معرفی ارز دیجیتال لاکسو LYXe

معرفی ارز دیجیتال لاکسو LYXe

لاکسو (Luxochain) یک بلاکچین جدید است که در سال ۲۰۲۱ با هدف ارائه یک پلتفرم قابل اعتماد و امن برای تبادل دارایی‌های دیجیتالی و ارزهای رمزنگاری شده راه‌اندازی شده است.

ارز دیجیتالی لاکسو (LUKSO) نیز به عنوان واحد پولی این بلاکچین عرضه شده است.

لاکسو (LUKSO) به عنوان یک بلاکچین قدرتمند و امن استفاده می‌شود و در زمینه‌های مختلفی از جمله تبادل ارزهای دیجیتال، مدیریت دارایی‌های دیجیتالی و انتقال وجوه در سطح جهانی کاربرد دارد. بخشی از نوآوری‌هایی که لاکسو (LUKSO) در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، شامل ارائه ارزهای دیجیتالی پایدار و ارائه یک پلتفرم امن و مطمئن برای تبادل دارایی‌های دیجیتالی است.

ارز دیجیتالی لاکسو (LUKSO) نیز به عنوان واحد پولی این بلاکچین عرضه شده است. این ارز دیجیتال بر اساس تکنولوژی بلاکچین ساخته شده است و از هوشمند قراردادهای قابل برنامه‌ریزی برای تبادل دارایی‌های دیجیتالی استفاده می‌کند. هدف اصلی از ارائه LYXe، ایجاد یک ارز دیجیتال پایدار بوده است که بتواند برای پرداخت‌های بین‌المللی و تبادل دارایی‌های دیجیتالی استفاده شود.

LYXe از تکنولوژی توکن‌های ERC-20 برای انتقال ارزها استفاده می‌کند و برای کاهش نوسانات قیمت ارز، از یک الگوریتم پایدار سازی قیمت استفاده می‌کند. همچنین، این ارز دیجیتال دارای قابلیت‌هایی مانند امنیت بالا، سرعت بالا و کاهش هزینه‌های تراکنش است.

خوب است بدانید ارز LYXe و LYX با یکدیگر برابرند. اما ارز LYXe روی بلاکچین اتریوم ساخته شده و ارز LYX زمانی که بلاکچین لاکسو (LUKSO) به طور کامل راه اندازی شد، روی آن اجرا می شود. همچنین کاربرانی که LYXe دارند، می توانند آن را به LYX و همچنین برعکس تبدیل کنند. (در نظر داشته باشید در حال حاضر شبکه لاکسو (LUKSO) راه اندازی شده است.) می توان گفت ارز LYX قلب اقتصاد شبکه لاکسو (LUKSO) می باشد، جایی که تمامی تراکنش ها برای انتقال دارایی و یا ساخت برنامه های غیرمتمرکز و همچنین ایجاد و خرید و فروش nft ها با استفاده از این ارز دیجیتال امکان پذیر است. همچنین کاربران می توانند این ارز را درون شبکه لاکسو (LUKSO) قفل و در تولید بلاک ها شرکت کنند. به کاربرانی که در تولید بلاک ها شرکت می کنند نیز از ارز LYX پاداش داده می شود.

تاریخچه و بنیان گذار پلتفرم لاکسو LUKSO

پلتفرم لاکسو (LUKSO) یک شرکت بلاکچین است که در سال ۲۰۱۸ توسط فابیان فریسل و توماس شمیت (Fabian Vogelsteller, Thomas Schoffelen) بنیان گذاری شد. این شرکت به عنوان یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین برای تولید محتوای دیجیتال و تبادل دارایی‌های دیجیتالی طراحی شده است.

فابیان فریسل یک توسعه دهنده برنامه‌های کاربردی بلاکچین است که در طراحی برنامه‌های مبتنی بر بلاکچین مانند ERC-20 توکن‌ها و ارزهای دیجیتالی شرکت داشته است. توماس شمیت نیز یک کارآفرین و مدیریت کننده پروژه است که در زمینه‌های مختلفی از جمله توسعه نرم‌افزار، تبلیغات و بازاریابی فعالیت داشته است.

هدف اصلی از تأسیس لاکسو (LUKSO) ، ارائه یک پلتفرم بلاکچین برای تولید محتوای دیجیتال و تجربه کاربری بهتر در این حوزه بوده است. لاکسو (LUKSO) در واقع یک پلتفرم متن باز است که برای توسعه اپلیکیشن‌های مبتنی بر بلاکچین استفاده می‌شود و امکان اتصال به بلاکچین‌های دیگر را نیز فراهم می‌کند.

لاکسو (LUKSO) از تکنولوژی بلاکچین Ethereum استفاده می‌کند و از توکن‌های ERC-20 برای انتقال ارزها و دارایی‌های دیجیتالی استفاده می‌کند. به علاوه، لاکسو (LUKSO) به عنوان یک پلتفرم ویژه برای صنایع خلاقیت و مد استفاده می‌شود و به همین دلیل، بیشترین توجه خود را به طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های مرتبط با این صنایع می‌دهد.

عملکرد پلتفرم لاکسو LUKSO

پلتفرم لاکسو (LUKSO) به عنوان یک بلاکچین جدید در حال توسعه است و هنوز به صورت کامل روانه بازار نشده است، اما این پلتفرم برای تبادل دارایی‌های دیجیتالی و تولید محتوای دیجیتالی طراحی شده است.

لاکسو (LUKSO) به عنوان یک پلتفرم برای صنایع خلاقیت و مد طراحی شده است و این صنایع از جمله صنایعی هستند که نیاز به پلتفرم‌هایی دارند که بتوانند تجربه کاربری بهتری را برای کاربران فراهم کنند. به عنوان مثال، با استفاده از لاکسو (LUKSO) ، طراحان مد می‌توانند از تکنولوژی بلاکچین برای تأیید اصالت و تاریخچه محصولات خود استفاده کنند و این امر می‌تواند به ارتقای اعتماد مشتریان و افزایش فروش آن‌ها منجر شود.

لاکسو (LUKSO) از تکنولوژی بلاکچین Ethereum استفاده می‌کند و از توکن‌های ERC-20 برای انتقال ارزها و دارایی‌های دیجیتالی استفاده می‌کند. همچنین، لاکسو از قابلیت‌هایی مانند هوشمند قراردادها و زنجیره قالبی (NFT) نیز پشتیبانی می‌کند.

لاکسو (LUKSO) هدف دارد تا با ارائه یک پلتفرم برای تولید محتوای دیجیتالی و تجربه کاربری بهتر، به ایجاد یک جامعه بزرگ از تولیدکنندگان محتوا، طراحان مد و هنرمندان کمک کند و همچنین، ارز دیجیتالی LYXe را به عنوان یک ارز پایدار برای تبادل دارایی‌های دیجیتالی به بازار عرضه کند.

ویژگی های پلتفرم لاکسو LUKSO

پلتفرم لاکسو (LUKSO) از ویژگی‌های زیر برخوردار است:

  1. صنایع خلاقیت و مد: لاکسو (LUKSO) به عنوان یک پلتفرم ویژه برای صنایع خلاقیت و مد طراحی شده است. این پلتفرم به طراحان مد، هنرمندان و تولیدکنندگان محتوا کمک می‌کند تا از تکنولوژی بلاکچین برای تأیید اصالت و تاریخچه محصولات خود استفاده کنند و تجربه کاربری بهتری برای مشتریان خود ایجاد کنند.

  2. استفاده از Ethereum: لاکسو از تکنولوژی بلاکچین Ethereum استفاده می‌کند و از توکن‌های ERC-20 برای انتقال ارزها و دارایی‌های دیجیتالی استفاده می‌کند. این امر به کاربران این پلتفرم اجازه می‌دهد تا از قابلیت‌هایی مانند هوشمند قراردادها و زنجیره قالبی (NFT) بهره ببرند.

  3. ارز دیجیتال پایدار: لاکسو (LUKSO) ارز دیجیتال پایدار LYXe را به عنوان واحد پولی خود به بازار عرضه کرده است. LYXe برای پرداخت‌های بین‌المللی و تبادل دارایی‌های دیجیتالی استفاده می‌شود و برای کاهش نوسانات قیمت ارز از یک الگوریتم پایدار سازی قیمت استفاده می‌کند.

  4. هوشمند قراردادها: لاکسو (LUKSO) از هوشمند قراردادها برای تبادل دارایی‌های دیجیتالی و پشتیبانی از سامانه‌های تجاری استفاده می‌کند.

  5. زنجیره قالبی (NFT): با استفاده از زنجیره قالبی (NFT)، لاکسو به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به صورت دیجیتالی در اختیار داشته باشند و تبادل کنند، محصولات و خدمات خود را.

  6. قابلیت اتصال به بلاکچین‌های دیگر: لاکسو (LUKSO) به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به بلاکچین‌های دیگر نیز متصل شوند و از قابلیت‌های آن‌ها بهره ببرند.

امنیت پلتفرم لاکسو LUKSO

این پلتفرم برای استیک کردن از شبکه بیکن اتریوم استفاده می کند، اما قراردادهای هوشمند مربوط به ارز بومی پلتفرم و سایر قراردادهای هوشمند این پروژه توسط هیچ نهادی بررسی و ممیزی نشده است. با بررسی های بیشتر متوجه شدیم بنیاد CONSENSYS امنیت برگزاری ICO این پروژه را بررسی کرده است که آقای Shayan Eskandari به عنوان رهبر تیم فنی CONSENSYS در این بررسی نقش داشته است. به طور کلی با توجه به سوابق کاری تیم فنی این پروژه می توان از نظر امنیتی این شبکه را تایید کرد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.