نهنگ های (ADA) در حال خرید هستند، آیا قیمت نزولی باقی می ماند؟

نهنگ های (ADA) در حال خرید هستند، آیا قیمت نزولی باقی می ماند؟

هفته گذشته،کاردانو (ADA) در حالی که وارد سومین هفته متوالی کاهشی خود شد، 7.5 درصد دیگر کاهش یافت. با این حال، شاخص‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که مبانی شبکه کاردانو ثابت می‌ماند.

چه مدت قبل از اینکه پیش بینی های صعودی قیمت کاردانو (ADA) روند نزولی فعلی را باطل کند؟ شروع پرنوسان صنعت کریپتو تا می 2023 باعث شده است که کاردانو (ADA) ، در میان سایر سکه های لایه 1، وارد یک روند نزولی لحظه ای شود. شاخص‌های حیاتی در زنجیره نشان می‌دهند که هیچ وخامت عمده‌ای در تقاضای اساسی برای کاردانو (ADA) و سایر پروژه‌های حیاتی ساخته شده در شبکه کاردانو وجود نداشته است.

آیا بازگشت افزایش قیمت فقط مسئله زمان است؟ حجم معاملات کاردانو (ADA) سالم می ماند

قیمت کاردانو (ADA) نسبت به اوج 0.45 دلاری خود در 15 آوریل در سال 2023، 17 درصد کاهش یافته است. اما جالب است که از آن زمان، حجم معاملات در Cardano بدتر نشده است. آخرین باری که شبکه کاردانو تراکنش های روزانه کمتر از 6 میلیارد دلار را ثبت کرد در 16 آوریل بود.

بین 16 آوریل و 7 می، حجم معاملات روزانه در شبکه کاردانو از 5.79 میلیارد دلار به 6.76 میلیارد دلار افزایش یافت. این نشان می دهد که حتی با کاهش قیمت در سه هفته گذشته، سرمایه گذاران تقاضا برای ADA را تشدید کرده اند.

تا زمانی که تقاضا همچنان سالم باشد، اعتبار پیش‌بینی صعودی قیمت کاردانو (ADA) فقط مسئله زمان است. نهنگ ها بی سر و صدا The Dip را می خرند. موج انباشت خفیف در میان سرمایه گذاران نهادی بزرگ کاردانو عامل مهم دیگری است که به بازگشت قیمت قریب الوقوع اشاره می کند.

گروهی از نهنگ‌ها با موجودی بین یک میلیون تا ده میلیون کاردانو (ADA) دارایی‌های خود را در طول روند نزولی قیمت فعلی افزایش اندکی داشته‌اند.

بین 27 آوریل و 8 می، نهنگ ها 10 میلیون سکه کاردانو (ADA) به موجودی کیف پول خود اضافه کردند. با ارزش فعلی بازار 0.36 دلار، نهنگ ها سرمایه گذاری جدیدی 3.6 میلیون دلاری انجام داده اند. این روند انباشت ملایم نشان می دهد که نهنگ ها به ارزش اساسی فناوری اساسی که اکوسیستم کاردانو را نیرو می دهد، اطمینان دارند.

بنابراین، اگر حجم معاملات کاردانو (ADA) به افزایش ادامه دهد و نهنگ‌ها به خرید ادامه دهند، پیش‌بینی صعودی قیمت ADA به زودی می‌تواند آغاز شود. پیش بینی قیمت کاردانو (ADA) : رالی بعدی می تواند به 0.48 دلار برسد

شاخص‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که ADA در مسیر رسیدن به اوج جدید 0.48 دلاری در سال 2023 در طی افزایش قیمت بعدی خود است. با نگاهی به کتاب‌های سفارش کل صرافی‌های رمزنگاری برجسته، تقاضا برای کاردانو (ADA) اکنون از عرضه بازار پیشی گرفته است.

این به این معنی است که بازگشت قیمت در حال حاضر روی کارت است.

با تجزیه و تحلیل نمودار زیر، معامله گران نزولی آماده هستند تا 7.6 میلیون سکه پس از افزایش 10 درصدی کاردانو (ADA) بفروشند. این بدان معناست که گاوهای ADA احتمالاً با مقاومت اولیه در حدود سطح 0.40 دلار مواجه خواهند شد. اما، اگر پیش‌بینی مثبت قیمت کاردانو مطابق انتظار عمل کند، گاوها احتمالاً این مقاومت را شکسته و 30 درصد بالاتر از قیمت‌های فعلی افزایش خواهند یافت.

با این حال، در منطقه 30 درصد، عرضه بازار 16.13 کاردانو (ADA) در نهایت می تواند روند رالی را کند کند. بله، اگر قیمت کاردانو (ADA) 5٪ دیگر کاهش یابد، روند نزولی فعلی ممکن است ادامه یابد. اما سرمایه گذاران صعودی که سفارشات فعال برای 8 میلیون ADA داده اند، می توانند از آن جلوگیری کنند.

اما اگر این سطح حمایت حفظ نشود، قیمت کاردانو (ADA) می‌تواند 15 درصد بیشتر کاهش یابد قبل از اینکه دیوار خرید قابل توجه بعدی 18.36 میلیون کاردانو (ADA) به نجات برسد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.