ارزAXS یا اکسی اینفینیتی چیست؟

ارزAXS یا اکسی اینفینیتی چیست؟

بازی کردن و پول درآوردن، رویایی است که امروزه با پلتفرم‌های بازی بلاک چینی به حقیقت پیوسته است. با بازی اکسی اینفینیتی می‌توانید موجوداتی شبیه به ماهی پرورش داده و پول دربیاورید! ‌البته این پلتفرم برای کسانی که وقت و حوصله بازی کردن

ندارند هم می‌تواند پول‌ ساز باشد. با خرید ارز اکسی اینفینیتی می‌توانید روی پلتفرم بازی اکسی اینفینیتی سرمایه گذاری کرده و با رشد این پلتفرم، سود کنید. فناوری بلاک چین در طول این سال‌‌ها به‌سرعت تکامل‌ یافته و اکنون در حال ایجاد پایه‌های محکم در تمام جنبه‌ها است. در این میان، بازی ‌های بلاک چینی یکی از ترندهای رو به رشد در بازار ارزهای دیجیتال به شمار می‌آیند. اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) یک بازی جذاب مبتنی بر بلاک چین بوده که در شبکه اتریوم و توسط فردی به نام Trung Nguyen ایجاد شده است. بخشی از این بازی متعلق به بازیکنان بوده و توسط آن‌ها اداره می‌شود. در ساخت و طراحی اکسی اینفینیتی از بازی‌های محبوبی مانند Pokemon و Tamagotchi الهام گرفته شده و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا موجوداتی معروف به Axies را جمع‌آوری کرده، پرورش داده، برای مبارزه آماده کرده و در نهایت، آن‌ها را معامله کنند.

اکسی فینیتی های های موجود در بازی، توکن ‌هایNFT هستند. هرکدام از آن‌ها باتوجه‌ به ویژگی‌های ذاتی و اکتسابی خود، نسبت به سایر Axie ها ارزش متفاوتی دارند. رمز ارز بومی پلتفرم اکسی اینفینیتی یک توکن حاکمیتی به نام اکسی اینفینیتی Shards است که با نام اختصاری AXS شناخته می‌شود. در ادامه این مطلب، با رمز ارز AXS و نحوه خرید ارز اکسی اینفینیتی آشنا می‌شویم. توکن بازی اکسی اینفینیتی رمز ارز اکسی اینفینیتی، به‌عنوان توکن بومی بازی اکسی اینفینیتی، مانند پلی تمام اعضای انجمن Axie را به هم متصل می‌کند. درصورتی‌که دارندگان رمز ارز AXS توکن‌های خود را در شبکه اکسی استیک کرده و در فعالیت‌های بازی و نظرسنجی ‌های حاکمیتی شرکت کنند، از طرف شبکه اکسی پاداش دریافت خواهند کرد. این ارز یک توکن ERC20 بوده و دارای عرضه محدود است. صرفا 270 میلیون ارز اکسی وجود دارد. ارز AXS همچنین یک توکن حاکمیتی است و صاحبان آن می‌توانند با شرکت در رأی گیری‌ها در مسیر توسعه بازی تاثیر بگذارند. برای خرید این ارز از صرافی ارزپایا کلیک کنید .

به طور کلی، توکن بازی اکسی اینفینیتی برای اهداف زیر استفاده می‌شود:

سپرده گذاری (استیک کردن) : بازیکنان اکسی اینفینیتی می‌توانند پس از خرید ارز AXS توکن‌های خود را با هدف دریافت پاداش، در شبکه قفل کنند. خرید اکسی ها در بازی و پرورش آن‌ها : ارز AXS به ‌عنوان یک واحد پولی معتبر در بازار NFT بازی اکسی اینفینیتی پذیرفته شده است. بازیکنان با استفاده از این توکن می‌توانند کاراکترهای اکسی را خریداری کرده و آن‌ها را پرورش دهند. علاوه بر این، توکن AXS با هدف تعیین صلاحیت کاربر به ‌منظور شرکت در فروش و حراج‌های خاصی که توسط تیم Axie برگزار می‌شود، قابل ‌استفاده است. حاکمیت : همان طور که گفته شد، کاربران می‌توانند با خرید ارز AXS و استیک کردن دارایی‌های خود، در اداره و پیشبرد پلتفرم اکسی اینفینیتی سهیم باشند. ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی در سال 2021 بیش از 240 برابر رشد کرده است! این رشد چشمگیر نشان‌دهنده توجه و علاقه عموم مردم به بازی‌های بلاک چینی است. افراد زیادی سودهای کلان از این بازی به دست آورده‌اند. گفته می‌شود که بازی اکسی اینفینیتی در بین کارگران فیلیپینی به سرعت رواج پیدا کرده و تبدیل به کار اصلی آن‌ها شده است. آن‌ها ترجیح می‌دهند به جای کارهای سخت فیزیکی، با پرورش اکسی‌ها درآمد کسب کنند.

چگونه اکسی اینفینیتی بازی کنیم؟

اکسی اینفینیتی را می‌توان بر روی سیستم عامل‌های ویندوز، اندروید و iOS بازی کنید. برای نصب بازی اکسی اینفینیتی، قبل از هر چیزی احتیاج به یک کیف پول متامسک دارید. کاربران موبایل می‌توانند از کیف پول تراست ولت نیز استفاده کنند. پس از نصب کیف پول مناسب، به وب سایت اکسی اینفینیتی رفته و با کلیک روی گزینه Getting started، وارد مراحل ورود به بازی شوید. در صفحه بعدی، وب سایت اکسی به ترتیب مراحلی که باید پشت سر بگذارید را به شما نمایش می‌دهد. این مراحل شامل موارد زیر است:

نصب ولت Ronin دریافت اکسی اینفینیتی ساخت اکانت دانلود و شروع بازی

برای شروع، باید حداقل سه اکسی اینفینیتی خریداری کنید. با توجه به قیمت بالای اکسی‌ها، توسعه‌دهندگان اکسی اخیرا اعلام کرده‌اند که افراد علاقه‌مند به بازیاکسی اینفینیتی ، می‌توانند سه اکسی به صورت رایگان دریافت کرده و بازی را شروع کنند. این کار برای آشنایی بیشتر مردم با بازی است و اکسی‌های رایگان قابل فروش نیستند.

تاریخچه قیمت اکسی اینفینیتی

در زمان نگارش این مقاله، ارز AXS چهلمین ارز دیجیتال بزرگ دنیا از نظر ارزش بازار بوده و با قیمت 15 دلار معامله می‌شود. بر اساس داده‌های به دست آمده از سایت CoinMarketCap ، قیمت اکسی اینفینیتی در ابتدا از محدوده 0.1798 دلار آغاز شد و در 27 ژانویه 2021، برای اولین بار به 1 دلار رسید. در 13 فوریه 2021، ارز اکسی با افزایش بیش از 100 درصد، با قیمت 2.07 دلار معامله شد. قیمت ارز AXS روند صعودی خود را ادامه داده و در 6 جولای 2021، به 11 دلار رسید. در نهایت قیمت AXS در 6 نوامبر 2021 توانست به بالاترین میزان خود یعنی 165.37 دلار برسد. در سایت TradingView می‌توانید نمودار قیمتی این ارز را مشاهده کنید.

همان ‌طور که می‌دانید فضای ارزهای دیجیتال، یک بازار نوسانی با تغییرات عمده است؛ بنابراین نمی‌توان با قطعیت و دقت بالا آینده این بازار و انواع رمز ارزهای موجود در آن را پیش ‌بینی کرد. با این‌حال کارشناسان کریپتوکارنسی با استفاده از ابزارهای تجزیه ‌و تحلیل بازار مانند تحلیل تکنیکال و بنیادی، تا حد نسبتا خوبی آینده رمز ارزها را بررسی و پیش ‌بینی می‌کنند.

از آنجایی که قیمت ارز AXS در حال حاضر فاصله زیادی از اوج تاریخی یا ATH خود داشته و از نظر بسیاری از کارشناسان در کف قیمتی خود قرار دارد، می‌توان نتیجه گرفت که موقعیت مناسبی برای خرید ارز اکسی ایجاد شده و سرمایه‌گذاری روی این ارز، یک سرمایه گذاری منطقی و سودده به نظر می‌رسد. در ادامه به بررسی پیش بینی‌های انجام شده توسط کارشناسان می‌پردازیم:

پیش‌بینی قیمت اکسی اینفینیتی در سال 2022 باتوجه ‌به تحلیل‌های فنی بر روی داده‌های مربوط به روند قیمت گذشته AXS، پیش ‌بینی می‌شود در سال 2022 قیمت ارز AXS به حداقل سطح 10 دلار رسیده و در حداکثر میزان خود، احتمالا قیمت این رمز ارز بتواند رکورد قیمتی خود در سال گذشته را بشکند.

پیش از خرید ارز AXS، بهتر است نظر کارشناسان راجع به آینده این ارز دیجیتال را بدانیم. طبق تحلیل DigitalCoin ، قیمت ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی طی پنج سال آینده تا بیش از 400 دلار افزایش خواهد یافت. با توجه به قیمت فعلی ارز AXS، به نظر می‌رسد در حال حاضر این ارز دیجیتال در موقعیت خوبی برای خرید قرار گرفته است. ممکن است در طی سال‌های آینده در مقاطعی نیز شاهد کاهش قیمت ارز دیجیتال اکسی باشیم، اما به‌ طورکلی می‌توان گفت بر اساس پیش ‌بینی ‌های انجام شده، اکسی اینفینیتی یک سرمایه ‌گذاری بلند مدت سودآور است.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.