برترین NFT های سولانا (SOL)

برترین NFT های  سولانا (SOL)

سولانا یک شبکه بلاکچین با سرعت بسیار بالا است که توسعه آن در سال 2017 آغاز شد. در حال حاضر، سولانا به عنوان یکی از پرکاربردترین شبکه‌های بلاکچین در جهان شناخته شده است

و در بسیاری از زمینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در زمینه ان‌اف‌تی‌های سولانا، چندین پروژه موفق و برتر وجود دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. Serum (SRM): Serum یک پلتفرم مبادلات دیجیتالی با سرعت بالا است که بر پایه سولانا توسعه یافته است. این پروتکل با استفاده از تکنولوژی سولانا، امکاناتی مانند مبادلات سریع، کم کارمزد، و امنیت بالا را فراهم می‌کند.

  2. Raydium (RAY): Raydium یک پروتکل دیفای بر پایه سولانا است که امکاناتی مانند فارمینگ، استیکینگ، و پرداخت کارمزد کم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

  3. SolanaSail: SolanaSail یک پلتفرم برای توسعه دستیابی به انواع دیجیتال غیرقابل تعقیب است که بر پایه سولانا توسعه یافته است. این پلتفرم امکاناتی مانند فروش نقدی NFT و بازاریابی برای دیجیتال های غیرقابل تعقیب را فراهم می‌کند.

به طور کلی، این سه پروژه از محبوبیت و موفقیت بالایی در بین ان‌اف‌تی‌های سولانا برخوردار هستند و می‌توانند به عنوان برترین ان‌اف‌تی‌های سولانا محسوب شوند. البته، باید توجه داشت که با توجه به رشد سریع بلاکچین‌ها، پروژه‌های جدیدتر نیز ممکن است در آینده برتری‌های جدیدی را به دنبال داشته باشند.

برترین پروژه های NFT سولانا

تعداد زیادی از محبوب ترین و ارزشمند ترین کلکسیون های NFT در دنیا، روی بلاک چین سولانا توسعه داده شده اند. این توکن ها با دریافت محبوبیت و استقبال زیاد از سوی کاربران، به دارایی های دیجیتال ارزشمندی تبدیل شده اند که حتی توجه سلبریتی ها را نیز در برخی موارد به خود جلب کرده اند.

واضح است که خرید و فروش ان اف تی های سولانا با توکن شبکه SOL و نیز در بازار ان اف تی ان این پلتفرم امکان پذیر می باشد. علاوه بر این، برای خرید و فروش توکن های غیر قابل تعویض در این شبکه نیاز به کیف پول سولانا دارید.

اگر هم قصد ایجاد توکن های NFT منحصر به فرد خود را روی بلاکچین سولانا دارید، از یک لانچ پد و یا وبسایت رسمی پروژه استفاده کنید.

  • سول پانک (SolPunks)

مجموعه SolPunks یکی از اولین NFT ها در بلاک چین سولانا است. هر یک از این ۱۰۰۰۰ سول پانک دارای ویژگی هایی هستند که آنها را طبق یک سیستم کمیاب تعریف شده منحصر به فرد می کند. در واقع این مجموعه ورژن دیگری از کریپتو پانک در بلاک چین سولانا هستند.

خرید SolPunks به‌صورت تصادفی انجام می‌شود، بنابراین هرکسی شانس منصفانه‌ای برای خرید هر تعداد NFT که می‌خواهد دارد. هویت SolPunks تا زمانی که خرید انجام شود به عنوان یک رمز و راز حفظ می شود. در این صورت، همه امکان برابری برای گرفتن یک میمون و یا یک بیگانه در سول پانک را دارند.

  • میمون های خطرناک (Degenerate Ape) آکادمی Degenerate Ape یکی از عجیب‌ترین و بامزه‌ترین پروژه‌های ان اف تی سولانا و از بهترین توکن های NFT در سال 2022 است. هدف اصلی این آکادمی اجتماعی شدن، خوشگذرانی و رفتار هایی از دست می باشد. این مجموعه ای از 10000 NFT در بلاک چین Solana است که در 14 آگوست 2021 با هزینه 6 SOL ساخته شده است. نادر بودن این هنرها شامل 137 ویژگی مختلف شامل سر، بدن/لباس، خز/پوست، پس زمینه، عینک و دهان است. میمون های این مجموعه از معمولی تا اسطوره ای طبقه بندی می شوند.
  • د گادز (Degods) یکی دیگر از مجموعه های پرطرفدار NFT در بلاک چین سولانا کلکسیون د گادز می باشد که توسط شخصی به نام Frank توسعه داده شده است. ویژگی منحصر به فرد این مجموعه این است که به‌ عنوان مالکی یکی از ان اف تی های Degod، می‌توانید آن را برای به دست آوردن DUST که توکن بومی و حکومتی پروژه است، استیک کنید. هر روز 10 توکن Dust به ازای ان اف تی د گادزی که استیک کرده اید، دریافت می کنید.

با این حال، برخی از دارندگان، ان اف تی ها خود را به استیک نمی کنند و ترجیح می دهند با سوزاندن 1000 توکن DeadGod ارز داست را بدست آورند. توکن های DeadGods انحصاری تر هستند و پاداش آنها 3 برابر بیشتر است.

  • اوکی بیرز (Okay Bears)

Okay Bears مجموعه ای از آثار هنری دیجیتال است که توسط هنرمندی معروف به Beeple ساخته شده است. این مجموعه شامل طیف گسترده ای از تصاویر و مجسمه های مختلف است که همه آنها به طرز باورنکردنی با جزئیات و به خوبی ساخته شده اند.

جالب است بدانید که این مجموعه با بیش از ۱,۹۰۰,۰۰۰ توکن سولانا در کل حجم ثانویه، پرمعامله ترین NFT در این بلاک چین است که حتی مجموعه های اصلی NFT های سولانا مانند Degenerate Ape Academy و Solana Monkey Business جلو زده است.

یکی از دلایلی که اوکی بیرز به چنین حجم معاملاتی صعود کرده است، زمانبندی بازار است. Okay Bears تقریباً در همان زمانی راه اندازی شد که پلتفرم OpenSea شروع به پشتیبانی از NFT های سولانا کرد، در نتیجه به افراد بیشتری اجازه داد تا اوکی بیرز را در بازار دلخواه خود خریداری و بفروشند.

  • پروژه Aurory

Aurory یکی از اولین پروژه های NFT است که در سولانا راه اندازی شد و به سرعت در بین کاربران محبوب شد. Aurory با آثار هنری خیره‌کننده، ایردراپ‌های منظم برای دارندگان، دنیای گسترده شخصیت‌ها و نشانه‌های بومی، به طور مداوم به وعده‌های خود برای سوددهی به سرمایه گذاران عمل کرده است.

طبق وایت پیپر آنها که در اوایل سال جاری منتشر شد، بازی Aurory بر اساس دو دنیای مجازی Antik و Nefties است. در این دنیاها، بازیکنان وظایف خود را انجام می دهند و با شخصیت های NFT درون بازی ارتباط برقرار می کنند. صاحبان Aurory NFT با مدل کسب و کار بازی برای کسب درآمد خود از گیم پلی استفاده می کنند تا بازیکنان را به دریافت پاداش تشویق کنند.

  • سولانا مانکی بیزنس (SMB)

یکی از پروژه‌های اصلی PFP NFT با الهام از میمون‌ها در سولانا، پروژه Solana Monke Business است که شامل مجموعه‌ای 5000 قطعه‌ای از هنر پیکسلی دو بعدی است و سومین مجموعه NFT در سولانا با بیش از 1100000 SOL در حجم معاملات ثانویه می باشد.

در آگوست 2021، SMB تصمیم گرفت مجموعه بعدی خود از 5000 میمون Gen2 را راه اندازی کند. ارزش ان اف تی های این مجموعه تا کنون بسیار افزایش یافته است و امروز، قیمت کف SMB روی 200 SOL ثابت است.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.