ارزهای دیجیتال در برزیل قانونی خواهند شد؟

ارزهای دیجیتال در برزیل قانونی خواهند شد؟

پائولو مارتینز، معاون فدرال، پیشنهادی را در ۱۰ ژوئن به مجلس قانون‌گذاری کشور ارائه کرد. در صورت تصویب، این لایحه هم کاربردهای قانونی ارز دیجیتال در برزیل و هم قدرت دادگاه‌ها در مصادره این دارایی‌ها افزایش خواهند یافت.

قانون پیشنهادی لزوماً ارز دیجیتال را به پول رسمی کشور تبدیل نمی‌کند، اما دارایی‌های دیجیتال قانونی را برای سرمایه‌گذاری و استفاده‌های دیگر به رسمیت می‌شناسد.

اضافه شدن این پیشنهاد به قانون فعلی برزیل به برزیلی‌ها این اجازه را می‌دهد که از ارز دیجیتال به عنوان روشی برای پرداخت استفاده کنند.

الحاقیه پیشنهادی در ماده ۸۳۵ قانون آیین دادرسی مدنی، بیان می‌کند که در حالی که دارایی‌های رمزنگاری شده به خودی خود ارز نیستند ولی می‌توانند به عنوان دارایی، روشی برای معاملات یا پرداخت استفاده شوند. به طور خلاصه می‌توان گفت این لایحه، کریپتو را به یک دارایی مالی قانونی برای سرمایه‌گذاری و استفاده‌های دیگر تبدیل می‌کند.

در این پیشنهاد، ارزهای دیجیتال مانند BTC یا ETH می‌توانند به عنوان روشی برای پرداخت هزینه کالاها و خدمات در سراسر کشور استفاده شوند. همچنین می‌توان از آن برای پرداخت بدهی‌های معوق دارایی‌های رمزنگاری نیز استفاده کرد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.