گیلد فای (GuildFi)، دنیای جدید متاورس

گیلد فای (GuildFi)، دنیای جدید متاورس

گیلد فای (GuildFi) یک اکوسیستم Web3 است که با استفاده از فناوری بلاکچین، بازی‌ها، جوامع، سرمایه‌گذاران و NFTها را به هم متصل می‌کند. این اکوسیستم از یک پروتکل

برای تبادل ارزهای دیجیتالی و یک زیرساخت برای ارتباط و ارائه خدمات متمرکز و غیرمتمرکز در دنیای متاورس استفاده می‌کند. همچنین، احتمالاً از تکنولوژی NFT برای صدور و مدیریت اثرات دیجیتالی مانند بازی‌ها و اجناس مجازی استفاده می‌کند. به طور کلی، این اکوسیستم می‌تواند به عنوان یک ابزار برای ایجاد اقتصادی جدید در دنیای متاورس عمل کند.

ازی‌های Play-to-Earn در سال 2022 به بیشترین محبوبیت خود رسیدند. توسعه دهندگان از این تقاضای فزاینده برای توسعه صنعت بلاک چین استفاده کرده‌اند؛ مانند Axie Infinity (AXS)، که یک بازی کسب درآمد با بالاترین ارزش بازار ارز دیجیتال است. Gala Games که از توکن GALA برای سیستم های تشویقی استفاده می کند و Decentraland که یک دنیای مجازی در زنجیره اتریوم است که از توکن های MANA استفاده می کند. گیلد فای (GuildFi) یک پلتفرم جدید در متاورس است

بنیانگذار گیلد فای (GuildFi) کیست؟

گیلد فای (GuildFi) تراوش فکر یک متخصص بلاک چین تایلندی، Jarindr Thitadilaka است که بیش از ده سال در ارزهای دیجیتال تخصص دارد. جاریندر مدیر ارشد فناوری هلدینگ گروه Cryptomind و همچنین مهندس ارشد شبکه OMG در ایجاد OMG Coin و رهبری تیم سابق در Bitfinex، پلتفرم تجارت دارایی دیجیتال پیشرو در جهان است. علاوه بر این، او روی تحقیق در مورد تولید توکن NFT، لایه 2 و توسعه کتابخانه‌ها و ادغام‌های پروتکل کار کرده است. قبل از آن، او Merkle Capital، اولین و بزرگترین سرمایه گذار دارایی دیجیتال تایلند را تأسیس کرد.

ویژگی های گیلد فای (GuildFi)

در دنیای متاورس، گیلد فای (GuildFi) به عنوان یک اکوسیستم Web3 که بازی‌ها، جوامع، سرمایه‌گذاران و NFTها را به هم متصل می‌کند، دارای ویژگی‌هایی است که می‌توان به شرح زیر اشاره کرد:

  1. خودکارسازی: گیلد فای (GuildFi) از قراردادهای هوشمند برای تبادل ارزهای دیجیتالی استفاده می‌کند که به صورت خودکار اجرا می‌شوند. این ویژگی باعث می‌شود تا تمامی تراکنش‌های انجام شده در این اکوسیستم، شفاف و قابل بررسی باشند.

  2. قابلیت توسعه: این اکوسیستم از زیرساخت‌هایی برای توسعه بازی‌ها، جوامع و ارائه خدمات متمرکز و غیرمتمرکز استفاده می‌کند که امکان افزایش مقیاس و توسعه آسان را فراهم می‌کند.

  3. تحلیل داده: گیلد فای (GuildFi) از تکنولوژی بلاکچین برای جمع‌آوری و ذخیره داده‌های مربوط به بازی‌ها، جوامع و NFTها استفاده می‌کند که به تحلیل و بهبود عملکرد و ارائه خدمات بهتر برای کاربران کمک می‌کند.

  4. NFTها: این اکوسیستم از تکنولوژی NFT برای صدور و مدیریت اثرات دیجیتالی مانند بازی‌ها و اجناس مجازی استفاده می‌کند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا اموال دیجیتالی خود را به صورت امن و شفاف در دنیای متاورس مدیریت کنند.

  5. جوامع: گیلد فای (GuildFi) در این اکوسیستم به کاربران امکان ایجاد جوامع و برقراری ارتباط با دیگر کاربران را می‌دهد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا در محیطی ایمن و شفاف با دیگر اعضای جامعه تعامل داشته باشند.

توکن گیلد فای (GuildFi)

توکن گیلد فای (GuildFi) که بر اساس استاندارد اتریوم ERC-20 ساخته شده است، یک توکن کاربردی بومی اکوسیستم گیلدفای است. این توکن در تاریخ 21 دسامبر 2021 به بالاترین حد خود یعنی 4.3792 دلار رسید. حداکثر عرضه آن 1,000,000,000 است اما در حال حاضر 42 میلیون در گردش است. توکن‌های گیلدفای را می‌توان برای پاداش‌های ارائه‌ شده توسط گیلدفای بازخرید کرد. همچنین به مالکان امکان دسترسی به ابزارها، متادراپ لانچ پد و همچنین دسترسی اولیه به بازی‌ های جدید را می‌دهد.

مزایای گیلد فای (GuildFi)

گیلد فای (GuildFi) با اتصال بازی‌ها، جوامع، سرمایه‌گذاران و NFTها در یک اکوسیستم Web3، می‌تواند به عنوان یک ابزار برای ایجاد اقتصادی جدید در دنیای متاورس عمل کند. برخی از مزایای این اکوسیستم عبارتند از:

  1. ایجاد ارزش: این اکوسیستم می‌تواند به عنوان یک زیرساخت برای ایجاد ارزش در دنیای متاورس عمل کند. با اتصال بازی‌ها، جوامع و NFTها، کاربران این اکوسیستم می‌توانند ارزش‌های دیجیتالی خود را به صورت شفاف و قابل بررسی در دنیای متاورس ایجاد کنند و از آن‌ها بهره‌مند شوند.

  2. امنیت: با استفاده از تکنولوژی بلاکچین، این اکوسیستم می‌تواند امنیت بالایی برای تراکنش‌ها و مدیریت اطلاعات دیجیتالی فراهم کند.

  3. شفافیت: تمامی تراکنش‌های انجام شده در این اکوسیستم به صورت شفاف در بلاکچین ثبت می‌شوند و هیچ گونه تغییر یا تلاش برای تقلب در سیستم امکان‌پذیر نیست.

  4. انعطاف‌پذیری: گیلد فای (GuildFi) با استفاده از زیرساخت‌هایی که برای توسعه بازی‌ها، جوامع و ارائه خدمات متمرکز و غیرمتمرکز طراحی شده‌اند، انعطاف‌پذیری بالایی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

  5. ارزان‌ترین راه برای تبادل ارزهای دیجیتالی: با استفاده از تکنولوژی بلاکچین، تبادل ارزهای دیجیتالی در گیلد فای (GuildFi) به صورت خودکار و بدون واسطه انجام می‌شود که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های تراکنش برای کاربران می‌شود.

  6. جوامع: گیلد فای (GuildFi) به کاربران امکان ایجاد جوامع و برقراری ارتباط با دیگر کاربران را می‌دهد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا در محیطی ایمن و شفاف با دیگر اعضای جامعه تعامل داشته باشند.

مشکلات گیلدفای

مانند همه پلتفرم‌ها و بازی‌ های بلاک چین، گیلد فای (GuildFi) نیز دارای مشکلاتی است که تیم توسعه باید به مرور زمان آنها را برطرف کند.

  • رقابت شدید در بازی هایی که از GF حمایت می کنند

بسیاری از بازی های این پلتفرم از ارز دیجیتال گیلد فای (GuildFi) حمایت کرده و این ارز دیجیتال را برای انجام فعالیت های مختلف در اختیار کاربران قرار می دهند. با این حال، رقابت در این بازی ها به قدری بالاست که بازیکنان مبتدی یا کسانی که پول زیادی روی پلتفرم هزینه نکرده اند، احتمال موفقیت کمتری دارند.

  • تعداد کم بازی گیلد فای (GuildFi)

اگرچه پلتفرم گیلد فای (GuildFi) از زمان عرضه خود در مسیر صعودی و مثبت قرار گرفته است اما از آن زمان تاکنون تنها 29 بازی در این پلتفرم فهرست شده اند. با این حال برخی از بازی های محبوب مانند Axie Infinity و SandBox روی این پلتفرم فعال هستند. یکی از گزینه هایی که احتمالا در آینده اضافه خواهد شد، بازی Achievement است. این گزینه بهترین انتخاب جهت کسب درآمد و حفظ تناسب اندام است.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.