همکاری جدید مرتبط با XRP

همکاری جدید مرتبط با XRP

انتظار می‌رود که این همکاری، یک پورتال جهانی به اکوسیستم XRPL ایجاد کند.بنا به اعلامیه جدید منتشر شده، اپلیکیشن کیف پول موبایل محبوب XRP Ledger

با عنوان Xumm با شرکت Poko قرارداد همکاری منعقد کرد.و از این طریق، امکان خرید XRP با بیش از 100 روش پرداختی داخلی فراهم شد.انتظار می‌رود که این امر پورتالی برای اکوسیستم XRPL در سراسر جهان باز کند. شرکت XRPL Labs در یک پست وبلاگی از همکاری خود با استارتاپ نوآورانه Poko مرتبط با پلتفرم On-Ramp Aggregator جهت بهبود و گسترش دسترسی به رمز ارزها در آسیا برای کاربران Xumm رونمایی کرد.همکاری با Poko با هدف ارائه‌ی تجربه کاربری مناسب در حین مبادله‌ی ارزهای فیات با دارایی دیجیتال همچون XRP و انتقال پول میان حساب‌های بانکی سنتی و پلتفرم XRP Ledger شکل گرفته است.

کمی پیش در ماه مه، راه‌حل غیرحضانتی on-ramp و off-ramp با عنوان Guardarian از همکاری خود با اپلیکیشن Xumm جهت ارائه‌ی روشی بهتر برای خرید و فروش رمز ارز در کیف پول مذکور به کاربران رونمایی کرد.

کاربران Xumm از طریق این همکاری امکان خرید XRP با استفاده از بیش از 40 ارز فیات و نقد کردن دارایی رمز ارزی خود را خواهند داشت.

پرداخت‌های XRPL نیز در حال پیشرفت هستند. ماه گذشته XRPL Labs از آغاز ادغام کیف پول Xumm با پلتفرم تجارت الکترونیک Ecwid رونمایی کرد.

از طریق این همکاری، امکان اضافه شدن Xumm به عنوان گزینه پرداختی با قابلیت‌های مسیریابی به بیش از 1 میلیون فروشگاه Ecwid فراهم شده است.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.