Polygon (MATIC) پایگاه داده باز را برای موارد استفاده از بلاک چین راه اندازی می کند

Polygon (MATIC) پایگاه داده باز را برای موارد استفاده از بلاک چین راه اندازی می کند

Polygon (MATIC)، یکی از شبکه های اصلی Web3، راه اندازی یک پایگاه داده باز از موارد استفاده برای فناوری بلاک چین را اعلام کرده است. این پایگاه داده با نام "The Value Prop" میزبان کاتالوگ بیش از 300

برنامه کاربردی و تعداد بی شماری از موارد استفاده است که در بخش های مختلف تجاری، شبکه های بلاک چین و مناطق جغرافیایی گسترده شده اند. Polygon (MATIC) خواستار مشارکت کاربران با موارد استفاده و برنامه های کاربردی بیشتر برای گسترش ارزش پیشنهادی شده است.

چند ضلعی و دنیای واقعی Polygon (MATIC)

کاربردهای دنیای واقعی بلاک چین ها با هدف رسیدگی به مشکلات دنیای واقعی قبلاً منبع بحث های شدید بوده است. ابتکار اخیر Polygon (MATIC) مصادف با دوره ای است که فناوری بلاک چین با احساسات و عناوین عمدتاً منفی دست و پنجه نرم می کند. بنابراین، کارشناسان Web3 و بازیگران اصلی در این زمینه معتقدند که نیاز فزاینده ای برای آشکار کردن برنامه های کاربردی مثبت برای بلاک چین وجود دارد. آنها قصد دارند آن را به عنوان یک فناوری همه منظوره به جای ابزاری که تجارت دارایی را ساده می کند، ارائه دهند.

در کنار Polygon (MATIC)، شبکه‌های بزرگ دیگری نیز وارد عمل شده‌اند. ریپل (XRP) اخیراً همکاری با بانک مرکزی کلمبیا، Banco de la República را برای بررسی موارد استفاده از فناوری بلاک چین اعلام کرد.

آیا توسعه Web3 ادامه خواهد داشت؟

Polygon (MATIC) در تلاش است تا قابلیت‌های جدیدی را برای تقویت توسعه Web3 ترسیم کند، موارد استفاده جدید را باز کند. شایان ذکر است که یکی از بنیانگذاران Sandeep Nailwal یک برنامه کمک مالی به نام Nailwal Fellowship راه اندازی کرد. هدف این ابتکار ارائه کمک های مالی و منابع به توسعه دهندگان Web3 در مراحل اولیه است. علاوه بر بودجه، توسعه دهندگان راهنمایی و دسترسی به بنیانگذاران و سرمایه گذاران برتر را دریافت خواهند کرد.

با توجه به Alchemy، یک پلت فرم توسعه دهنده بلاک چین، توسعه وب 3 با سرعتی سریع در سه ماهه اول سال 2023، با وجود سرایت بحران بانکی ایالات متحده، ادامه یافته است. تعداد تیم‌های توسعه‌دهنده‌ای که روی پلتفرم کیمیاگری کار می‌کنند به بالاترین حد خود رسیده است و فعالیت توسعه‌دهندگان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

Polygon (MATIC) از سطح شکست 0.69 دلار در 13 ژوئن رد شد، که نشان می دهد خرس ها در تلاش هستند سطح را به مقاومت تغییر دهند.خریداران با خرید Polygon (MATIC) باید قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.73 دلار) بگذارند تا نشان دهند که سطوح پایین تر رد شده اند. این می تواند یک افزایش کمکی به سمت 1 دلار را آغاز کند. اگر قیمت پایین تر ادامه یابد و به زیر 0.50 دلار سقوط کند، این دیدگاه باطل می شود. این می تواند درها را برای سقوط به 0.44 دلار و سپس به 0.32 دلار باز کند.

بلاک چین پالی‌گان و توکن Polygon (MATIC)

پالی‌گان (Polygon) قبلا با نام شبکه Polygon (MATIC)) شناخته می‌شد. این شبکه یک چهار چوب مقیاس پذیر ماژولار و چند وجهی، شامل مجموعه‌ای از لایه‌ها را برای اتریوم ارائه می‌کند. چشم انداز بلند مدت پالی‌گان، تبدیل شدن به قطبی برای یکپارچه کردن تمامی محصولات و خدمات غیر متمرکز است. هدف Polygon (MATIC) فراهم کردن تراکنش‌هایی ارزان‌تر و سریع‌تر در شبکه اتریوم است.

چشم انداز تیم توسعه‌دهندگان پالی‌گان (ماتیک) بسیار پیچیده‌تر و بلند پروازانه‌تر از افزایش کارایی شبکه بلاک چین است. هدف آن‌ها ایجاد یک اکوسیستم به هم پیوسته از زنجیره‌های جانبی (Sidechains) دولایه به نام «اینترنت بلاک چین اتریوم» است. این مفهوم برای ایجاد و اتصال شبکه‌های بلاک چین سازگار با اتریوم، رویکردی چند وجهی به چهارچوب شبکه و پروتکل آن دارد.

ساختار شبکه Polygon (MATIC)

ارز دیجیتال Polygon (MATIC) ماتیک از چهار لایه تشکیل شده است. هر کدام از این لایه‌ها نقش و هدف خاصی را دنبال می‌کنند:

  • لایه اتریوم (Ethereum Layer): در این لایه، زنجیره‌های Polygon (MATIC) به افزایش امنیت شبکه اتریوم کمک می‌کنند. لایه اتریوم به اجرا تمام اجزا قرارداد هوشمند کمک می‌کند.
  • لایه امنیتی (Security Layer): یک لایه اختیاری است که جنبه‌های مختلف زنجیره‌های پالی‌گان را بررسی می‌کند و امنیت شبکه بلاک چین را تامین می‌کند. اینلایه به عنوان یک متا-چین (Meta-Chain) همزمان بر اجرای و اعتبار شبکه اتریوم و پالی‌گان نظارت می‌کند.
  • لایه امنیتی را می‌توان در جایی از شبکه اتریوم که ماینر‌ها اعتبار تراکنش‌ها را تایید می‌کنند، مستقر کرد.
  • لایه شبکه پالی‌گان (Polygon Networks Layer): این لایه مجموعه‌ای از شبکه‌های مستقل است که هر کدام در شبکه خود فعالیت می‌کنند. لایه پالی‌گان مسئول تولید بلاک، اجماع محلی و جمع‌آوری اطلاعات تراکنش‌ها است.
  • لایه اجرایی (The Execution Layer): این لایه معاملات تایید شده در شبکه بلاک چین Polygon (MATIC) را تفسیر و اجرا می‌کند. لایه اجرایی از دو زیر لایه تشکیل شده و مانند یک قرارداد هوشمند اتریوم عمل می‌کند. یک ماشین مجازی (Virtual Machine) و یک منطق اجرایی (Execution Logic) که تراکنش‌ها را اجرا می‌کند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.