(shiba Eternity) معرفی بازی شیبا اترنیتی

(shiba Eternity) معرفی بازی شیبا اترنیتی

شیبا اترنیتی (shiba Eternity) یک بازی نقش آفرینی (RPG) آنلاین است که توسط شرکت مستقل ایرانی "شرکت فناوری شیبا" توسعه داده شده است.

بازی های کریپتویی تا کنون جایگاه خود را در صنعت دیجیتال بدست آورده اند و نیز قابلیت خود را به عنوان روش مناسبی برای کسب درآمد اثبات کرده اند. فراگیری و موفقیت بازی های کسب درآمد (P2E) تا آنجایی پیش رفته است که اصولا امروزه یکی از اولین شرایط یک پروژه موفق گیمینگ امکان کسب درآمد از آن است و بازی هایی که چنین قابلیتی برای کاربران فراهم نمی کنند توجه زیادی را به خود جلب نخواهند کرد. در میان ده ها پروژه بازی کسب درآمد، بازی شیبا اترنیتی جایگاه برجسته ای دارد. دلیل اهمیت این پروژه این است که اکوسیستم پشت آن، با ارائه یک ارز دیجیتال منحصر به فرد و نیز چندین پروژه دیگر، در میان کاربران مشهور است. بازی شیبا اترنیتی که توسط تیم شیبا اینو توسعه یافته است از مدت ها پیش از راه اندازی مورد بحث قرار گرفته بود و اکنون که امکان دانلود آن فراهم شده است کاربران می توانند با دانلود بازی Shiba Eternity آن را برای روی دستگاه های خود نصب کنند و علاوه بر لذت بردن از فضای هیجان انگیز و جذاب آن، به کسب درآمد از این بازی نیز بپردازند.
در این بازی، شما می‌توانید نقش یک قهرمان را بازی کنید و در یک دنیای فانتزی غنی و پراز ماجراجویی به دنبال ماجراهایی برای پیشرفت در داستان بازی بگردید.

شیبا اترنیتی با گرافیکی زیبا و صداگذاری حرفه‌ای طراحی شده است. بازیکنان می‌توانند در دنیای بازی با دیگر بازیکنان در قالب گروه‌های کوچک یا بزرگ، به مبارزه با هیولاها و دشمنان پرداخته و به دنبال گنجینه‌ها و جواهرات خارق العاده باشند.

در بازی شیبا اترنیتی شما می‌توانید شخصیت خود را به دلخواه خود سفارشی کنید، مهارت‌های خاصی از جمله جادوها و قدرت‌ها را با گذراندن مراحل بازی افزایش دهید و از آنها برای مبارزه با دشمنان استفاده کنید. همچنین می‌توانید از سلاح‌های مختلف و تجهیزات مختلف استفاده کنید و به دنبال بهبود تجهیزات خود باشید.

در کل، شیبا اترنیتی یک بازی زیبا و پراز ماجراجویی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در یک دنیای فانتزی خارق العاده به دنبال ماجراجویی‌هایی بگردند. اکوسیستم شیبا اینو (SHIB) پس از انتظار های گسترده بالاخره بازی کارتی مورد انتظار خود را راه اندازی کرد. ویلیام ولک بر توسعه و عرضه بازی نظارت داشت. وولک در تجارت بازی تخصص زیادی دارد و این تجربه در جریان راه اندازی این بازی نشان داده شد چرا که بازی جدید اکوسیستم شیبا به گونه ای منحصر به فرد طراحی شده است که در عین سادگی، مخاطبان را جذب روند هیجان انگیز و جذاب خود می کند . این بازی ابتدا برای تست در ویتنام و استرالیا منتشر شد و چند روز بعد به طور رسمی در دسترس همه کاربران در سراسر دنیا قرار گرفت. این شبکه تصمیم گرفت تا تاریخ مشخصی را به عنوان “روز دانلود” در نظر بگیرد تا میزان کنجکاوی ها و هیجانات بری دانلود بازی شیبا اترنیتی را افزایش دهد.

آموزش بازی شیبا اترنیتی

برای شروع بازی شیبا اترنیتی، ابتدا باید به وبسایت رسمی بازی در آدرس shebaeternity.com مراجعه کنید و در سایت ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام، می‌توانید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد بازی شوید.

بعد از ورود به بازی، باید شخصیت خود را ایجاد کنید. در این مرحله، شما می‌توانید نام شخصیت، نژاد و حرفه را انتخاب کنید. پس از ایجاد شخصیت، شما به دنیای بازی وارد می‌شوید.

در بازی شیبا اترنیتی، شما می‌توانید به دنبال ماجراجویی‌ها و کارهایی برای پیشرفت در بازی بگردید. بازی شیبا اترنیتی دارای یک داستان اصلی است که شما می‌توانید آن را پیگیری کنید، همچنین می‌توانید به جستجوی گنجینه‌های خارق العاده بپردازید و با دیگر بازیکنان در گروه‌های کوچک یا بزرگ همکاری کنید.

برای افزایش توانایی شخصیت خود، می‌توانید با شکست دادن هیولاها و دشمنان در بازی، تجربه (EXP) بگیرید و سطح شخصیت خود را افزایش دهید. همچنین می‌توانید با پیدا کردن اجناس و تجهیزات جدید، تجهیزات خود را بهبود بخشید و قدرت خود را افزایش دهید.

در بازی شیبا اترنیتی، همچنین می‌توانید با دیگر بازیکنان در بازی ارتباط برقرار کنید و با آنها در گفتگوهای مختلف شرکت کنید. همچنین می‌توانید در رقابت‌های مختلف بازی شرکت کنید و به عنوان قهرمان بازی شیبا اترنیتی شناخته شوید. در توضیح پروژه جدید شیبا اینو، شیبا اترنیتی باید گفت که این بازی اصولا برای بازیکنان در سطح توسط طراحی شده است. همچنین امکان خرید درون برنامه ی با استفاده از مجموعه ان اف تی های مخصوص اکوسیستم یعنی شیبوشی، وجود دارد که این موضوع ارزش این توکن های غیر قابل معاوضه را افزایش می دهد و نیز از جنبه های کسب درآمد این بازی محسوب می شود. شایان ذکر است که شیبا اترنیتی با اختصاص ۵ درصد از درآمد خود به SHIB burn، توکن های SHIB را می سوزاند. با راه اندازی موفقیت آمیز شیبا اترنیتی ، بسیاری از طرفداران و سرمایه گذاران شیبا اینو منتظر افزایش آمار توکن سوزی شیبا اینو و در نتیجه افزایش قیمت این ارز خواهند بود.

دانلود بازی Shiba Eternity

بازی کارتی Shiba Eternity، از طریق فروشگاه App Store و فروشگاه Google Play برای دانلود در دسترس است. می توان آن را همانند سایر برنامه ها و بازی های موجود در گوشی یا هر دستگاه هوشمند دیگر دانلود و نصب کنید. البته، تمامی اطلاعات و لینک های مربوطه از طریق حساب رسمی Shibtoken@ و ShytoshiKusama@ در دسترس است بنابراین برای اطلاعات اضافی می توانید به این وب سایت ها مراجعه کنید. به نظر می رسد این بازی آگاهی از اکوسیستم شیبا اینو را در بین افرادی که درگیر ارزهای دیجیتال نیستند، افزایش می دهد. شیبا اترنیتی همچنین به دلیل شرکت در Shiba Inu burn به کاهش عرضه توکن SHIB کمک می‌کند و از این جهت باری اکوسیستم شیبا اهمیت ویژه ای دارد.

هنگامی که تیم SHIB پروژه بازی شیبا اینو را در نوامبر 2021 معرفی کرد، موجی از هیجان را در بین دارندگان ارز شیبا شکل گرفت. واضح است که پروژه بازی های شیبا اینو متشکل از بازی های مختلف خواهد بود. یکی از این بازی ها که اکنون به طور رسمی با نام شیبا اترنیتی شناخته می شود، به بسیاری از بازی های جدید NFT که قرار است در آینده راه اندازی شوند، می پیوندد و با افزایش تعداد بازیکنان، می تواند پل ارتباطی میان گیمر ها و حتی افراد معمولی و دنیا ارز های دیجیتال باشد و از این رو به افزایش آگاهی در مورد صنعت رمز ارز ها کمک کند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.