رشد شبکه چیلیز (CHZ) دوباره در حال افزایش است

رشد شبکه چیلیز (CHZ) دوباره در حال افزایش است

قیمت چیلیز (CHZ) علیرغم فشار نزولی شدید در ماه گذشته، بالاتر از سطح 0.10 دلار باقی مانده است. با ورود هواداران جدید به عرصه چیلیز (CHZ)،

آیا قیمت چیلیز (CHZ)آخرین بار قبل از پایان فصل فوتبال افزایش می یابد؟

چیلیز (CHZ) اکوسیستم بلاک چین شاخص برای ورزش و سرگرمی است. طی چند ماه گذشته، قیمت چیلیز (CHZ)در یک مارپیچ نزولی قرار گرفته است زیرا این شبکه برای جذب کاربران جدید تلاش می کند.

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که شبکه چیلیز در چند روز گذشته تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان شبکه جدید را جذب کرده است. تقاضای جدید به گاوهای نر کمک کرد تا 1 دلار را حفظ کنند. آیا این یک اتفاق است یا آغاز یک افزایش مجدد قیمت واقعی؟

رشد شبکه چیلیز (CHZ) دوباره در حال افزایش است

این هفته، شبکه چیلیز (CHZ) پس از نزدیک به یک ماه از دست دادن مداوم، توانسته است تعداد زیادی از شرکت کنندگان تازه شبکه را جذب کند.

شبکه چیلیز (CHZ) از 75 آدرس جدید در 20 می به 117 آدرس کیف پول جدید ایجاد شده در 30 می افزایش یافت.رشد شبکه تعداد آدرس‌های کیف پول جدید ایجاد شده روزانه در شبکه بلاک چین را دنبال می‌کند. همانطور که در بالا مشاهده شد، نشان می دهد که پروژه در حال به دست آوردن سهم بازار در صورت افزایش مداوم است.

بدیهی است که رشد شبکه بلاک چین چیلیز (CHZ) تاثیر مثبتی بر قیمت چیلیز (CHZ) در چند روز گذشته داشته است. نهنگ ها دوباره خرید می کنند.پس از هفته‌ها حرکت نزولی پایدار، نهنگ‌های کریپتو دوباره شروع به جمع‌آوری سکه‌های چیلیز (CHZ) کرده‌اند. داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که نهنگ‌های کریپتو با موجودی ۱ تا ۱۰ میلیون چیلیز (CHZ) برای پمپ قیمت اخیر بسیار مهم بوده‌اند.

بین 24 تا 29 می، 13 میلیون سکه چیلیز (CHZ) به موجودی کیف پول خود اضافه کردند. با ارزش فعلی بازار 0.10 دلار، سرمایه گذاری تازه ای که در این ماه انجام نشده است، 1.3 میلیون دلار است.

به طور قابل توجهی، گروه نهنگ بخش قابل توجهی از کل عرضه چیلیز (CHZ) در گردش را در اختیار دارد. با نفوذ خود، آنها به راحتی می توانند سایر سرمایه گذاران خرده فروشی خود را به سمت افزایش سوق دهند. اگر در هفته‌های آینده به خرید ادامه دهند، زمان زیادی است که قیمت چیلیز (CHZ) به بالاترین حد خود برسد. پیش بینی قیمت چیلیز (CHZ): بازگشت به 0.12 دلار

با توجه به فعالیت های صعودی در میان سرمایه گذاران نهنگ، قیمت چیلیز (CHZ) ممکن است در روزهای آینده به 0.12 دلار افزایش یابد. از سوی دیگر، اگر چیلیز (CHZ) به طور غیرمنتظره به زیر منطقه حمایت بحرانی 0.99 دلار سقوط کند، خرس‌ها می‌توانند پیش‌بینی قیمت صعودی چیلیز (CHZ) را باطل کنند.

اما، 548 سرمایه‌گذار که 4.15 میلیون چیلیز (CHZ) را با قیمت متوسط ​​0.99 دلار خریداری کرده‌اند، احتمالاً از این امر جلوگیری خواهند کرد.

اگر چه بعید است، چیلیز (CHZ) می تواند در صورت نقض این سطح پشتیبانی، به 0.90 دلار بازگردد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.