معرفی میم کوین توربو (turbo) رقیب اصلی پپه

معرفی میم کوین توربو (turbo) رقیب اصلی پپه

میم‌کوین ایجاد شده توسط هوش مصنوعی که TURBO نام دارد، این میم‌کوین ۳۸۵ درصد رشد کرد. به دنبال رشد ۳۸۵ درصدی میم کوین TURBO، حجم معاملات این توکن نیز به ۹۹,۷۵۲,۳۷۰ دلار رسید.با بیش از ۱/۶۳ میلیون توییت در توییتر مشهور شد.

این میم‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون دلار مورد معامله قرار گرفت. ابزار محبوب هوش مصنوعی ChatGPT برای ایجاد میم کوین توربو استفاده شد که ارزش بازار آن در عرض یک هفته پس از عرضه از 30 میلیون دلار فراتر رفت.

در 23 آپریل، هنرمند دیجیتال، رت منکیند، در توییتی درباره نحوه ارائه دستورالعمل‌های ChatGPT و بودجه 69 دلاری برای ایجاد یک میم کوین که از هایپ همه میم کوین‌های دیگر پیشی می‌گیرد توییت کرد. اکنون این میم کوین در بین ۳۰۰ ارز دیجیتال برتر قرار گرفته است. با توجه به گزارشات Coinmarketcap، قیمت این میم‌کوین با رشد ۳۰۴ درصدی، شایان ذکر است که حجم معاملات این توکن نیز بعد از این رشد به ۹۹,۷۵۲,۳۷۰ دلار افزایش یافت.دنیای ارزهای دیجیتال شگفتی های زیادی از میم کوین ها به خود دیده است، اما هیچ توکنی نبوده که توسط هوش مصنوعی ساخته شده باشد و تیم توسعه دهنده خاصی نداشته اما توکن توربو کاملا توسط هوش مصنوعی ساخته شده است در مدت زمان کوتاهی توجه و ارزش بازار قابل توجهی به دست آورده است. TURBO که به عنوان یک آزمایش و یک قطعه هنر پرفورمنس توسط هنرمند دیجیتال، Rhett Dashwood، که با نام Mankind نیز شناخته می‌شود، ایجاد شده است، در حال حاضر به ارزش بازار 50 میلیون دلاری دست یافته است و تنها در 24 ساعت گذشته بیش از 200 میلیون دلار حجم معامله داشته است.

انتخاب نام و لوگو

سپس Mankind از ربات Chat-GPT خواست تا در ایجاد نام یا ایده‌های دیگری کمک کند. به عنوان بخشی از آزمایش، او دنبال کنندگان توییتر خود را تشویق کرد تا در فرآیند تصمیم گیری به او کمک کنند. با دادن چهار گزینه از لیست پیشنهادی GPT شامل ده نام میم کوین - HypeHound، AstroCorgi، FomoFeline، و TurboToad – فالوور های او اکثراً TurboToad را به عنوان راهی انتخاب کردند.

پس از پیدا کردن نامی برای توکن، او از Midjourney برای کمک به ساخت لوگو استفاده کرد. او دوباره با نظرسنجی از دنبال کنندگان خود برای انتخاب تصویر لوگو استفاده کرد و آن ها رای به تصویری زیبا و شبیه پیکسار از یک شخصیت وزغ زرد نارنجی که لباس فضایی پوشیده بود، دادند. سرمایه گذاری جمعی و تغییر نام تجاری خوشبختانه جامعه او به کمک آمدند. پس از نظرسنجی از آنها در مورد آنچه که باید در آینده انجام دهد، فالوورهای او گفتند که راه جدیدی برای رو به جلو رفتن پیدا کنید. با کمک Chat GPT، Mankind تصمیم گرفت سرمایه‌گذاری جمعی کند، و به مشارکت‌کنندگان قول داد که به طور عادلانه با توکن برای هر چیزی که برای کمک به تامین مالی پروژه بگذارند، پاداش خواهند گرفت. پس از انتخاب نام جدید برای توکن، Turbo (TURBO)، او تصمیم گرفت که مجموع عرضه 69 میلیارد توکن باشد که 60 میلیارد آن برای جامعه و بقیه برای خود به عنوان مشارکت کننده اصلی آن ذخیره می شود.

آنها دقیقاً این کار را انجام دادند و هنگامی که این میم کوین توجه هنرمندان را به خود جلب کرد، Mankind از پیروان خود نظرسنجی کرد تا ببیند آنها می‌خواهند در مرحله بعد با این پروژه چه کاری انجام دهند. پاسخ آنها افزایش نقدینگی بود. همانطور که TURBO به افزایش خود ادامه داد، از سوی گردآورنده معروف Web3 Pranksy، که یک استخر نقدینگی V3 ایجاد کرد و مشکلی را که جامعه کمی قبل از آن رای داده بود، حل کرد. در 48 ساعت اول عرضه نسخه جدید TURBO 0.00110، ارز توربو به ارزش بازار 1 میلیون دلاری رسید، چیزی که بسیار فراتر از هر چیزی بود که منکایند تصور می کرد برای این پروژه اتفاق بیفتد. اکنون، این توکن مانند آتش سوزی در سراسر دنیای توییتر پخش می شود و برخی از برجسته ترین مفسران و تأثیرگذاران آن، او را به دلیل این ایده و موفقیت آن تحسین می کنند.

با ادامه روند، منکایند در نظر دارد پروژه را غیرمتمرکز کند و از پیروانش نظرسنجی کند که آیا زمان مناسبی برای انصراف از مالکیت قرارداد هوشمند پروژه است یا خیر، و آن را غیرقابل دسترس می‌کند. در حالی که نظرسنجی هنوز به نتیجه نرسیده است، اکثر دنبال کنندگان تاکنون نشان داده اند که زمان انجام این کار فرا رسیده است.

نوآوری غیر منتظره و خوب

فضای NFT و ساخت ان اف تی برای کلاهبرداری و بازیگران مخوف شهرت خوبی دارد، اما داستان TURBO داستانی است که منتقدان و حامیان Web3 را به یاد توانایی آن در انجام کارهای خوب نیز می اندازد. از آنجایی که TURBO به رشد خود ادامه می دهد، آزمایش Mankind مدت هاست که از نقطه ای که می توان آن را موفقیت آمیز توصیف کرد، گذشته است. در حالی که ادعای دارندگان پروژه Discord که می‌توانند وام‌های خانه را به دلیل میم کوین پرداخت کنند هنوز ثابت نشده است، شکی نیست که این پروژه اوضاع را برای سازنده‌اش تغییر می‌دهد.

Mankind در ویدئوی اخیر خود گفت: "فقط فکر کنم که دخترم بتواند به من نگاه کند و ببیند کاری را که من انجام داده ام موفق بوده است؛ این نیز عالی بود." "چیزهای زیادی از این اتفاق بیرون آمده است که طاقت فرسا است زیرا قبلاً زندگی خود را به دست آورده است که بسیار فراتر از من است. فقط دانستن این که من چیزی را که می تواند زندگی خود را به خود اختصاص دهد حرکت می دهم واقعاً خاص است. "

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.