلتفرم به دست می آورند را در این مکان خرید و یا فروش کنند.

به طور کلی این پلتفرم سعی دارد علاوه بر ایجاد سرگرمی برای مخاطبین خود، با تبلیغات در مسابقات ورزشی و همچنین استفاده از این ارز در پرداخت های آنلاین و فروشگاه ها، جای خود را در بین ارزهای محبوب تثبیت کند.

نحوه عملکرد ارز دیجیتال FLOKI

توکن‌های Floki جایزه مشارکت در اکوسیستم فلوکی به کاربران این شبکه است. می‌توانید با فعالیت‌هایی مانند پرداختن به میم‌ها و رسانه‌های اجتماعی، ایجاد و مدیریت میم‌ها، قرار دادن کوین در شبکه یا رای دادن و فعالیت‌های دیگر توکن FLOKI کسب کنید. فلوکی قصد دارد از پول حاصل از فروش این ارز دیجیتال برای ایجاد یک اکوسیستم مالی غیرمتمرکز استفاده کند. آنها همچنین در حال توسعه دوره‌هایی در زمینه تجارت ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری در فلوکی یونیورسیتی (Floki University) هستند.

چند عامل مهم، پروژه فلوکی اینو را از بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر متمایز می‌کند، تیم فلوکی می‌خواهد یک اکوسیستم غیرمتمرکز و مستقل ایجاد کند. اکوسیستم فلوکی شامل مشارکت‌های استراتژیک، توکن کاربردی و توسعه شبکه است که با NFTها، بازی‌ها و ویژگی‌های مالی غیرمتمرکز بدست می‌آید.

امنیت پلتفرم فلوکی FLOKI

ارز فلوکی floki اگر بخواهد برای پرداخت ها و همچنین استفاده در امور مالی مختلف مورد استفاده قرار بگیرد باید از نظر امنیتی رتبه بالایی داشته باشد. امنیت این پروژه را بنیاد CertiK بررسی کرده است و امتیاز ۹۳ از ۱۰۰ را دریافت کرده است. در گزارش منتشر شده ۳ مشکل اساسی در مورد متمرکز بودن ارزفلوکی floki گرفته شده که تیم فنی این پروژه آن ها را برطرف کرده است.

اما این موارد گفته شده به کد نویسی این پروژه مربوط می شود ولی همچنان مسائلی مانند ۱۰ کیف پول برتر که ۵۰% از ارز فلوکی floki را در اختیار دارد و تیم ناشناس پروژه باعث نگرانی هایی می شود. اگر این کیف پول ها برای تیم این پروژه باشد و آن ها تصمیم به فروش ارز فلوکی floki بگیرند، قیمت ناگهان سقوط می کند و تیمی وجود ندارد که پاسخ گو باشد. البته تمرکز، در ارزهای مختلف دیده می شود و این مشکل مختص این پروژه نیست اما نتیجه همان اتفاق ارز luna می شود. با این تفاوت که تیم پروژه luna مشخص بود.

ویژگی های پلتفرم فلوکی FLOKI

  • کسب سود با استیک کردن ارز فلوکی floki.
  • کسب درآمد با استفاده از فعالیت در بخش های مختلف مانند بازی های این پروژه.
  • استفاده از ارز فلوکی floki برای پرداخت های خرد.
  • آموزش مباحث کریپتویی که باعث گسترده کردن جامعه کریپتویی در بین عموم مردم می شود.
  • قابلیت ارائه خدمات مالی به صورت شخصی و نیمه حرفه ای.
  • قابلیت انتقال سریع و ارزان پول به سراسر جهان.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.