مشارکت پکسوس (Paxos) با پی پال (paypal)

مشارکت پکسوس (Paxos) با پی پال (paypal)

پکسوس (Paxos)، یک شرکت بزرگ ارزهای دیجیتالی و همکار مجازی پی پال است، که به تازگی یک دوره عظیم جمع آوری کمک مالی را به پایان رسانده است البته این شرکت ابتدا تأییدیه مقدماتی برای تشکیل یک بانک ملی را گرفته و سپس به این امر مبادرت ورزیده است.

این شرکت گفت ، بودجه تازه جمع آوری شده به پکسوس کمک خواهد کرد تا سرمایه گذاری خود را در توسعه زیرساخت های اقتصادی خود ادامه داده و به تعهدات خود در زمینه تنظیم ، امنیت و انطباق و همچنین گسترش فعالیت ها جامعه عمل بپوشاند. پکسوس همچنین قصد دارد در آینده نزدیک بانک ملی پکسوس را ایجاد کند. این شرکت همچنین برای ثبت آژانس تسویه حساب در کمیسیون بورس و اوراق بهادار تقاضا داده است و آیین نامه های موسسه پرداخت سنگاپور را دنبال می کند. چارلز کاسکاریلا(Charles Cascarilla)، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت پکسوس گفت که تقاضا برای خدمات ارائه شده این شرکت بسیار سریعتر از آنچه که پیش بینی می کردند بالا است.

پکسوس که در سال 2012 تاسیس و به عنوان یک نقش اصلی در این صنعت ظاهر شد و به کاربران امکان می دهد دارایی های دیجیتال را ثبت و از آنها نگهداری کنند . آنها همچنین می توانند با آنها تجارت و تسویه حساب کنند. پکسوس کوین های استیبل مانند Paxos Standard و PAX Gold را پشتیبانی می کند. سال گذشته پی پال با پکسوس همکاری کرد تا به کاربران اجازه خرید ، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین(BTC) ، اتر (ETH)، بیت کوین کش (BCH) و لایت کوین(LTC) را بدهد. این همکاری ها ادامه دارد و پکسوس هفته گذشته به سیستم مالی پی پال در راه اندازی معاملات ارزهای دیحیتال کمک کرد.

پکسوس گلد Paxos Gold به عنوان یک توکن ERC-20 در بلاکچین اتریوم ایجاد شد و با آن پکسوس Paxos به دنبال حل مشکلات اساسی طلای فیزیکی و بازارهای سنتی طلا است. پکسوس Paxos در سال 2012 به عنوان یک شرکت خصوصی تاسیس شد که در حال کار بر روی بازسازی زیرساخت های مالی به صورت غیرمتمرکز است. همانطور که وب سایت آنها اعلام می کند، آنها می خواهند امکان جابجایی هر دارایی در هر نقطه را فورا امکان پذیر کنند و بنابراین دسترسی به یک اقتصاد جدید، جهانی و بدون اصطکاک را دموکراتیک کنند. و آنها این کار را با دیجیتالی کردن دارایی ها از جمله طلا انجام می دهند.

در واقع می توان بیان نمود ارز دیجیتال پکسوس گلد، یک توکن با پشتوانه فیزیکی می باشد که هر کدام از توکن ها یک انس طلا مطابق با استانداردهای شمش طلای لندن را نشان می دهد. به عبارت دیگر می توان گفت، دارندگان توکن PAXG، مالک معادل اونس طلا در انبار مورد تایید می باشد که ناظر آن Paxos Trust است.

اگر بخواهیم به گونه ای دیگر به معرفی این رمز ارز بپردازیم، می توان گفت پکسوس گلد Paxos Gold دارایی رمزنگاری شده است که توسط ذخایر واقعی طلا توسط پکسوس Paxos، یک شرکت انتفاعی مستقر در نیویورک، پشتیبانی می شود. PAXG را می توان به عنوان یک توکن در بلاکچین اتریوم توسعه داد، به این معنی که می توان آن را با سایر رمز ارزها مبادله کرد.

##بررسی تاریخچه و معرفی بنیانگذاران پکسوس گلد Paxos Gold

پکسوس Paxos که در سال 2012 توسط چارلز کاسکاریلا Charles Cascarilla و ریچ تئو Rich Teo تاسیس شد، یک استارتاپ متخصص در ایجاد زیرساخت برای تبادل ارزهای دیجیتال است. چارلز کاسکاریلا موسس و مدیر اجرایی هر دو شرکت پکسوس استاندارد و پکس گلد است. کاسکاریلا تجربه ای گسترده در مدیریت سرمایه دارد و همین موضوع باعث شد تا او فرصت های گسترده ای را که ارزهای دیجیتال ارائه می دهند کشف کند. وی پس از اخذ مدرک مالی، شرکت Cedar Hill Capital Partners را در سال 2005 تاسیس کرد. این شروع کار او در تمور مالی و مدیریت سرمایه بود. از سال 2005، آقای کاسکاریلا در چندین پروژه مبتنی بر بلاکچین شرکت کرده است

در سال 2018 پکسوس Paxos، پکسوس استاندارد Paxos Standard را منتشر کرد، یک دارایی رمزنگاری با پشتوانه 1:1 با ذخیره دلار آمریکا که توسط پکسوس Paxos در حساب های بانکی ایالات متحده ذخیره شده بود. پکسوس گلد Paxos Gold در سال 2019 عرضه شد.

عملکرد پکسوس گلد Paxos Gold چگونه است؟

پکسوس از فناوری بلاکچین برای بهبود توزیع، ذخیره سازی و مالکیت طلا استفاده می کند. پکسوس گلد PAXG یک دارایی بلاکچین است که غیرمتمرکز و تغییرناپذیر می باشد و در برابر حملات بسیار مقاوم است. پکسوس گلد Paxos Gold بر روی بلاکچین اتریوم اجرا می شود و تراکنش های آن بر اساس قوانین قرارداد هوشمند تعیین شده توسط آن شبکه عمل می کنند.

این شرکت برای ایجاد و از بین بردن توکن های PAXG هزینه کمی دریافت می کند. همچنین هزینه هایی وجود دارد که کاربران برای انتقال توکن ها در اتریوم می پردازند. قابل ذکر است که پکسوس هر تراکنش PAXG را با استفاده از ابزارهای تحلیلی نظارت می کند. با استفاده از پکسوس گلد Paxos Gold، کاربران از مزایای مالکیت فیزیکی طلا، بدون معایب ذخیره سازی و حمل و نقل بهره مند می شوند. در عوض، آنها می توانند از تحرک و سرعت انتقال که با دارایی های دیجیتالی همراه است، استفاده کنند. توکن های PAXG بسیار انعطاف پذیر ساخته شده اند و کاربران می توانند به سرعت و به راحتی توکن ها را به ارز فیات تبدیل کنند، یا در صورت تمایل می توانند توکن ها را به همان سرعت و آسانی به طلای تخصیص یافته و تخصیصی تبدیل کنند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.