پروژه های برتر NFT در انتظار پیشرفت جدیدی در اتریوم

پروژه های برتر NFT در انتظار پیشرفت جدیدی در اتریوم

Ordinals داغ ترین چیز جدید در کریپتو است. در یک کلام، Ordinal قطعه ای از داده است که در بلاک چین بیت کوین آپلود می شود و با یک آدرس منحصر به فرد

که در ساختار داده بلاک چین نیز ذخیره می شود، به آن اشاره می شود. با این حال، به نظر می رسد همه ما اتریوم را فراموش کرده ایم، اکوسیستمی که بخش عمده ای از حجم و مجموعه های NFT روی آن را تشکیل می دهد. با چند مورد از nft های انفجاری آینده آشنا شویم:

DeGods

DeGods یک مجموعه 10 هزار PFP از خدایان است که به سبکی منحصر به فرد از مد فعلی لباس می پوشند که با حال و هوای خدایان قدیمی، با تمرکز بر مفید بودن جامعه، پوشیده شده است.

این گروه آخرین 535 NFT DeGods را سوزانده است، بنابراین در حال حاضر 9,465 مورد وجود دارد (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد). آنها دارای ویژگی هایی هستند که از رایج تا غیر معمول، نادر، فوق نادر و اسطوره ای متغیر است. ردای مقدس، پس‌زمینه بهشت، عینک دید در شب، کلاه ایمنی اسطوره‌ای، حلقه دودی و دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده کمیاب و اسطوره‌ای در این مجموعه گنجانده شده‌اند. سر مدوسا غیر معمول ترین ویژگی این مجموعه است که تنها 25 عدد از آن موجود است.

در 25 دسامبر، تیم DeGods اعلام کرد که این پروژه به طور رسمی در سه ماهه اول سال 2023 به اتریوم متصل خواهد شد. خالق روهون وورا، که در وب 3 با نام Frank III شناخته می شود، در ویدئویی که در حساب توییتر خود منتشر کرد، جامعه Solana NFT را مورد خطاب قرار داد و از او تشکر کرد. جمع‌آوران SOL برای حمایت‌شان و یادآوری این نکته که او و تیمش درک کرده‌اند که برای توسعه، باید راه‌های دیگری را کشف کنند.

Memeland

بسیاری از ما با 9GAG و کار آنها در دهه گذشته آشنا هستیم. ارائه‌دهنده شماره یک میم‌ها اکنون در حال گسترش به بازار web3 است و با Memeland NFT‌های خود شروع می‌شود. اگر تاریخ راهنما است، باید مراقب این تلاش باشید.

کاپیتان ها و خدمه دزدان دریایی آنها برای رسیدن به Memeland، یک جزیره گنج معروف که شهرت، پول، عشق و بهترین میم ها را در دریای شکسته ارائه می دهد، با ساعت مسابقه می دهند. «You The Real MVP» و «The Potatoz» مجموعه‌های فعلی NFT این پروژه هستند. با این وجود، آنها تنها پیش درآمدهای مجموعه اصلی NFT خود، "Memeland Captains" هستند.

MEME یک توکن پشتیبانی سازندگان است و در بسیاری از محصولات SocialFi ساخته شده توسط Memeland استفاده خواهد شد. آنها قبلاً به طور عمومی اعلام کرده بودند که این توکن را در سال 2023 راه اندازی خواهند کرد.

Memeland بارها گفته است که توکن MEME آینده آنها با توکن NFT معمولی متفاوت خواهد بود. روشی که تیم آنها آن توکن را در آینده ارائه می‌کند، تأثیر زیادی بر اکوسیستم خواهد داشت و شاید آن را به سمت موفقیت بزرگ‌تری سوق دهد.

Pudgy Penguins

پنگوئن های پودگی از پنگوئن های قطب شمال الهام گرفته اند. هر پنگوئن پودگی به نام "پنگو" برگرفته از فیلم کوتاه خانواده ای از پنگوئن ها است که در قطب شمال زندگی می کنند.

اخیرا، Pudgy Penguins اعلام کرد که با موفقیت 9 میلیون دلار از سرمایه گذارانی مانند Big Brain Holdings، Kronos Research، بنیانگذاران LayerZero Labs، Old Fashion Research و CRIT Ventures جمع آوری کرده است.

Pudgy Penguins بیش از مجموعه ای از پنگوئن های شایان ستایش است، بلکه نشان دهنده خلاقیت، آزادی و اجتماع است. احیای این پروژه گواهی بر اعتماد و حمایت جامعه و همچنین پیشرفت های مثبت در زمان های اخیر است.

احیای فعلی Pudgy Penguins تنها 18 ماه از زمانی می گذرد که جامعه در ژانویه 2022 به اتفاق آرا به حذف بنیانگذاران رای داد، اندکی پس از آن که مشخص شد نیروی اصلی توسعه اصلی دارایی ها را هدر داده بدون اینکه بخواهد سود قابل توجهی برای ماموریت داشته باشد.

چهار ماه بعد، تاجر Luca Schnetzler، حقوق شرکت Pudgy Penguins را به قیمت 2.5 میلیون دلار با ضمانت تغییر نام تجاری خریداری کرد. از آن زمان، او پیشنهادات مجوز جدیدی را برای این مجموعه راه‌اندازی کرده است و کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی متعددی را راه‌اندازی کرده است تا پنگوئن‌های Pudgy را به قلمرو تراشه‌های آبی Bored Ape Yacht Clubs (BAYC) یا CryptoPunks وارد کند تا با مصرف‌کنندگان انبوه‌تر ارتباط برقرار کند.

با این نقطه عطف باورنکردنی در شاخص قیمت NFT Fundamentals، لوکا اشنتزلر فاش کرد که دلیل این شتاب توسط اقلام با مارک Pudgy Penguin مانند تی شرت، کلاه و هودی مورد توجه قرار گرفته است. فروش محصولات به شدت افزایش یافت.

تصویر یک پنگوئن ناز و گرم در زمستان در فصل کریسمس امسال تعداد زیادی از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. علاوه بر این، او اعلام کرده است که پس از 12 ماه به شرط‌بندی روی اسباب‌بازی‌های فیزیکی جدید و کلکسیون‌های Pudgy Penguin ادامه خواهد داد.

mfers

mfer یک مجموعه NFT با شکل منحصر به فرد است که در اواخر سال 2021 بر روی بلاک چین اتریوم راه اندازی شد و توسط شخصی ناشناس به نام سارتوشی منتشر شد. "mfer" به عنوان یک کاوش شخصی در دنیای هنر دیجیتال غیرمتمرکز جامعه محور آغاز شد.

ایده ایجاد یک مجموعه NFT بر اساس فیگور چوبی منطقی است زیرا هر کسی یک طرف سرکش مشخص دارد. مجموعه 10000 NFT با الهام از CryptoPunks شامل موارد کمیاب مشابه برای ادای احترام به پروژه اصلی است.

مجموعه mfers NFT، ادای احترام به پانک‌ها، بیشتر با نمونه‌های قبلی خود مطابقت دارد: برخی افراد، برخی زامبی‌ها، بسیاری از میمون‌ها و برخی بیگانگان غیرمعمول. سارتوشی همچنین عناصر پانک معمولی مانند هودی های شیک، لوبیا، عینک های سه بعدی آینده نگرانه و موارد دیگر را اضافه کرد.

CyberKongz

CyberKongz مجموعه ای از 1000 NFT با تصاویر 34 x 34 پیکسل از میمون های منحصر به فرد، کمیاب و به طور تصادفی تولید شده است. از 1000 NFT اولیه، تنها 989 NFT در OpenSea فروخته شد، CyberKongz #810 به عنوان طلسم پروژه نگهداری شد، و 10 CyberKongz Legendary 2 هفته بعد فروخته شد.

پس از راه اندازی در اتریوم در مارس 2021، حتی با وجود اینکه هیچ کمپین تبلیغاتی پیش از انتشار وجود نداشت، CyberKongz توجه زیادی از طرفداران NFT را به خود جلب کرد و آواتارهای CyberKongz به سرعت در رسانه های اجتماعی پخش شدند.

با گذشت زمان، CyberKongz به یک پروژه جامعه محور تبدیل شد که در آن توسعه دهندگان NFT و کارشناسان جامعه مهارت های خود را به توسعه ایده های جامعه اختصاص می دهند.

بعداً، پروژه 2 مجموعه جدید NFT شامل 4000 Baby CyberKongz و 15000 CyberKongz VX را توسعه داد. علاوه بر گسترش مؤثر جامعه CyberKongz، مجموعه CyberKongz VX 3D به مالکان اجازه می دهد تا از NFT های خود در متاورهای مختلف استفاده کنند.

Art Gobblers

Art Gobblers "یک آزمایش هنر دیجیتال" توسط جاستین رویلند و پارادایم است. جاستین رویلند بیشتر به عنوان یکی از خالقان نمایش محبوب Rick and Morty شناخته می شود، در حالی که بسیاری از افراد پارادایم را یکی از برجسته ترین سرمایه گذاران در فضای کریپتو می دانند.

هدف Art Gobblers تسهیل خلق و جمع آوری هنر دیجیتال است. این یک اکوسیستم پویا با سه جزء اصلی، Gobblers، Pages و نشانه های GOO است.

Art Gobblers به ​​کاربران اجازه می دهد آثار هنری را در وب سایت خود ایجاد کنند و به عنوان پیش نویس ذخیره کنند. برای NFT، کاربران باید صفحات خالی NFT را خریداری کنند و پیش نویس را در صفحات ترسیم شده NFT برش دهند.

سپس کاربر می تواند به Gobbler خود غذا دهد تا صفحات ترسیم شده را بخورد تا ویژگی های Gobbler را افزایش دهد. مجموع عرضه Gobblers 10000 NFT است، در ابتدا فقط 2000 NFT برای فروش باز است، 8000 NFT باقی مانده به تدریج طی 10 سال عرضه خواهد شد.

به طور خاص، 10 NFT به نام "Gobblers افسانه ای" وجود خواهد داشت که هر بار که کل عرضه Gobblers تا 10٪ افزایش می یابد ظاهر می شود و توانایی تولید GOO 2 برابر بیشتر از Gobblers معمولی را دارد. برای ایجاد Legendary، کاربر باید مقداری از Gobblers را که توسط پروژه مشخص شده است رایت کند. عکس های خورده شده از Gobblers قدیمی نیز در Legendary Gobblers گنجانده خواهد شد. این همچنین یک مکانیسم کاهش تورم برای تامین NFT پروژه در نظر گرفته می شود.

Fight Out

Fight Out (FGHT)، یک توکن بازی برای کسب درآمد که به کاربران امکان می‌دهد برای داشتن یک سبک زندگی سالم و فعال جوایزی کسب کنند، یکی از پر صحبت‌ترین توکن‌های ارز دیجیتال جدید در حال حاضر است.

FGHT، توکن بومی، پس از ایجاد حدود 6 میلیون دلار در پیش فروش، همچنان برای چند روز دیگر برای خرید در پیش فروش در دسترس است. با پیش‌بینی حساب‌های برجسته YouTube مبنی بر اینکه توکن FGHT هنگامی که هفته آینده در صرافی‌ها فهرست می‌شود، عملکرد خوبی خواهد داشت، سرمایه‌گذاران احساس می‌کنند که اکنون زمان ایده‌آلی برای سرمایه‌گذاری در این پروژه است، زیرا قیمت‌ها هنوز در سطح پیش‌فروش و تعیین‌شده هستند.

NFT ها همچنین در اکوسیستم بازی برای کسب درآمد Fight Out ادغام می شوند. با نصب برنامه Fight Out، هر کاربر ممکن است آواتار NFT خود را ایجاد کند.

این NFT ها، که به عنوان "آواتارهای Soulbound NFT" شناخته می شوند، نمی توانند بین کاربران فروخته شوند. در عوض، آنها مالکیت انحصاری مالک هستند. آواتارهای Soulbound عملکرد فیزیکی و شیوه زندگی شما را منعکس می کنند. همانطور که کاربر شروع به ورزش روی اکوسیستم می کند، آمار آواتارهای Soulbound افزایش می یابد.

رقابت در باشگاه های Fight Out فیزیکی روش دیگری برای افزایش سریعتر آمار است. طبق وایت پیپر Fight Out قرار است اولین سالن بدنسازی در سال 2023 افتتاح شود. در آینده، این گروه امیدوار است حداقل 20 سالن ورزشی دیگر افتتاح کند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.