Terra Classic (LUNC) با پیش بینی ارتقای برابری 20 درصد افزایش می یابد

Terra Classic (LUNC) با پیش بینی ارتقای برابری 20 درصد افزایش می یابد

توکن Terra Classic (LUNC) در 24 ساعت گذشته بیش از 20٪ افزایش یافته است، زیرا انجمن در مورد ارتقای Parity بحث می کند. در صورت تایید این پیشنهاد،

انتظار می رود که ارتقا در 14 ژوئن تصویب شود.

توکن بدنام Terra Classic (LUNC) پیش از ارتقای برابری مورد انتظار خود، اگرچه هنوز تایید نشده است، شاهد افزایش شدید قیمت است.

توکن Terra Classic (LUNC) در ساعات گذشته حدود 20 درصد افزایش یافته است که بزرگترین افزایش آن در مدتی طولانی است. در حال حاضر، معامله گران Terra Classic (LUNC) را با حدود 0.000107 دلار معامله می کنند.

ترا کلاسیک Terra Classic (LUNC) در 24 ساعت گذشته سر به فلک کشیده است

حجم معاملات توکن نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. طبق داده‌های قیمت BeInCrypto، در 24 ساعت گذشته 750 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر این رقم در حدود 395 میلیون دلار است. این به دلیل کاهش محبوبیت توکن در جامعه کریپتو بسیار قابل توجه است. ارزش بازار Terra Classic (LUNC) حدود 600 میلیون دلار است که در 24 ساعت گذشته بیش از 20 درصد افزایش یافته است. این هنوز با اوج 40.99 میلیارد دلاری خود فاصله زیادی دارد که بعید است هرگز دوباره به آن برسد.

با این حال، حامیان این پروژه و نشانه همچنان به آینده خوشبین هستند. انتظار برای ارتقای برابری به عنوان شاهدی بر خوش بینی آنها عمل می کند. نهنگ‌های کریپتو نیز به این رویداد می‌پیوندند. بسیاری از این نهنگ ها قبل از انجام ارتقاء، مقادیر زیادی Terra Classic (LUNC) می خرند.

ارتقا، در صورت تایید، کمتر از ده روز دیگر باقی مانده است. تغییرات قابل توجهی در شبکه ایجاد خواهد کرد. با در نظر گرفتن این موضوع، گمانه زنی مبنی بر اینکه این توکن به طور بالقوه می تواند سطوح سپتامبر 2022 خود را به دست آورد، غیرمنطقی نیست.

ارتقای برابری چیست؟

ارتقای برابری برای Terra Classic (LUNC) نسخه 2.1.0 را وارد شبکه خواهد کرد و تا حد زیادی بر حاکمیت متمرکز است. ویژگی های برجسته ارتقاء عبارتند از: حداقل 5% کمیسیون برای اعتبار سنجی، معرفی Cosmwasm v1.1.x، و همچنین دو به روز رسانی امنیتی.

جامعه Terra Classic (LUNC) در حال حاضر در حال بررسی و بحث در مورد این پیشنهاد است. کارگروه مشترک L1 (LITF) مسئول پیشنهاد و توسعه پیشرو است. در صورت تصویب، به روز رسانی قرار است در 14 ژوئن انجام شود.

بایننس بیش از یک میلیارد Terra Classic (LUNC) می سوزاند

در همین حال، بایننس 1.04 میلیارد توکن Terra را سوزانده است که به طور مستقل منجر به افزایش شدید قیمت برای Terra Classic (LUNC) شد. سوختگی دهمین دسته ای بود که سوختگی را تجربه کرد، که اکنون مجموع سوختگی را به 33 میلیارد توکن Terra Classic (LUNC) می رساند. این سوختگی خاص برای دوره 30 آوریل تا 30 می بود. این یک راه نجات برای Terra Classic (LUNC) است، زیرا این توکن از هر کمکی برای بازگشت به روزهای شکوه خود استقبال می کند. جامعه مشتاق است آن را مفید و معتبر کند، اگرچه هنوز شک و تردیدهای زیادی در مورد آن وجود دارد.

Terra Classic (LUNC) در انتظار ارتقای Parity 20 درصد افزایش یافته است.

پیشنهاد برابری در حال حاضر در دست بررسی است و توسط جامعه در حال بحث است.

بایننس اخیراً بیش از 1 میلیارد توکن Terra Classic (LUNC) را سوزاند که منجر به افزایش قیمت برای Terra Classic (LUNC) شد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.