با کاهش حجم معاملات، ارزش بازار استیبل کوین کاهش می یابد

با کاهش حجم معاملات، ارزش بازار استیبل کوین کاهش می یابد

ارزش کل بازار استیبل کوین برای چهاردهمین ماه متوالی کاهش یافته است.حجم معاملات استیبل کوین ها به پایین ترین سطح از دسامبر 2020 کاهش یافته است.

تتر USDT همچنان استیبل کوین غالب در فضا است.ارزش کل بازار استیبل کوین ها با کاهش بیش از 50 میلیارد دلاری در 14 ماه گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. ارزش بازار استیبل کوین به پایین‌ترین حد خود از سپتامبر 2021 رسیده است. حتی قبل از سقوط استیبل کوین UST، بازار استیبل کوین قبلاً شاهد کاهش بود. اما سقوط این سقوط را بیشتر تسریع کرد. CCData گزارش داد که ارزش کل بازار استیبل کوین ها در ماه می 0.45 درصد کاهش یافت و آن را به چهاردهمین ماه متوالی کاهش داد. علاوه بر کاهش ارزش بازار، حجم معاملات این دارایی نیز در ماه مه به میزان قابل توجهی کاهش یافت. با 40.6 درصد کاهش به 460 میلیارد دلار رسید. این کمترین حجم معاملات در صرافی های متمرکز از دسامبر 2022 است.

در این میان، کاهش حجم معاملات و ارزش بازار تاثیری بر تسلط آن نداشته است. تسلط بر بازار استیبل کوین از 9.76 درصد در آوریل به 11.1 درصد افزایش یافته است - اگرچه هنوز هم زیر بالاترین رکورد 16.6 درصدی ثبت شده در دسامبر 2022 است.

تتر USDT استیبل کوین همچنان غالب است

استیبل کوین USDT تتر بزرگترین استیبل کوین از نظر ارزش بازار است و 63.9٪ از بازار را در اختیار دارد که بالاترین سهم آن از دسامبر 2021 است. در همین حال، سایر استیبل کوین ها مانند TrueUSD (TUSD) و Gemini Dollar (GUSD) شاهد افزایش ارزش بازار خود بوده اند. ارزش بازاراستیبل کوین GUSD با 18.4 درصد افزایش، در حالی که TUSD با رشد 3.82 درصدی رسیده است. برگه های استیبل کوین BUSD، USDC

با این حال، سایر استیبل‌کوین‌های بزرگ در ارزش بازار خود دچار افت قیمت هستند. ارزش بازار استیبل کوین Binance USD (BUSD) برای ششمین ماه متوالی کاهش یافت زیرا Paxos به کاهش تدریجی دارایی دیجیتال خود ادامه داد. با 11.9 درصد کاهش به 5.48 میلیارد دلار رسید. دلار کوین با پشتوانه دایره ای استیبل کوین (USDC) نیز 3.5 درصد کاهش ارزش بازار را ثبت کرد و اکنون به زیر 30 میلیارد دلار رسیده است. اعتماد سرمایه گذاران به استیبل کوین USDC پس از قرار گرفتن در معرض بحران بانکی ایالات متحده کاهش یافته است.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.