ارزش رمزارز مونرو (XMR)

ارزش رمزارز مونرو (XMR)

مونرو (XMR) یکی از آن ارزهای رمزنگاری شده است که در مقایسه با بسیاری از ارزهای دیجیتال برتر در سال گذشته، تا حد زیادی پایدار ماندهاست.

در مورد سقف رشد مونرو (XMR) به اندازه کافی صحبت نشده است. این دارایی بسیار کم‌ارزش‌شده است، اما با وجود کاهش بیشتر ارزهای دیجیتال در کوتاه‌مدت، در حال حاضر مجموعه بهترین ارزهای دیجیتال را برای خرید هدایت می‌کند، زیرا اعتماد عمومی به فضای کریپتو همچنان رو به کاهش است. تنها نقطه ضعف مونرو (XMR) اندازه زنجیر است. اگر مردم واقعا مونرو را درک می کردند، در فضای کریپتو بیشتر در مورد آن صحبت می شد. دوازده ماه پیش، مونرو (XMR) بدترین دارایی ارزهای دیجیتال بود. مونرو (XMR) با فشار به زیر سطوح پشتیبانی کلیدی در میان افت شدید سطح، ضرر بزرگتری را متحمل شد که پس از اعلامیه ای مبنی بر اینکه Bittrex پشتیبانی خود از ارز دیجیتال و چند ارز دیگر را که در سطل مونرو قرار داده شده اند، کنار می کشد.

ارز دیجیتال امن، خصوصی، غیرقابل ردیابی، غیرقابل پیوند و قابل تعویض – این ویژگی ها مونرو را متمایز می کند. در حالی که بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را می‌توان دارایی‌های قابل تعویض نیز در نظر گرفت، مونرو تاریخچه تراکنش‌های تمام مونرو (XMR) را پنهان می‌کند و همه توکن‌ها را به یک اندازه غیرقابل تشخیص می‌کند. نه تنها آدرس‌های کیف پول و تراکنش‌های بین کاربران قابلیت ردیابی را محدود می‌کنند، بلکه این ویژگی‌ها در خود توکن مونرو (XMR) حفظ می‌شوند، همانطور که مونرو (XMR) شامل می‌شود.

مونرو (XMR) چقدر ارزش دارد؟

مونرو در 24 ساعت گذشته 0.27 درصد رشد داشته است. رتبه فعلی آن 26 است، با ارزش بازار زنده 2,985,374,312 دلار. دارای عرضه در گردش 18242456 سکه مونرو (XMR)

این پیش‌بینی قیمت مونرو جزئیات مربوط به مونرو، برنامه‌ها، تاریخچه قیمت و عوامل مؤثر بر ارز اصلی را پوشش می‌دهد. قبل از رفتن به پیش بینی قیمت مونرو (XMR) موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

مونرو (XMR) چیست؟

مونرو (XMR) یک ارز دیجیتال است که بر اساس اصول حفظ حریم خصوصی ایجاد شده است، حتی اگر یک ارز رمزنگاری منبع باز باشد. مونرو (XMR) بسیار شبیه ارزهای دیجیتال دیگر است، اما دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است که با سایر ارزهای دیجیتال متفاوت است.

هدف ارزهای دیجیتال متمرکز بر حفظ حریم خصوصی این است که استفاده از جهان را آسان و بدون استرس بسازند، در حالی که با طرح حفظ حریم خصوصی خود همراه با ناشناس بودن آن است. این به کاربران اطمینان می دهد که تمام معاملات غیرقابل ردیابی است، حریم خصوصی معامله گران را تقویت می کند و دارندگان را در برابر نیروهای خارجی محافظت می کند.

معاملات قابل اعتماد و محرمانه مونرو (XMR)

یکی از مطلوب ترین گزینه ها برای معامله گران و سرمایه گذاران، تجارت هر دارایی دیجیتالی است که حریم خصوصی را تضمین می کند.

ارز دیجیتال مونرو (XMR) مبتنی بر طراحی رمزنگاری منبع باز است که از آدرس‌های مخفی برای حفظ حریم خصوصی بیشتر استفاده می‌کند. این آدرس‌هایی که به‌طور تصادفی ایجاد شده‌اند، با اجرای هر پروژه که عمدتاً برای گیرنده برنامه‌ریزی شده‌اند، هماهنگ می‌شوند.

استفاده از این آدرس‌ها تضمین می‌کند که آدرس خاصی که سکه به آن ارسال می‌شود، پنهان می‌ماند و از شناسایی گیرنده جلوگیری می‌کند.

این بدان معناست که هر فردی می تواند بدون اینکه کسی منبع، مقدار یا مقصد را بداند معامله کند. بنابراین، مونرو (XMR)دارایی ایمن است زیرا مجموعه شما ایمن است حتی اگر دولت‌های سراسر جهان تصمیم به سرکوب ارزهای دیجیتال داشته باشند.

بدون شک مونرو (XMR) با ماهیت ناشناس خود موفق خواهد شد، بنابراین بسیاری از سرمایه گذاران نمی توانند چشم خود را از تجارت ارز دیجیتال یا خرید مونرو برای نگه داشتن آن بردارند.

بلاک چین مونرو (XMR) با عملکرد خوب بسیار کارآمد است. امضاهای حلقه مونرو از امضاکننده واقعی تشکیل شده است، که سپس با افراد غیر امضاکننده ترکیب می‌شود تا یک حلقه تشکیل شود.

گروه امضاهای حلقه را می توان برای تأیید تراکنش های محرمانه با اجرای سریع تراکنش های حلقه محرمانه استفاده کرد.

ارز دیجیتال تراکنش‌های حریم خصوصی را با کمک آدرس‌های مخفیانه بدون توجه به قدرت متصل به هر یک از پلتفرم‌های مورد اعتماد که در آن فضای ذخیره‌سازی ایجاد می‌شود، خودکار می‌کند.

امنیت ارز مونرو مونرو (XMR)

امنیت سکه مونرو (XMR) با پیش بینی قیمت مونرو مورد توجه قرار گرفت. این به سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند فقط به خاطر درگیر شدن در ارزهای دیجیتال هنگام خرید مونرو یا فروش مونرو، از ظلم‌های مقامات خاص نجات پیدا کنند، امیدواری می‌دهد.

خلاصه: Crypto در حال غواصی به دنیای جدیدی با منابع ایمن است که شبکه مونرو (XMR) برای مدت طولانی همچنان جایگاه اصلی خود را حفظ کرده است.

سوابق به همان اندازه نشان داده است که بدافزارهای استخراج رمزنگاری کارایی کمتری دارند زیرا دیوار امنیتی شبکه مونرو (XMR) بر روی سنگ قرار دارد و از این رو احتمال از دست دادن سریع پول دارندگان کم است.

پلتفرم‌ها و ارزهای غنی از محتوا در مقایسه با پلت‌فرم‌های بازاریابی ناشناس قدرتمند و کمیاب وجود دارند که پناهگاه‌های امنی در برابر ظلم‌ها، ارعاب‌ها، تهدیدهای غیرضروری و رقابتی از هر نوع هستند که می‌خواهند وظایف عملیاتی چنین افرادی را محدود کنند.

کنار آمدن با آن پلتفرم های محدود دیگر دست نیافتنی نیست. ارز دیجیتال مونرو و سایرین برای آن فداکاری کرده اند.

قیمت مونرو (XMR) صندلی جلو را حفظ می کند و سکه بر اساس پیش بینی های قیمت مونرو (XMR) همیشه در خط مقدم بوده است. حریم خصوصی سکه مونرو و پلتفرم طراحی شده خاص اغلب بسیار عالی بوده است که همه مشکلات را حل کرده است. و آنها را برای هرگونه مبادلات عمده ایمن کرد.

با این حال، انجام تحقیقات و بررسی های لازم توصیه می شود، زیرا نشان دهنده مسیر عالی برای به دست آوردن اطلاعات رضایت بخش در مورد بازار ارزهای دیجیتال است.

پیامدهای پیش بینی قیمت مونرو (XMR)

  • پیامدهای مثبت

  • مردم همیشه باید بپذیرند که مونرو (XMR) ثابت کرده است که یکی از ارزهای دیجیتالی است که به صورت شخصی اجرا می شود. قدرت این ویژگی ها از آدرس های مخفیانه به عنوان یک الگوی امنیتی برای ارزهای دیجیتال سرمایه گذاران در برابر تهاجم خارجی یا داخلی استفاده می کند. نکات مثبتی که به نفع مونرو (XMR) هستند در زیر ذکر شده است.

  • پیوند هر تراکنش در مونرو (XMR) به هر فردی غیرممکن است.

  • افزایش غیراستاتیکی در مونرو (XMR) تضمین می کند که هزینه ها صرف نظر از نحوه افزایش استفاده، گزاف نمی شوند. محدودیت های صفر توسط بلاک چین اعمال می شود.

  • مونرو (XMR) امکان انتخاب فردی را که تراکنش شما را می بیند یا به آن دسترسی دارد را می دهد. نظارت بر عملکرد شخص برای هیچ مرجعی کاملاً غیر قابل قبول است.معاملات در مونرو (XMR) قابل ردیابی نیستند.

با توجه به عملکرد گذشته می توان نکات مثبتی را بیان کرد که آن را به سرمایه گذاری خوبی تبدیل می کند.

  • پیامدهای منفی
  • هر چیزی که با مثبت اندیشی همراه باشد، حداقل ردپایی از منفی بافی خواهد داشت. در اینجا جنبه های منفی مونرو (XMR) وجود دارد. از همان ابتدا، بسیاری از E-billfold هنوز توسعه نیافته اند. Jaxx یا بسیاری از پلتفرم های راه حل دیگر وجود ندارند.
  • الگوی ایمن سازی مونرو (XMR) به گونه ای که ارز دیجیتال به طور دقیق گره خورده باشد، بسیار دست و پا گیرتر از سایر ارزهای دیجیتال در سراسر جهان است.
  • فرض بر این است که این تنها دلیل ناتوانی آن در پذیرش گسترده تر توسط جامعه است. به نظر می رسد که ایمن سازی آن بسیار سخت باشد.
  • به یاد داشته باشید که مونرو (XMR) برای وجود داشتن به سطح عملیاتی بیت کوین متکی نیست. بله، این ممکن است دلیل موجهی باشد که چرا توسعه اپلیکیشنی که با بلاک چین کار می کند غیرممکن به نظر می رسد.

تحولات گذشته مونرو (XMR)

مونرو (XMR) از رمزگذاری پیشرفته برای ارائه سطح بالایی از حریم خصوصی و امنیت به کاربران خود استفاده می کند. ویژگی های برجسته این ارز دیجیتال عبارتند از: تراکنش‌های خصوصی بر روی پروتکل‌های مونرو و سایر پروتکل‌ها به لطف اثبات‌هایی با دانش صفر مجاز است. هنگامی که پول ارسال شده رمزگذاری شده باشد، تراکنش به عنوان محرمانه در نظر گرفته می شود.

هر عضو گروه می تواند امضاهای حلقه ای ایجاد کند که امضای دیجیتال است. به دلیل امضای حلقه، تعیین مبدأ تراکنش مونرو (XMR) دشوار است زیرا نمی توان آن را ردیابی کرد. برای پیاده سازی به روز رسانی از هارد فورک استفاده شد. این تغییر برگشت ناپذیر در بلاک چین سازگار با عقب نیست. بنابراین، گره ها باید یا آن را بپذیرند یا به شبکه دیگری واگرا شوند.

ارتباط بین تراکنش ها و آدرس های IP گره به دلیل عملکرد Monero's Dandelion پنهان است. بنابراین، محرمانه بودن معاملات افزایش می یابد. بیش از 300 توسعه دهنده از سراسر جهان از مونرو (XMR) حمایت کرده اند. 71 توسعه‌دهنده در جدیدترین به‌روزرسانی همکاری کردند و قدرت جامعه توسعه‌دهندگان مونرو (XMR) را برجسته کردند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.