QUICK با جذب نقدینگی جدید در شبکه متیک

QUICK با جذب نقدینگی جدید در شبکه متیک

همانطور که شبکه ارز اتریوم در مسیری کند و پایدار به سمت اتریوم 2.0 و انتقال کامل به سمت اثبات سهام پیش می رود، راه حل های لایه دو بهترین راه برای چالش های فعلی ایجاد شده مرتبط باازدحام شبکه هستند. یک راه حل لایه دو که به عنوان

گزینه اصلی برای پروژه های مالی غیرمتمرکز مطرح شده است ، Polygon است که طی هفته گذشته به دلیل افزایش مبادلات در صرافی غیرمتمرکز QUICK شاهد افزایش قیمت توکن آن MATIC) (هستیم.

در حالی که ظهور Polygon به طور کامل توسط Cointelegraph پوشش داده شده است ، صرافی اصلی غیرمتمرکز پروژه، QUICK ، تاکنون تحت تأثیر مبادلات ارزهای فعال تر شبکه اصلی اتریوم، مانند Uniswap و SushiSwap قرار گرفته است.

تقاضا روز به روز برای توکن های مبتنی بر Polygon بیشتر می شود. نمی توان تاثیر استفاده رو به رشد پروژه های مشهوری ازجمله DeFi ، Aave که از این پلتفرم استفاده می کنند، نادیده گرفت. بطورمثال بعد از این که Aave اعلام کرد که از پلتفرم Polygon استفاده می کنند، مقدار توکن AAVE قفل شده در این پلتفرم از مرز 1 میلیارد دلار گذشت.

چندین پروژه توکن (NFT) از جمله OpenSea و Decentraland نیز به پلتفرم Polygon مهاجرت کرده اند و در صرافی غیرمتمرکز QUICK در دسترس هستند که به استفاده بیشتر این پلتفرم کمک می کنند.

از وقتی که فعالیت DeFi دوباره افزایش پیداکرده است تعداد زیادی از تحلیلگران شروع فصل جدیدی برای آلت کوین را پیش بینی کرده اند. پلتفرم Polygon و صرافی غیرمتمرکز آن یعنی QuickSwap DEX می توانند در این برهه نقدینگی بیشتری به دست آورند، به خصوص اگر کاربران ارز اتریوم تصمیم بگیرند از طریق MATIC از لایه یک ، به لایه دو که کم هزینه تر است بروند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.